Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

maar mensen ik zit zo te denken maar als ze hem niet uitgeven voor de pc zou de reden zijn dat veel mensen hem downloade maar ja dat doen ze bij iederspel

en trouwens hoe groot zou het spel zijn als je naar de grapic kijkt en zou het dan op blue ray dat nieuwe cdrommetje uit komen?? ik denk wel dat het spel 10-18gb groot is gta san a dryas of zo was 8gb

Sa was 4,7 gb ;)

Ik denk idd ook dat GTA IV flink wat ruimte in beslag gaat nemen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

1.Je PC kan GTA IV niet aan

2.Het neemt teveel ruimte (GB) in beslag

3.Er is geen enkele Videokaart die de graphics van GTA IV Aan kan

4.Er is geen enkel CD waar GTA IV op past

Dus ik denk dat het al duidelijk is er komt geen PC versie van GTA IV zoals de meeste al zeggen dus helaas dan voor iedereen die wou dat GTA IV op de PC kwam en gelukkig heb ik de Collector's Edition Ge-Preorderdt voor de Xbox360 :D

Toch even op dit laag IQ niveau terug te komen.

2: Er zijn Harde schijven van 1TB (1 terabyte = 1000 gigabyte)

3: De 8800GTX kan Crysis aan en Crysis op de PC is 1 brok grafische pracht,terwijl GTA 4 duidelijk (met alle respect) mindere grafische kwaliteit heeft.

4: Er zijn ook Blu rayrom's (kan ff niet op de naam komen) die binnekort verkrijgbaar zijn. Dus dat zit wel snor.

Dus meneer de ik-post-waardeloze-argumenten-die-niet-waar-kunnen-zijn.

Het lijkt me duidelijk dat ik niet eens op 1 hoef te antwoorden.

Beter komen mensen met een goede reden.

Want nogmaals >> de PC kan veel meer aan dan alleen GTA 4.

De vraag is alleen maar wanneer de PC versie uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

1.Je PC kan GTA IV niet aan

2.Het neemt teveel ruimte (GB) in beslag

3.Er is geen enkele Videokaart die de graphics van GTA IV Aan kan

4.Er is geen enkel CD waar GTA IV op past

Dus ik denk dat het al duidelijk is er komt geen PC versie van GTA IV zoals de meeste al zeggen dus helaas dan voor iedereen die wou dat GTA IV op de PC kwam en gelukkig heb ik de Collector's Edition Ge-Preorderdt voor de Xbox360 :D

Toch even op dit laag IQ niveau terug te komen.

2: Er zijn Harde schijven van 1TB (1 terabyte = 1000 gigabyte)

3: De 8800GTX kan Crysis aan en Crysis op de PC is 1 brok grafische pracht,terwijl GTA 4 duidelijk (met alle respect) mindere grafische kwaliteit heeft.

4: Er zijn ook Blu rayrom's (kan ff niet op de naam komen) die binnekort verkrijgbaar zijn. Dus dat zit wel snor.

Dus meneer de ik-post-waardeloze-argumenten-die-niet-waar-kunnen-zijn.

Het lijkt me duidelijk dat ik niet eens op 1 hoef te antwoorden.

Beter komen mensen met een goede reden.

Want nogmaals >> de PC kan veel meer aan dan alleen GTA 4.

De vraag is alleen maar wanneer de PC versie uitkomt.

Shorty_D ik ben het helemaal met je eens. gta player10 als je niks van hardware weet kan je maar beter je mond gewoon houden.

1. Je eerste argument is echt totale onzin. De eerste Xbox 360 kwam in eind 2005 uit. De specs waren op dat moment erg hoog. Maar zoals we in de hardware wereld zeggen: De harware die vandaag komt was gister al verouderd. Klopt ook bij de Xbox 360 Op het moment dat hij uitkwam was hij erg snel. Maar binnen de kortste keren had de PC hem alweer ingehaald, we pakken de specs er even bij:

* Processor Core Spec 3 Cores, 2 hardware threads per core

* 1MB Level 2 Cache

* Processor Custom IBM PowerPC CPU

* Custom IBM PowerPC Processor

o 1 Megabyte Level 2 Cache

o 3.2 GHz

o Marketing Performance Measurement 1 teraflop

* Een ATI grafische kaart van 500 MHz die Shader Model 3.0 ondersteunt

* Een harde schijf van 20 gigabyte (optioneel, in Premium Pack inbegrepen)

* Een GDDR3 systeemgeheugen van 512 MiB

3 cores op 3,2 Ghz klinkt veelbelovend, maar gebakken op 65 nm of groter terwijl de huidige pc cpu's even snel zijn, maar beter gebakken en op 45nm. Dus prestaties que cpu loopt de Xbox toch wel achter.

Op videokaarten gebeurt tegenwoordig heel veel, de huidige multicore kaarten van de grote 2 halen denk ik wel meer dan 2X zo veel FPS als de kaart die in de 360 zit.

Dat het teveel GB inneemt is echt onzin als je een spel dat qua graphics subliem is pakt: Cryis is dat niet groter dan 8 Gigabyte en daar zal GTA qua graphics zeker onder zitten. En als het te groot voor PC is dan is dat dus 250B+ dan is dat ten eerste schandalig en een enorme programmeerfout en het past niet op een DVD.

Als het derde punt dus waar is kan de 360 hem zeker niet aan en de PS3 ook niet.

Ze zetten hem ook op DVD :7

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk verhaal hierboven, maar je heb d'r geen ene fuck aan. Je moet dit namelijk maar hebben. Bij een Xbox of PlayStation heb je gewoon specs die voor het grootste gedeelte vaststaan. Ik weet nl zeker dat mijn PlayStation 3 veel beter is als m'n klote PC'tje. Ik ken genoeg mensen waarop GTA IV zeker niet kan draaien, ik denk zelfs dat dat de meerderheid is.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk verhaal hierboven, maar je heb d'r geen ene fuck aan. Je moet dit namelijk maar hebben. Bij een Xbox of PlayStation heb je gewoon specs die voor het grootste gedeelte vaststaan. Ik weet nl zeker dat mijn PlayStation 3 veel beter is als m'n klote PC'tje. Ik ken genoeg mensen waarop GTA IV zeker niet kan draaien, ik denk zelfs dat dat de meerderheid is.

Ik ben dan in ieder geval blij dat ik een van die mensen ben die geen klote PC heb ;) Ik upgrade liever mijn laptop steeds een beetje dan elk jaar een nieuwe peperdure console te kopen

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt maar dat wil dan dus niet zeggen dat GTA IV te groot is voor de PC. Dat het te groot is voor oudere PC's is heel logisch, hij is immers ook te groot voor een PS2 of Xbox. Maar er zijngenoeg mesen zoal ik die een goede PC hebben en daar ook gebruik van willen maken. Ik heb een PC die veel beter is dan ee console en die PC gebruik ik voor alles. Oude TV weggedaan en kabel op de PC aangesloten, ik kan nu utzendinge pauzeren, terug- en doorspoelen. Ik gebruik het voor schoolwerk, home cinema set met 5.1 surround. Ik heb alleen een PC met een monitor om alles te doen en wil dus zeker geen console kopen omdat ik geen losse kastjes wil en geen tv heb. In totaal via een integraal netwerk heb ik ook beschikking over 1.3 terabyte en er zit een Blu Ray speler in. Dat sommige oudere PC's hebbenen een console kopen om te gamen kan ik heel goed begrijpen maar ik heb liever een voor mij superieure game ervaring op mijn PC en het is er zeker niet te groot voor.

Link to comment
Delen op andere websites

1.Je PC kan GTA IV niet aan

2.Het neemt teveel ruimte (GB) in beslag

3.Er is geen enkele Videokaart die de graphics van GTA IV Aan kan

4.Er is geen enkel CD waar GTA IV op past

Dus ik denk dat het al duidelijk is er komt geen PC versie van GTA IV zoals de meeste al zeggen dus helaas dan voor iedereen die wou dat GTA IV op de PC kwam en gelukkig heb ik de Collector's Edition Ge-Preorderdt voor de Xbox360 :D

Toch even op dit laag IQ niveau terug te komen.

2: Er zijn Harde schijven van 1TB (1 terabyte = 1000 gigabyte)

3: De 8800GTX kan Crysis aan en Crysis op de PC is 1 brok grafische pracht,terwijl GTA 4 duidelijk (met alle respect) mindere grafische kwaliteit heeft.

4: Er zijn ook Blu rayrom's (kan ff niet op de naam komen) die binnekort verkrijgbaar zijn. Dus dat zit wel snor.

Dus meneer de ik-post-waardeloze-argumenten-die-niet-waar-kunnen-zijn.

Het lijkt me duidelijk dat ik niet eens op 1 hoef te antwoorden.

Beter komen mensen met een goede reden.

Want nogmaals >> de PC kan veel meer aan dan alleen GTA 4.

De vraag is alleen maar wanneer de PC versie uitkomt.

Shorty_D ik ben het helemaal met je eens. gta player10 als je niks van hardware weet kan je maar beter je mond gewoon houden.

1. Je eerste argument is echt totale onzin. De eerste Xbox 360 kwam in eind 2005 uit. De specs waren op dat moment erg hoog. Maar zoals we in de hardware wereld zeggen: De harware die vandaag komt was gister al verouderd. Klopt ook bij de Xbox 360 Op het moment dat hij uitkwam was hij erg snel. Maar binnen de kortste keren had de PC hem alweer ingehaald, we pakken de specs er even bij:

* Processor Core Spec 3 Cores, 2 hardware threads per core

* 1MB Level 2 Cache

* Processor Custom IBM PowerPC CPU

* Custom IBM PowerPC Processor

o 1 Megabyte Level 2 Cache

o 3.2 GHz

o Marketing Performance Measurement 1 teraflop

* Een ATI grafische kaart van 500 MHz die Shader Model 3.0 ondersteunt

* Een harde schijf van 20 gigabyte (optioneel, in Premium Pack inbegrepen)

* Een GDDR3 systeemgeheugen van 512 MiB

3 cores op 3,2 Ghz klinkt veelbelovend, maar gebakken op 65 nm of groter terwijl de huidige pc cpu's even snel zijn, maar beter gebakken en op 45nm. Dus prestaties que cpu loopt de Xbox toch wel achter.

Op videokaarten gebeurt tegenwoordig heel veel, de huidige multicore kaarten van de grote 2 halen denk ik wel meer dan 2X zo veel FPS als de kaart die in de 360 zit.

Dat het teveel GB inneemt is echt onzin als je een spel dat qua graphics subliem is pakt: Cryis is dat niet groter dan 8 Gigabyte en daar zal GTA qua graphics zeker onder zitten. En als het te groot voor PC is dan is dat dus 250B+ dan is dat ten eerste schandalig en een enorme programmeerfout en het past niet op een DVD.

Als het derde punt dus waar is kan de 360 hem zeker niet aan en de PS3 ook niet.

Ze zetten hem ook op DVD :7

daar ben ik mee eens

en trouwens over die video kaart als je een slechtere video kaart heb krijg je een slechter beeld:)

dat heb ik zelf gemerkt :)

en trouwens xbox360 lijkt net een pc vind ik alleen op een tv schermpje daarom koop ik er geen een en omdat je er veder niet zoveel mee kan :)

en een redelijke pc is sneller dan xbox360 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken genoeg mensen waarop GTA IV zeker niet kan draaien, ik denk zelfs dat dat de meerderheid is.

En jij baseert je gedachtes omdat je genoeg mensen kent (meer dan duizend?Echte PC gamers?) waarbij dit zo het geval is.

Ah fijn maar ik kan de conclusie trekken dat aan mijn kant bijna iedereen een evengoede PC heeft als mij en 2 handenvol die een NOG betere hebben.

Ik Kan Crysis overigens op high/very high spelen om je een indicatie te geven.

Het is zo dat het makkelijker is om een console te kopen als je geen grote porto hebt. Maar om nou te denken dat het bij een meerderheid is die GTA 4 niet kan draaien. Dat lijkt me een beetje een te korte visie op zaken. (niet dat ik je hierdood enigsinds wil afkraken :N )

Zelf snap ik dat veel mensen de moeite niet willen nemen om een PC te kopen en upgrade naar upgrade te maken.

Maar mijn mening is dat er geen meerderheid zal zijn die GTA 4 niet kan draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken genoeg mensen waarop GTA IV zeker niet kan draaien, ik denk zelfs dat dat de meerderheid is.

En jij baseert je gedachtes omdat je genoeg mensen kent (meer dan duizend?Echte PC gamers?) waarbij dit zo het geval is.

Ah fijn maar ik kan de conclusie trekken dat aan mijn kant bijna iedereen een evengoede PC heeft als mij en 2 handenvol die een NOG betere hebben.

Ik Kan Crysis overigens op high/very high spelen om je een indicatie te geven.

Het is zo dat het makkelijker is om een console te kopen als je geen grote porto hebt. Maar om nou te denken dat het bij een meerderheid is die GTA 4 niet kan draaien. Dat lijkt me een beetje een te korte visie op zaken. (niet dat ik je hierdood enigsinds wil afkraken :N )

Zelf snap ik dat veel mensen de moeite niet willen nemen om een PC te kopen en upgrade naar upgrade te maken.

Maar mijn mening is dat er geen meerderheid zal zijn die GTA 4 niet kan draaien.

spijt me om te zeggen maar mijn pc is slecht, ik kan geen spellen als FEAR(de oudste) en fifa2008 spelen,

zal wel door me 64mb videokaart komen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken genoeg mensen waarop GTA IV zeker niet kan draaien, ik denk zelfs dat dat de meerderheid is.

En jij baseert je gedachtes omdat je genoeg mensen kent (meer dan duizend?Echte PC gamers?) waarbij dit zo het geval is.

Ah fijn maar ik kan de conclusie trekken dat aan mijn kant bijna iedereen een evengoede PC heeft als mij en 2 handenvol die een NOG betere hebben.

Ik Kan Crysis overigens op high/very high spelen om je een indicatie te geven.

Het is zo dat het makkelijker is om een console te kopen als je geen grote porto hebt. Maar om nou te denken dat het bij een meerderheid is die GTA 4 niet kan draaien. Dat lijkt me een beetje een te korte visie op zaken. (niet dat ik je hierdood enigsinds wil afkraken :N )

Zelf snap ik dat veel mensen de moeite niet willen nemen om een PC te kopen en upgrade naar upgrade te maken.

Maar mijn mening is dat er geen meerderheid zal zijn die GTA 4 niet kan draaien.

spijt me om te zeggen maar mijn pc is slecht, ik kan geen spellen als FEAR(de oudste) en fifa2008 spelen,

zal wel door me 64mb videokaart komen :cya:

Ja en wat wil je daarmee zeggen?

Leuk (ja niet leuk eigenlijk. :N ) Dat je PC niet krachtig genoeg is voor zelfs Fifa08 (terwijl die ook bijzonder weinig nodig heeft ;) maar dat terzijde).

Maar dan denk ik dat je voorkeur bij een console ligt en niet de PC. Wat je dus geen PC gamer bent (waar ik op doelde).

Link to comment
Delen op andere websites

Wrrm komt gta 4 niet gewoon om de pc. Die contents enzo als gta 4 op de pc zou komen kan je gewoon downloaden op de pc. Het Toetsenbord goed voor de besturing. En op de pc zou je meer dingen kunnen doen. En wat nog het belangerijkste is veel mensen hebben een pc en kunnen niet een ps3 of xbox aanschaffen dus op de pc zouden ze meer geld kunnen krijgen. En dan nog met de modders van gtaforum is gta 4 nog meer waard

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet zeker of de pc versie niet uitkomt, alleen heeft rockstar er nog niks over bekend gemaakt (althans niet naar de buitenwereld). En natuurlijk kan Gta4 op de pc alleen dat is een kwesie van marketing, ik bedoel als ze ze niet eerst exclusief maken voor console's zouden deze minder verkopen.

Een bijkomend voordeel van het uitbrengen op de console is dat een console het spel sowieso aan kan, voor de pc moet je hier zelf voor zorgen.

@$$IV$$: Als je niks beters te doen hebt dan dom te reageren waarom doe je dat dan niet ergens anders?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nog onduidelijk of GTAIV op PC uitkomt of niet. Waarschijnlijk wel, maar later dan de XBOX en PS3 versie's. Er wordt verwacht dat rond de release op 29 April, tevens de releasedatum van de PC-versie bekend wordt gemaakt, mócht deze er ooit komen. Maar nogmaals, daar kun je wel degelijk van uit gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...