Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Ze zouden meer geld verdienen als ze ook nog een pc versie laten uitkomen waarschijnlijk... aangezien sommige mensen het niet over hebben om een xbox of playstation aanteschaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

De PC-versie van GTA SA kwam toch ook een half jaar later uit? Ik denk dat t hier net zo gaat...

Ik vermoed ook niet dat het heel lang hoeft te duren voordat de PC versie uitkomt, het is volgens mij ook makkelijker om te maken, schijnt voor console games een stuk moeilijker te zijn

Link to comment
Delen op andere websites

De PC-versie van GTA SA kwam toch ook een half jaar later uit? Ik denk dat t hier net zo gaat...

Ik vermoed ook niet dat het heel lang hoeft te duren voordat de PC versie uitkomt, het is volgens mij ook makkelijker om te maken, schijnt voor console games een stuk moeilijker te zijn

We zulle het moeten afwachten, of überhaupt een PC-versie van GTA IV komt, en de vraag; wanneer? De meeste gebruikelijkste setting is voor de PC 6 maanden na het realse van GTA op de consoles. Maar aangezien er nog niets bevestigd, is het alleen nog maar een gerucht. Geen ondenkbare gerucht, maar je weet nooit hoe het daadwerkelijk zich uitpakt

Groetjes,

MGT. :cya:

Bewerkt: door MrGrandtheftauto
Link to comment
Delen op andere websites

1.Je PC kan GTA IV niet aan

2.Het neemt teveel ruimte (GB) in beslag

3.Er is geen enkele Videokaart die de graphics van GTA IV Aan kan

4.Er is geen enkel CD waar GTA IV op past

Dus ik denk dat het al duidelijk is er komt geen PC versie van GTA IV zoals de meeste al zeggen dus helaas dan voor iedereen die wou dat GTA IV op de PC kwam en gelukkig heb ik de Collector's Edition Ge-Preorderdt voor de Xbox360 :D

Toch even op dit laag IQ niveau terug te komen.

2: Er zijn Harde schijven van 1TB (1 terabyte = 1000 gigabyte)

3: De 8800GTX kan Crysis aan en Crysis op de PC is 1 brok grafische pracht,terwijl GTA 4 duidelijk (met alle respect) mindere grafische kwaliteit heeft.

4: Er zijn ook Blu rayrom's (kan ff niet op de naam komen) die binnekort verkrijgbaar zijn. Dus dat zit wel snor.

Dus meneer de ik-post-waardeloze-argumenten-die-niet-waar-kunnen-zijn.

Het lijkt me duidelijk dat ik niet eens op 1 hoef te antwoorden.

Beter komen mensen met een goede reden.

Want nogmaals >> de PC kan veel meer aan dan alleen GTA 4.

De vraag is alleen maar wanneer de PC versie uitkomt.

om even in te haken op dit verhaal over pc's die allicht GTA IV kunnen draaien ...

ik heb net een nieuwe laptop (HP Compaq 6820s), met o.a. T7250 2 x 2,0 GHz, 4 GB RAM, 160 GB HD, 500 GB extern HD, Vista Home Premium, en een ATI X1350 video. ik begrijp dat men nu nog niets concreets kan zeggen of die laptop wel/geen GTA IV zal kunnen draaien (er vanuitgaand DAT er een pc-release van GTA IV komt); het spel is immers nog niet uit, laat staan dat er überhaupt specs bekend zijn over de vereisten INDIEN het spel uit zo zijn.

mijn vraag is echter alleen of iemand mij globaal kan aangeven of je met deze specs wel of niet dit soort spellen kan spelen. is zo'n laptop dus 'capabel'? het maakt mij overigens in dit geval niet uit dat (gezien de middelmatige grafische kaart) het beeld niet zo mooi zal zijn als wat je normaal zou verwachten ...

zou ik met die laptop bv ook Crysis kunnen spelen (evt wel met lagere grafische renderings of i.d.?)? zo ja, is het dan misschien logisch te veronderstellen dat ik er ook GTA IV mee zou kunnen spelen, aangezien ik ergens in dit topic heb gelezen dat Crysis meer eist dan GTA IV?

Bewerkt: door ThaMaestro
Link to comment
Delen op andere websites

gtapcgm3.png

Is dit waar :duh:

1 woord: FAKE!!!

Als je bij de desbetreffende winkel gaat kijken op internet zie je hem bij pc-games nergenst tussen staan....

Dus....

Sorry het is niet waar. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, het zal er net om hangen denk ik. Als je op een laptop een beetje fatsoenlijk games wilt spelen moet je eerder een x1600 hebben.

Het valt altijd te proberen, maar verwacht er niet teveel van ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, het zal er net om hangen denk ik. Als je op een laptop een beetje fatsoenlijk games wilt spelen moet je eerder een x1600 hebben.

Het valt altijd te proberen, maar verwacht er niet teveel van ;)

idd, had ik al verwacht ... de videokaart is niet veel soeps voor de die-hard gamer. maar de rest van laptop, kan die t wel trekken, qua specs?

Link to comment
Delen op andere websites

wel grappig eigenlijk, iedereen zegt wel ''ik ga hem halen als die op de pc komt'' maar volgens mij heeft 95% niet eens de juiste video kaart, en als ze dan de juiste video kaart willen kopen denken ze, oo dat is weer te duur, ik kan beter een ps3/xbox360 halen :7

Link to comment
Delen op andere websites

wel grappig eigenlijk, iedereen zegt wel ''ik ga hem halen als die op de pc komt'' maar volgens mij heeft 95% niet eens de juiste video kaart, en als ze dan de juiste video kaart willen kopen denken ze, oo dat is weer te duur, ik kan beter een ps3/xbox360 halen :7

Daar heb je wel een punt. Voor een echt goede videokaart tel je al gauw minimaal 200 euro neer. Voor dat geldt heb je op dit moment een Xbox360 (zonder harde schijf, dat wel)!

Mja de gameplay blijft onveranderd. Of je gta IV op 'high' of 'low' speelt maakt daarvoor niet echt veel uit, hoewel ik de voorkeur geef voor 'high' omdat het dan realistischer (/echter) overkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vind is dat ze de PC eigennaren altijd benadelen. 1 Console kan wel €300,- Kosten. Als je kijkt over 3 jaar dan is er vast wel weer een andere te koop. Met de PC kun je soms spellen van 6 jaar oud nog spelen. GTA 3 voor PS3 is onmogenlijk terwijl hij bij mij nog soepel draait.

En wat ik vind over de specs van de PC voor GTA is:

+ Ik denk mischien 2 DVD's ( is al tegen de 8 GB )

+ Iedereen heeft meestal wel 100 GB in zijn PC zitten. ( Denk geen probleem voor GTA 4 )

+ Met een 8800 GT kom je er zeker wel. ( beste tot nu toe denk ik )

+ dual Core is altijd goed.

+ Geheugen denk niet meer dan 3 GB ( crysis heeft maar 2 Nodig )

+ DVD speler.

Op deze gegevens hou ik het. ( kan mij niet voorstellen dat het meer is )

We zien over een half jaar wel weer

PS: De eisen die hier staan voor de pc zijn mijn eigen idee

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vind is dat ze de PC eigennaren altijd benadelen. 1 Console kan wel €300,- Kosten. Als je kijkt over 3 jaar dan is er vast wel weer een andere te koop. Met de PC kun je soms spellen van 6 jaar oud nog spelen. GTA 3 voor PS3 is onmogenlijk terwijl hij bij mij nog soepel draait.

En wat ik vind over de specs van de PC voor GTA is:

+ Ik denk mischien 2 DVD's ( is al tegen de 8 GB )

+ Iedereen heeft meestal wel 100 GB in zijn PC zitten. ( Denk geen probleem voor GTA 4 )

+ Met een 8800 GT kom je er zeker wel. ( beste tot nu toe denk ik )

+ dual Core is altijd goed.

+ Geheugen denk niet meer dan 3 GB ( crysis heeft maar 2 Nodig )

+ DVD speler.

Op deze gegevens hou ik het. ( kan mij niet voorstellen dat het meer is )

We zien over een half jaar wel weer

PS: De eisen die hier staan voor de pc zijn mijn eigen idee

Dual Core is helemaal niet altijd goed, Dual Core maakt helemaal niks uit bij spellen, tenzij je twee spellen tegelijk wil draaien :duh: Als je bijvoorbeeld een Dual Core 3 Ghz hebt, kun je 2 keer 3 ghz in gebruik nemen maar niet in een keer 6 ghz. En er zijn zeker ook slechte dual Cores dus dat is lang niet altijd goed

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vind is dat ze de PC eigennaren altijd benadelen. 1 Console kan wel €300,- Kosten. Als je kijkt over 3 jaar dan is er vast wel weer een andere te koop. Met de PC kun je soms spellen van 6 jaar oud nog spelen. GTA 3 voor PS3 is onmogenlijk terwijl hij bij mij nog soepel draait.

En wat ik vind over de specs van de PC voor GTA is:

+ Ik denk mischien 2 DVD's ( is al tegen de 8 GB )

+ Iedereen heeft meestal wel 100 GB in zijn PC zitten. ( Denk geen probleem voor GTA 4 )

+ Met een 8800 GT kom je er zeker wel. ( beste tot nu toe denk ik )

+ dual Core is altijd goed.

+ Geheugen denk niet meer dan 3 GB ( crysis heeft maar 2 Nodig )

+ DVD speler.

Op deze gegevens hou ik het. ( kan mij niet voorstellen dat het meer is )

We zien over een half jaar wel weer

PS: De eisen die hier staan voor de pc zijn mijn eigen idee

Dual Core is helemaal niet altijd goed, Dual Core maakt helemaal niks uit bij spellen, tenzij je twee spellen tegelijk wil draaien :duh: Als je bijvoorbeeld een Dual Core 3 Ghz hebt, kun je 2 keer 3 ghz in gebruik nemen maar niet in een keer 6 ghz. En er zijn zeker ook slechte dual Cores dus dat is lang niet altijd goed

Nieuwere spellen worden vaak aangepast om dual/quad core te ondersteunen en dus volledig te gebruiken, niet maar 1 core ervan. Crysis doet dit bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...