Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Wat ik vind is dat ze de PC eigennaren altijd benadelen. 1 Console kan wel €300,- Kosten. Als je kijkt over 3 jaar dan is er vast wel weer een andere te koop. Met de PC kun je soms spellen van 6 jaar oud nog spelen. GTA 3 voor PS3 is onmogenlijk terwijl hij bij mij nog soepel draait.

En wat ik vind over de specs van de PC voor GTA is:

+ Ik denk mischien 2 DVD's ( is al tegen de 8 GB )

+ Iedereen heeft meestal wel 100 GB in zijn PC zitten. ( Denk geen probleem voor GTA 4 )

+ Met een 8800 GT kom je er zeker wel. ( beste tot nu toe denk ik )

+ dual Core is altijd goed.

+ Geheugen denk niet meer dan 3 GB ( crysis heeft maar 2 Nodig )

+ DVD speler.

Op deze gegevens hou ik het. ( kan mij niet voorstellen dat het meer is )

We zien over een half jaar wel weer

PS: De eisen die hier staan voor de pc zijn mijn eigen idee

Dual Core is helemaal niet altijd goed, Dual Core maakt helemaal niks uit bij spellen, tenzij je twee spellen tegelijk wil draaien :duh: Als je bijvoorbeeld een Dual Core 3 Ghz hebt, kun je 2 keer 3 ghz in gebruik nemen maar niet in een keer 6 ghz. En er zijn zeker ook slechte dual Cores dus dat is lang niet altijd goed

Nieuwere spellen worden vaak aangepast om dual/quad core te ondersteunen en dus volledig te gebruiken, niet maar 1 core ervan. Crysis doet dit bijvoorbeeld.

oh sorry dat wist ik niet :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik hoop dat gta 4 niet voor de pc uit komt (koop maar een console) :schater:

Dit topic is om te discussiëren over een eventueel GTA IV release op de PC, NIET om je eigen egoïstische mening te geven.

Zonder de PC had jij nooit GTA kunnen spelen want het is immers begonnen op de PC. En ik vind dat iedereen het recht moet hebben om games op hun eigen manier te spelen dus ook PC gamers. Op de PC heb je een muis wat veel fijner werkt zodatje ook geen auto-aim nodig hebt, je kan het grafisch beter spelen dan een console en de mogelijkheid om te modden zijn een aantal punten. Wij hebben bijvoorbeeld al multiplayer met GTA sinds ik geloof Vice City, jllie pas met GTA IV.

Ik persoonlijk denk wel dat er een PC versie komt omdat:

-GTA SA verkocht op de PC 6 maanden na de PS2 release nog meer dan 2 miljoen copiën

-R* heeft een PC release niet ontkend en hebben in een duits PC magazine gezegd dat ze het platform waar GTA zijn roots heeft niet zullen vergeten

-Microsoft heeft er veel geld in gestoken en veel exclusives van de X360 komen uiteindelijk ook naar de PC

-Elke GTA behalve de stories is nog naar de PC gekomen

Link to comment
Delen op andere websites

wel grappig eigenlijk, iedereen zegt wel ''ik ga hem halen als die op de pc komt'' maar volgens mij heeft 95% niet eens de juiste video kaart, en als ze dan de juiste video kaart willen kopen denken ze, oo dat is weer te duur, ik kan beter een ps3/xbox360 halen :7

Daar heb je wel een punt. Voor een echt goede videokaart tel je al gauw minimaal 200 euro neer. Voor dat geldt heb je op dit moment een Xbox360 (zonder harde schijf, dat wel)!

Mja de gameplay blijft onveranderd. Of je gta IV op 'high' of 'low' speelt maakt daarvoor niet echt veel uit, hoewel ik de voorkeur geef voor 'high' omdat het dan realistischer (/echter) overkomt.

je hebt niet helemaal gelijk. je hebt nu al een 9600gt voor 130 euro. deze kaart kan in combinatie met een leuke core2duo en 2gb geheugen makkelijk Assassin's creed op hoog spelen. dat lukt mij zelfs met mijn oude 8800GTS

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt niet helemaal gelijk. je hebt nu al een 9600gt voor 130 euro. deze kaart kan in combinatie met een leuke core2duo en 2gb geheugen makkelijk Assassin's creed op hoog spelen. dat lukt mij zelfs met mijn oude 8800GTS

Ja oke, nu die geforce 9-serie is uitgebracht is de prijs/kwaliteitsverhouding veel beter dan bij de oude 8-serie. Met mijn 8600GTS speel ik Assassins Creed ook op max. Vreemd genoeg presteert de kaart bij andere games bagger. Daarom overweeg ik wel de aanschaf van de 9600GT :tu:

Als ik al mijn uitgaves voor de computer bij elkaar optel ben ik veel meer geld kwijt dan dat ik voor een console kwijt zou zijn. En nou ben ik niet zo'n iemand die om het jaar een nieuwe pc koopt. Daarom bedoel ik dat je als je niet veel geld kwijt wilt zijn en je verder geen pc nodig hebt (voor internet gebruik je dan gewoon de pc van je vader ofzo :bonk: ) een console dan best interessant kan zijn. Ik heb liever alles in één en ik kijk niet zo erg op de centen en daarom heb ik een computer. Zo simpel is dat 8)

Laten we dan ook ophouden met dat pc versus console gedoe (en dan doel ik even op de laatste reactie van bijvoorbeeld aeroxthm en vele anderen uit dit topic). Je koopt een gameplatform omdat deze voldoet aan jouw eisen, en wat dan beter is maakt dan voor een ander toch niet uit omdat diegene toch andere eisen stelt?

Ik wacht wel rustig af of er een pc release komt. Komt die er niet dan is dat zeer jammer maar vind ik het niet nodig om een console aan te schaffen (want dat is niet mijn eis, snappie). Ik speel dan wel bij een vriend of buurjongen ofzo :clown: Misschien is voor een ander een console dan wel het aanschaffen waard omdat hij/zij die eis wel stelt.

Zo dat wou ik even kwijt :Y

Bewerkt: door Steef
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er mee eens dat bijna iedereen denk ik een nieuwe video kaart moet aanschaffen. Ik heb nu SA op mn laptopje staan. Dat loopt lekker, ik denk alleen niet dat hij IV aankan :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

1.Je PC kan GTA IV niet aan

2.Het neemt teveel ruimte (GB) in beslag

3.Er is geen enkele Videokaart die de graphics van GTA IV Aan kan

4.Er is geen enkel CD waar GTA IV op past

Dus ik denk dat het al duidelijk is er komt geen PC versie van GTA IV zoals de meeste al zeggen dus helaas dan voor iedereen die wou dat GTA IV op de PC kwam en gelukkig heb ik de Collector's Edition Ge-Preorderdt voor de Xbox360 :D

Toch even op dit laag IQ niveau terug te komen.

2: Er zijn Harde schijven van 1TB (1 terabyte = 1000 gigabyte)

3: De 8800GTX kan Crysis aan en Crysis op de PC is 1 brok grafische pracht,terwijl GTA 4 duidelijk (met alle respect) mindere grafische kwaliteit heeft.

4: Er zijn ook Blu rayrom's (kan ff niet op de naam komen) die binnekort verkrijgbaar zijn. Dus dat zit wel snor.

Dus meneer de ik-post-waardeloze-argumenten-die-niet-waar-kunnen-zijn.

Het lijkt me duidelijk dat ik niet eens op 1 hoef te antwoorden.

Beter komen mensen met een goede reden.

Want nogmaals >> de PC kan veel meer aan dan alleen GTA 4.

De vraag is alleen maar wanneer de PC versie uitkomt.

om even in te haken op dit verhaal over pc's die allicht GTA IV kunnen draaien ...

ik heb net een nieuwe laptop (HP Compaq 6820s), met o.a. T7250 2 x 2,0 GHz, 4 GB RAM, 160 GB HD, 500 GB extern HD, Vista Home Premium, en een ATI X1350 video. ik begrijp dat men nu nog niets concreets kan zeggen of die laptop wel/geen GTA IV zal kunnen draaien (er vanuitgaand DAT er een pc-release van GTA IV komt); het spel is immers nog niet uit, laat staan dat er überhaupt specs bekend zijn over de vereisten INDIEN het spel uit zo zijn.

mijn vraag is echter alleen of iemand mij globaal kan aangeven of je met deze specs wel of niet dit soort spellen kan spelen. is zo'n laptop dus 'capabel'? het maakt mij overigens in dit geval niet uit dat (gezien de middelmatige grafische kaart) het beeld niet zo mooi zal zijn als wat je normaal zou verwachten ...

zou ik met die laptop bv ook Crysis kunnen spelen (evt wel met lagere grafische renderings of i.d.?)? zo ja, is het dan misschien logisch te veronderstellen dat ik er ook GTA IV mee zou kunnen spelen, aangezien ik ergens in dit topic heb gelezen dat Crysis meer eist dan GTA IV?

Laptops en gaming hebben voor mij nooit echt een voorkeur. Aangezien een laptop naar mijn inziens veel minder kan, maar then again. Ik weet vrijwel niks over die combinatie.

Wat ik wel denk dat je Crysis erop kan draaien. Op welk niveau zal je echter zelf moeten kijken bij de demo.

wel grappig eigenlijk, iedereen zegt wel ''ik ga hem halen als die op de pc komt'' maar volgens mij heeft 95% niet eens de juiste video kaart, en als ze dan de juiste video kaart willen kopen denken ze, oo dat is weer te duur, ik kan beter een ps3/xbox360 halen :7

Toch wel grappig dat je het percentage 95% benoemt. Want ik weet vrijwel 100% zeker dat het de 50% nog niet eens haalt onder de PC gamers.

Link to comment
Delen op andere websites

staat ook onder aan de pagina :duh:

Deze releasepagina is noch bindend noch volledig :D

Dat wil toch zeggen dat er nog meer games horen te staan?

Want dat was me ook al opgevallen hoor.. :duh:

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...