Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Moet je hier zien!

Als je kijkt bij PC games

bij mediamarkt,staat er GTA IV!

Hoe kan de?

Link:http://www.mediamarkt.be/entertainment_games/games_release_pc_nl

had ik ook al gezien maar had er geen topic durven van maken mssh ging hij gesloten worden

Link to comment
Delen op andere websites

Gister is Lazlow op een radiozender van de Amerikaanse omroep CBS te gast geweest bij een talkshow om over GTA IV te praten.

Radio guy: "people do want to know when the pc version is coming out?"

Lazlow: "I don't know I haven't seen a release date, to be honest the five rockstar studios have been cranking non stop just to get the 360 and ps3 version, and it has just been a lot"

Wat hij hier zegt is dat hij nog geen releasedatum heeft en dat ze nu nog druk bezig zijn met de PS3 en X360 versies maar zodra die released zijn is het goed mogelijk dat er een PC versie komt want hij ontkent het niet en zegt voornamelijk dat ze er nu niet mee bezig zijn maar dat kan over een week anders zijn...

Ik blijf hoop houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gister is Lazlow op een radiozender van de Amerikaanse omroep CBS te gast geweest bij een talkshow om over GTA IV te praten.
Radio guy: "people do want to know when the pc version is coming out?"

Lazlow: "I don't know I haven't seen a release date, to be honest the five rockstar studios have been cranking non stop just to get the 360 and ps3 version, and it has just been a lot"

Wat hij hier zegt is dat hij nog geen releasedatum heeft en dat ze nu nog druk bezig zijn met de PS3 en X360 versies maar zodra die released zijn is het goed mogelijk dat er een PC versie komt want hij ontkent het niet en zegt voornamelijk dat ze er nu niet mee bezig zijn maar dat kan over een week anders zijn...

Ik blijf hoop houden.

de wens is de wederom de vader van de gadachte ;)

sorry hoor, maar das wel een slechte vertaling/interpretatie ...

Link to comment
Delen op andere websites

de wens is de wederom de vader van de gadachte ;)

sorry hoor, maar das wel een slechte vertaling/interpretatie ...

Dat klopt opzich wel maar het geeft wel hoop want hij ontkend het niet wat ze juist meer geld zou opleveren. En wat is er mis met een beetje goede hoop dat we hem toch nog kunnen spelen in de toekomst?

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof dat ie alleen op de PS3 en de xbox360 komt

Dat lijjtk me nu wel duidelijk uit de vorige reactie's :duh:

Maar hoop voor de Game pc eigenaren natuurlijk dat er eentje komt maar zou wel weer een eeuwigheid duren..

ben blij dat ik een 360 heb ;)

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

de wens is de wederom de vader van de gadachte ;)

sorry hoor, maar das wel een slechte vertaling/interpretatie ...

Dat klopt opzich wel maar het geeft wel hoop want hij ontkend het niet wat ze juist meer geld zou opleveren. En wat is er mis met een beetje goede hoop dat we hem toch nog kunnen spelen in de toekomst?

idd, dr is ook niks verkeerd aan je bericht, noch je hoop. het is een goede zaak hoop te hebben opziets. ik hoop ook dat GTA IV PC dr komt.

ik vond t alleen grappig om te zien hoe 'makkelijk' je redeneerde, a.d.h.v. die quote :). niks mis mee dus, wel grappig ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt idd hoogstwaarschijnlijk tussen de 6 en 8 maanden wachten jammer genoeg. Gelukkig ga ik een halve week voor GTA IV op de consoles uitkomt op vakantie voor 2 weken en als ik dan weer terug ben is de hype weer overgewaaid en heb ik het lekker van me af kunnen zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt idd hoogstwaarschijnlijk tussen de 6 en 8 maanden wachten jammer genoeg. Gelukkig ga ik een halve week voor GTA IV op de consoles uitkomt op vakantie voor 2 weken en als ik dan weer terug ben is de hype weer overgewaaid en heb ik het lekker van me af kunnen zetten.

Maar dan kom je weer op het forum. En dan wordt je weer lekker gemaakt met alle verhalen en screens etc etc.. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het allemaal gewoon marketing...

Als op 29 of 31 april gta 4 uitkomt (ik weet datum niet precies) koopt een heel groot deel van de ps3 of xbox360 eigenaren gta 4. Daardoor verdient rockstar zowiezo veel geld, en microsoft natuurlijk ook, omdat hardcore fans zonder 360/ps3 er eentje kopen. Waarschijnlijk kondigt Rockstar ongeveer een maand na de release aan dat er ongeveer 6 maanden later een PC release komt. de echte hardcore fans kopen hem waarschijnlijk voor hun xbox/ps3 En hun PC... Omdat pc eigenaren zonder xbox/ps3 gedwongen zijn om een xbox/ps3 te kopen verdienen microsoft en sony daar ook veel aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Meneer (of jongen..) doelde op de Console releases.

Maar dat terzijde.. interesting wat nebu147 zegt over marketingtruukjes.

Want dat geloof ik zeker wat je zegt. Vind het hele marketinggedeelte wat ze met GTA 4 doen fenomenaal gedaan. Het opbouwen van de hype na het hoogtepunt toe.

In ieder geval hoop ik wel wat eerder te horen van een PC release dan 1 volledige maand.

Ach.. dat zal wel niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...