Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Zie: http://mattyblog.cookynet.com/

(heb geen tijd om het tevertalen moet weg helaas)

er staat dit:

As for GTA IV coming out on the PC, that's very doubtful as we currently have no plans to develop for the PC. We could only focus our efforts extensively on so many consoles at once, and PC might not see the light of day.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Okay, who here isn't crazy for GTA IV? Seriously. 360 fans running a muck about it and their DLC with PS3 fans going crazy over finally playing one of the most anticipated titles to date. Even the PC crowd is joining in on the action and asking about when it's likely GTA will come for the PC (e.g. 12 months+).

We hate to ruin the party for all the PC hopefuls out there, but Rockstar has something to say and you might want to sit down for this:

As for GTA IV coming out on the PC, that's very doubtful as we currently have no plans to develop for the PC. We could only focus our efforts extensively on so many consoles at once, and PC might not see the light of day.

And the music stops. The DJ's headphones pop out at the PC party crowd as the record warps a bit back. It's dead silent. Nobody move.

Vertaling:

Oke, zijn er nu nog mensen die niet enthousiast zijn over de komst van GTA IV? 360-bezitters en PS3 fans worden helemaal gek op dit moment en zelfs de PC-mensen krijgen iets van het enthousiasme mee op dit moment en vragen zich af wanneer GTA IV voor de PC beschikbaar komt. We vinden het vervelend het feestje voor de PC-bezitters te bederven maar Rockstar heeft iets te zeggen en je kunt maar beter eventjes gaan zitten:

"En voor wat betreft GTA IV voor de PC hebben we op dit moment geen plannen tot het ontwikkelen hiervan. We kunnen ons maar richten op een aantal consoles tegelijk en waarschijnlijk zal de PC-versie niet het levenslicht aanschouwen"

En de muziek stopt. De DJ trekt zijn stekkers uit de apparatuur waar de PC-menigte op danstte. Het is doodstil, niemand beweegt....

Tsja.....we wachten het maar af vrees ik :(

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij echt niet voor de PC uitkomt is dat natuurlijk een gemiste kans voor rockstar.

Van de andere kant is het weer goed voor de markt van de Ps3 en xbox 360.

Als hij voor de pc uitkomt zal ik hem natuurlijk kopen maar ik vermaak me uitstekend met mijn ps3 (waarvan ik iig zeker weet dat ie gta4 aan kan)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet de verdere betrouwbaarheid van het bericht niet maar aangezien GTA-Sheep het post zal het geen slap verzinsel zijn. Als het waar is dan vrees ik dat ik geen GTA IV zal spelen want ik zal géén console kopen, maakt niet uit hoe geweldig het wel niet moet zijn. Ik zal me maar moeten gaan vermaken met Mafia II die eind 2008/begin 2009 zeker voor de PC uitkomt maar dus geen GTA IV. Gelukkig kom ik er wel overheen en heb ik er altijd al wel een beetje rekening mee gehouden dus geen rouwperiode ofzo maar het is wel jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

....Ik weet de verdere betrouwbaarheid van het bericht niet maar aangezien GTA-Sheep het post zal het geen slap verzinsel zijn.....

Dank voor dit blijk van vertrouwen, maar ik heb het bericht niet gepost, dat deed Biocount. Omdat hij echter weg moest was ik even zo vrij de tekst namens hem te vertalen ^_^ Of het bericht echt is of niet heb ik eerlijk gezegd niet onderzocht.....

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar zou wel ontzettend dom bezig zijn als ze de PC versie niet uitbrengen.

Heel wat inkomsten loopt het dan mis.en ik zie niet in waarom Rockstar dit niet zou zeggen als marketingstruukje om de consoleverkoop nu omhoog te stuwen.

Link to comment
Delen op andere websites

....Ik weet de verdere betrouwbaarheid van het bericht niet maar aangezien GTA-Sheep het post zal het geen slap verzinsel zijn.....

Dank voor dit blijk van vertrouwen, maar ik heb het bericht niet gepost, dat deed Biocount. Omdat hij echter weg moest was ik even zo vrij de tekst namens hem te vertalen ^_^ Of het bericht echt is of niet heb ik eerlijk gezegd niet onderzocht.....

Daar had ik overheen gekeken. Ik weet niet of het betrouwbaar is dus voor mij is een PC release met dit artikel niet afgedaan maar het geeft geen goede hoop dus we blijven maar gewoon afwachten ot een maand na de console release omdat SA ook een maand later pas werd aangekondigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is allemaal wel goed dat rockstar dat zegt maar ik meen ook te horen dat er iemand zij '' We vergeten nooit waar wij vandaan komen '' Volgens mij was dat Sam houser. En die nieuwe engine draait ook op de pc. Waarom zou men dan niet gewoon een andere engine maken die alleen geschikt is voor de PS3 en de Xbox.

Vreemt als je mij vraagt, en het geld dat ze mis lopen is ook enorm. Ik denk gewoon dat dit een misleiding is om mensen aan te sporen tot het kopen van een PS3 en een Xbox

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje als GTA IV op pc komt, hoe oud zal de videokaart moeten zijn als hij er niet op doet, en maakt het wat uit of je een PCI, AGP of PCI-E hebt?

AGP kan je wel vergeten. Zat meer te denken aan PCI-E. Bijna alle kaarten zijn hier tegenwoordig mee uitgerust. Ik denk persoonlijk dat de 7900 en de 8000 series het wel doen. Alles is afwachten tot de release van de PC, we zullen het wel zien

Link to comment
Delen op andere websites

hij moet wel voor Pc komen

de stories zijn meer kleine delen, en het zou stom zijn als na al dT WACHTEN ZO'N SPEL ALS GTA4 NIET VOOR PC ZOU KOMEN!

Sluit ik me helemaal bij aan!

En trouwens is het niet al bevestigd dat hij voor de pc momt? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje als GTA IV op pc komt, hoe oud zal de videokaart moeten zijn als hij er niet op doet, en maakt het wat uit of je een PCI, AGP of PCI-E hebt?

AGP kan je wel vergeten. Zat meer te denken aan PCI-E. Bijna alle kaarten zijn hier tegenwoordig mee uitgerust. Ik denk persoonlijk dat de 7900 en de 8000 series het wel doen. Alles is afwachten tot de release van de PC, we zullen het wel zien

Misschien een best domme vraag, maar hoe weet ik of ik een PCI-E heb?

Link to comment
Delen op andere websites

ey forum leden,

komt gta4 ook op de PC ik weet niet of het zo blijft dat die op de Xbox360 en ps3 komt.

hoe ging dat eigenlijk bij gta san andreas? was het daar zo:

ze zijden dat die op de PS2,Xbox, en PC kwam of zijden ze:

hij komt op de PS2 en Xbox. en dat die later toch ook op de PC kwam.

dus de vraag is eigenlijk......als ze zeggen:hij komt op de Xbox360 en de PS3 dan komt die op geen ander of komt die meschien naar een half jaar ook op de PC?

ik zou het wel stom vinden als die niet op de PC uit komt :muur::cry:

gr. gta fan man

Als rockstar echt winst wil maken op GTA IV, dan gaan ze waarschijnelijk wel op PC doen.

Maar dat gaat wel een tijdje duren want dan moeten ze de controls van ps3/xbox360 naar pc controls veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje als GTA IV op pc komt, hoe oud zal de videokaart moeten zijn als hij er niet op doet, en maakt het wat uit of je een PCI, AGP of PCI-E hebt?

AGP kan je wel vergeten. Zat meer te denken aan PCI-E. Bijna alle kaarten zijn hier tegenwoordig mee uitgerust. Ik denk persoonlijk dat de 7900 en de 8000 series het wel doen. Alles is afwachten tot de release van de PC, we zullen het wel zien

Misschien een best domme vraag, maar hoe weet ik of ik een PCI-E heb?

Staat op de doos van de kaart of in je moederbord boekje. welke serie heb je van je kaart. pm even, anders spammen wij te veel

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje als GTA IV op pc komt, hoe oud zal de videokaart moeten zijn als hij er niet op doet, en maakt het wat uit of je een PCI, AGP of PCI-E hebt?

AGP kan je wel vergeten. Zat meer te denken aan PCI-E. Bijna alle kaarten zijn hier tegenwoordig mee uitgerust. Ik denk persoonlijk dat de 7900 en de 8000 series het wel doen. Alles is afwachten tot de release van de PC, we zullen het wel zien

Misschien een best domme vraag, maar hoe weet ik of ik een PCI-E heb?

Staat op de doos van de kaart of in je moederbord boekje. welke serie heb je van je kaart. pm even, anders spammen wij te veel

moederbord?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...