Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

LIEVERD?

:schater:

En nee ik ben geen homo omdat ik dit zeg.

waarom zeg je het dan? :duh:

Omdat ik daar zin in had?

Valt me uberhaupt op dat daar nou juist een reactie op komt. :7

Dus back on topic and cut the crap.

Link to comment
Delen op andere websites

rockstar maakt waarschijnlijjk binnen een paar weken bekend of er een pc versie komt en zo ja, wanneer. in verband met de enorme winst die ze nu maken met ps3/xbox 360 versies wachten ze daar een tijdje mee zodat iedereen de tijd heeft om gta voor zijn ps3/xbox 360 te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Om jullie weer hoop te geven:

Nieuws: GTA IV op 30 november naar de PC?

Door Rene Groen op 28-04-2008 om 13:38 Bron: Game Rush

Morgen verschijnt Grand Theft Auto IV dan eindelijk voor de Xbox 360 en PlayStation 3, PC gamers zitten echter nog steeds in onzekerheid.

Afgelopen januari ontstonden er geruchten dat een PC versie in november zal gaan verschijnen, een bevestiging hiervan is er echter niet.

Vandaag worden de geruchten nieuw leven ingeblazen, volgens de Duitse retailer City Disc kunnen we GTA IV inderdaad in november verwachten, om precies te zijn de dertigste van november. Ook bij voorgaande GTA titels duurde het zes tot acht maanden alvorens de PC versie werd uitgebracht, zolang Rockstar echter geen bevestiging geeft kunnen we het alleen maar afwachten.

Bron

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind consoles zwaar kut

ten eerste ze zijn harstikke duur en de spellen ook en je moet ze ook nog eens laten ombouwen

de PC is de beste hardware om mee te gamen heeft veel betere graphics dan playstation 3 of xbox360.

ik speel san andreas al vanaaf 2005 op de PC geweldig spel vooral als jee een goede PC hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...