Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ook ergens gelezen dat op 30 november GTA IV voor de PC komt..Ik hoop het! :tu:

Ik ga zeker een biertje drinken als dat nieuws officieel naar buiten komt. Heb zo'n zin om met deze oostblokker de storyline te voltooien en lekker mijn agressie weg te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me heel erg logisch dat hij ook gewoon op de PC uitkomt, het is gewoon origineel dat ze eerst de consoles uitbrengen, en daarna pas de PC uitbrengen, ik denk dat we hem over een paar maandjes kunnen verwachten. Ik speel hem nu op de ps3, maar vind het altijd wel vet om een beetje te modden met de PC versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook ergens gelezen dat op 30 november GTA IV voor de PC komt..Ik hoop het! :tu:

Volgens mij broer komt GTA IV op de pc pas 1,5 jaar ltr uit dan op de Xbox 360 en PS 3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook ergens gelezen dat op 30 november GTA IV voor de PC komt..Ik hoop het! :tu:

Volgens mij broer komt GTA IV op de pc pas 1,5 jaar ltr uit dan op de Xbox 360 en PS 3

Dat heb ik hier vaker gehoord. Die bull

Mijn broer zegt dat mijn neef zegt dit.. ja mijn vriend zijn dat nee mijn mattie zei dat ie BLA...BLA... en oja BLA!

Een GTA game heeft nog nooit langer dan 1 jaar op zich laten wachten (bij lange na niet).

En daarbij hebben lange wachttijden een negatief effect op de verkoop (kijk maar naar games als Halo en Halo 2 die VEEL te laat naar de PC kwamen en zodanig tegenvielen kwa verkoop.

Ik zeg of oktober of november.

Dan zal ik mijn pasgekochte XBOX 360 met controller weer verkopen. En hopelijk de Special Edition van de PC versie kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heeft Rockstar Games GTA IV alleen maar op de Playstation 3 en Xbox 360 uitgegeven en niet op de PC? Dat snap ik niet helemaal waarom kunnen ze niet elke GTA gewoon op elk platform uitgeven zoals GTA Vice City Stories die wou ik heel graag hebben maar kort geleden ben ik er ineens achter gekomen dat hij helemaal niet op de PC is uitgegeven en ook GTA Liberty Stories. Dat vind ik echt zo lullig :?:?:?:?:?:?:?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heeft Rockstar Games GTA IV alleen maar op de Playstation 3 en Xbox 360 uitgegeven en niet op de PC? Dat snap ik niet helemaal waarom kunnen ze niet elke GTA gewoon op elk platform uitgeven zoals GTA Vice City Stories die wou ik heel graag hebben maar kort geleden ben ik er ineens achter gekomen dat hij helemaal niet op de PC is uitgegeven en ook GTA Liberty Stories. Dat vind ik echt zo lullig :?:?:?:?:?:?:?
Tja, Rockstar is nou eenmaal een commercieel bedrijf. Financieel gezien was een exclusief contract met Sony voor LCS en VCS blijkbaar zodanig lucratief dat Rockstar besloot om dat aan te gaan en LCS en VCS enkel voor de PS2 en PSP uit te brengen. Voor GTA IV geldt eigenlijk hetzelfde, alhoewel het hier niet gaat om een exclusief contract: Microsoft en Sony krijgen de game als eerste voor de console en de kans is nog aanwezig dat na een bepaalde periode ook een pc-versie uitgebracht zal worden. Maar hierover is officieel nog niets bekend helaas.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet, ik heb zelf nog even gekeken omdat gta IV al uit is staat het er niet meer bij Coming soon. Het ziet er wel echt uit maar ik denk fake, of een foutje. Want ik keek bij zoeken op makers en dan rockstargames. Staat er dit:

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto IV is out now for Xbox 360® video game and entertainment system and PLAYSTATION®3 computer entertainment system.

Available on:

- Xbox 360 Rockstar Games

- PLAYSTATION 3 Rockstar Games

Dus afwachten op een bevestinging...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar waarom kunnen ze niet gewoon doen en niet eerst nadenken? Ik vind dat nogal stom, omdat iemand in mijn klas zei dat Grand Theft Auto 4 heel erg realistisch is en dat je heel veel nieuwe mogelijkheden hebt dus mij lijkt het wel fantastisch om GTA IV ook op de PC te kunnen spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...