Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Het mooie is dat Microsoft een contract heeft voor de Xbox, maar Microsoft is ook een pc spellen producent. Kleine kans dat hij niet naar de pc komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

op internet is nergens te vinden dat hij ook op de pc zou verschijnen.

Is dit wel het gval, Dan zal je pc heel veel geheugen moeten hebben. En een hele goede videokaart.

Het is gewoon nog te vroeg om er iets over te kunnen zeggen. Misschien dat we ongeveer in maart (een game-release maand), waarbij veel spellen van Rstar uit zulen komen, meer zullen weten over GTA 4.

Nu valt er nog weinig over te discussieren.

Maar een heel goede pc kost al niet zoveel nimeer.

Voor een 600-700 euro heb je al 1 met alles wat je nodig hebt om de nieuwste games te spelen :)

grrtz

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heeft Rockstar Games GTA IV alleen maar op de Playstation 3 en Xbox 360 uitgegeven en niet op de PC? Dat snap ik niet helemaal waarom kunnen ze niet elke GTA gewoon op elk platform uitgeven zoals GTA Vice City Stories die wou ik heel graag hebben maar kort geleden ben ik er ineens achter gekomen dat hij helemaal niet op de PC is uitgegeven en ook GTA Liberty Stories. Dat vind ik echt zo lullig :?:?:?:?:?:?:?

euuuh... raar want ik speelde 3 jaar gelede gta vice city al op pc :D

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heeft Rockstar Games GTA IV alleen maar op de Playstation 3 en Xbox 360 uitgegeven en niet op de PC? Dat snap ik niet helemaal waarom kunnen ze niet elke GTA gewoon op elk platform uitgeven zoals GTA Vice City Stories die wou ik heel graag hebben maar kort geleden ben ik er ineens achter gekomen dat hij helemaal niet op de PC is uitgegeven en ook GTA Liberty Stories. Dat vind ik echt zo lullig :?:?:?:?:?:?:?

euuuh... raar want ik speelde 3 jaar gelede gta vice city al op pc :D

*GTA Vice City Stories*, niet *GTA Vice City*

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heeft Rockstar Games GTA IV alleen maar op de Playstation 3 en Xbox 360 uitgegeven en niet op de PC? Dat snap ik niet helemaal waarom kunnen ze niet elke GTA gewoon op elk platform uitgeven zoals GTA Vice City Stories die wou ik heel graag hebben maar kort geleden ben ik er ineens achter gekomen dat hij helemaal niet op de PC is uitgegeven en ook GTA Liberty Stories. Dat vind ik echt zo lullig :?:?:?:?:?:?:?

euuuh... raar want ik speelde 3 jaar gelede gta vice city al op pc :D

hij boedoelt hier vice city stories die is niet op de pc uitgekomen

Link to comment
Delen op andere websites

hij moet gwn uitkome op pc ik ga egt geen xdoos of ps3 kope voor da spel en ik heb erges geleze dat ze in frankrijk zegge dat hij in oktober komt :eten:

grtzz.. TheBestOf GTA-Games (IV natuurlijk)

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben gezegt dat GTA IV veel te zwaar is voor computers en te hoge graphics heeft om op een computer te kunnen draaien, en het bijna niet lagg-vrij kan behalve als je natuurlijk een Mac Pro 32 GB Ram heb en 2x Intel Xeon Procesors (4 per stuk) hebt. Maarja dan ben je ook boven de 10.000 euro uit =D

Groetjes Niels

Bewerkt: door niels8500
Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben gezegt dat GTA IV veel te zwaar is voor computers en te hoge graphics heeft om op een computer te kunnen draaien, en het bijna niet lagg-vrij kan behalve als je natuurlijk een Mac Pro 32 GB Ram heb en 2x Intel Xeon Procesors (4 per stuk) hebt. Maarja dan ben je ook boven de 10.000 euro uit =D

Groetjes Niels

Dat is grote onzin! Voor EU 1000 heb je hardware waar je alle nieuwe spellen heerlijk op kunt spelen! Zoals ik al ergens eerder schreef: 4Gb geheugen (EU 50), moederbord (EU 100), HDD van 750Gb (EU 85), processor: Core 2 Quad (EU 160) en dan hou je EU 600 over voor een superkwaliteit videokaart. Een leuke kaart zou zijn een 9800 GX2 (met 1Gb geheugen) voor 500 euro.

Dan heb je een zeer goed systeem voor EU 900! CD/DVD ed. tel ik niet mee, zo'n spul kost maar een tientje.

GTA IV te zwaar voor PC = Giga-bull-shit!

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat rstar nog gwn ff die mods en zo moet instaleren en dan pas komt hij uit op pc

en als je pc te sloom is gwn overklokken ;) maar dat kan wel slegte gevolge hebben voor je pc dus wees voorzichtig

:tu:

Bewerkt: door TheBestOf GTA-Games
Link to comment
Delen op andere websites

Foxr heeft helemaal gelijk.

Ik heb zo'n systeempje zoals Foxr genoemd heeft en GTA IV zal nooit 32GB GDDR2 RAM nodig hebben want een Microsoft Xbox 360 heeft maar 512MB GDDR3.

Microsoft en Sony Fanboys moeten geen dingen gaan verzinnen alleen omdat ze PC Gaming niks vinden of het niet kunnen betalen. ^_^

En de meeste Games waarbij je van de ontwikkelaar als reactie kreeg 'No Comment' kwamen toch uit.

Als er geen GTA IV zal uitkomen voor de PC zal Rockstar gelijk zeggen 'No, there are no plans to bring out ever an PC Version of GTA IV'.

Persoonlijk vind ik Gamen achter een PC beter maar dat is mijn mening en ik begrijp heus wel dat sommige mensen gewoon achter een console willen Gamen.

Bewerkt: door AlphaSiix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet, want GTA IV zit op een Blueray dvd, en PC's hebben geen blueray speler.

Je kan het wel kopen maar kost nu rap €700. Daarom denk ik dat ze het niet zullen doen.

700 niet.

Je krijgt al goeie voor 255euro ik heb er een ingebouwd in mn pc voor 255 Euro en die werkt perfect.

En waarom denkt 80% hier dat je voor GTA 4 op de PC een Leger Computer nodig hebt Crysis ziet er veel beter uit als GTA 4 en die kunnen de meeste gamers al draaien dus hou op over dat je een super systeem nodig hebt dat is niet zo.

En tegen de tijd dat GTA 4 uit komt ik zelf denk November 2008 is 95% van alle computers toch weer verbeterd met weer nieuwere hardware dus tegen die tijd zal GTA 4 op een gewoon standaard computer die je in de tijd van November 2008 kan kopen te spelen zijn.

GTA IV moet gewoon op de pc uitkomen pc heeft tog altijd mooiste grhaphics en al die dingen en ik wil het zelf ook dat hij op pc uitkomt ik ga denk ik echt neit ps 3 kopen of xbox 360 speciaal voor gta

Sorry hoor maar de meeste graphics die nu worden gehaald door de Ps3 & Xbox 360 kunnen de meeste computers egt niet aan. Dus de pc heeft niet de beste graphics. Als je nu na gaat dat Rockstar problemen heeft met Xbox omdat er geen hard disk en genoeg ruimte en zo is, want denk je dan hoe goede computer je dan wel niet moet hebben om GTA IV mooi te laten draaien :bier:

Ik heb mn pc speciaal laten ombouwen in een Game PC ik speel crysis en die loopt super goed.

En Crysis ziet er zeker beter uit met Grapichs dan GTA 4. Dus een goeie computer kan GTA 4 gewoon draaien want hij kan Crysis ook draaien en crysis is nog steeds niet het hoogtepunt voor de pc want er komen steeds betere hardware voor de pc uit.

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd... Niet meer dubbelposten. ;)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Weet al zeker dat GTA IV gewoon op DVD Formaat zal verschijnen op de PC.

Want met de inpak mogelijkheden op de PC kun je dat heel makkelijk verkleinen.

Denk wel dat Rockstar veel geld zal verliezen als ze het zullen uitbrengen op Blu-Ray Formaat of anders zal het wel te downloaden zijn via Steam of iets dergelijks. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...