Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Misschien is de piraterij van tegenwoordig ook nog een reden om het niet te doen. Maar ik heb wel gehoord dat de game in oktober uit zou kunnen komen voor de pc.

Aangezien er veel games illegaal te downloaden zijn lijkt het me logisch dat ie niet vor de PC uit komt. Maar op eenofandere manier zou het toch mogelijk kunnen zijn dat je de bestanden van zo'n PS3 of Xbox360 dvd naar je pc kunt branden en dat illegaal te download zetten?

Inderdaad, er wordt overal gezegd en beweerd dat ie op de PC uit zo komen. Net als anderen hoop ik dat natuurlijk ook maar ik ga er niet van uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misschien is de piraterij van tegenwoordig ook nog een reden om het niet te doen. Maar ik heb wel gehoord dat de game in oktober uit zou kunnen komen voor de pc.

Aangezien er veel games illegaal te downloaden zijn lijkt het me logisch dat ie niet vor de PC uit komt.

Dit is een wel heel bekrompen gedachten aangezien ook andere PC games veel werden gedownload, en er toch vervolgen op de PC komen. Natuurlijk is piraterij geen zegen voor de uitgevers/makers van games. Maar om dat nou ALLEEN maar te betitelen als DE meest logische verklaring is een beetje te ver gezocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel ontwikkelaars stappen tegenwoordig over naar de Valve dienst Steam.

Steam is ook moelijk te hacken maar wordt vrijwel niet gedaan.

Als echt alle Games op Steam komen dan kun je ze natuurlijk nog steeds kopen maar is een activatie vereist via Steam wat dus goed doordacht is.

PC Gaming gaat niet dood, Microsoft zou zich nu ook moeten richten naar piratarij voor de Microsoft Xbox 360 want GTA IV was een week van te voren al te downloaden hoorde ik.

Hacken, Cracken, Rippen dat deed men vroeger niet nu is bijna alles wel te Hacken of te Cracken en ik vind dat ontwikkelaars daar nieuwe manieren voor moeten vinden.

Ik heb laatst nog Assassin's Creed gekocht, ik hoefde niet eens een key in te voeren. :S

Link to comment
Delen op andere websites

Veel ontwikkelaars stappen tegenwoordig over naar de Valve dienst Steam.

Steam is ook moelijk te hacken maar wordt vrijwel niet gedaan.

Als echt alle Games op Steam komen dan kun je ze natuurlijk nog steeds kopen maar is een activatie vereist via Steam wat dus goed doordacht is.

PC Gaming gaat niet dood, Microsoft zou zich nu ook moeten richten naar piratarij voor de Microsoft Xbox 360 want GTA IV was een week van te voren al te downloaden hoorde ik.

Hacken, Cracken, Rippen dat deed men vroeger niet nu is bijna alles wel te Hacken of te Cracken en ik vind dat ontwikkelaars daar nieuwe manieren voor moeten vinden.

Ik heb laatst nog Assassin's Creed gekocht, ik hoefde niet eens een key in te voeren. :S

Dat is ook een punt. Dat ze minder focussen op PC gaming, maar zelf ook geen reet eraan doen. Ja het kost teveel bla bl..PARDON? De opbrengsten zijn enorm en een deel ervan afstaan om NOG meer kosten te maken kan toch wel? Dan moet je de fout bij jezelf gaan zoeken als menig maker/publisher om die reden van de PC afhaakt.

Maar voor Rockstar is dit waarschijnlijk op extra kosten te maken voor de console zodat er waarschijnlijk een tikkie meer word verkocht dan tegelijk op de consoles EN de PC uitbrengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou het kost wel wat maar voor Rockstar Games is het niks want zij hebben geld zat. :)

ik ben benieuwd hoeveel ze kwijt zijn aan kapotte gameconsoles:S

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt wel goed, ze brengen binnenkort wel een patch uit. :)

Maar nu hoop ik echt als Hardcore PC Gamer dat GTA IV nog dit jaar voor de PC uitkomt. ^_^

Klik

Heb het zelf ook gezien, nu maar hopen dat Rockstar en Take2 GTA IV aankondigen voor de PC. :)

Bewerkt: door AlphaSiix
Link to comment
Delen op andere websites

ja hallo al zoude somoige pc's van sommige mense te sloom zijn kijk dan ff op internet hoejeje processor moet overklokken

grtzz.. my ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ja hallo al zoude somoige pc's van sommige mense te sloom zijn kijk dan ff op internet hoejeje processor moet overklokken

grtzz.. my ;)

Nee joh dat moet je niet je eerste keer gelijk op je normale pc doen eerst ff oevenen met een oude pc als die stuk gaat jammer dan maar als je normale pc stuk gaat is het klote.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel processors kun je gemakkelijk overklokken; C2D en C2Q. Die dingen blijven altijd lekker koel, en kun je flink in snelheid laten toenemen. Er zit echter altijd een risico aan, ook betreffende de garantie van je CPU.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook gewoon betere hardware kopen, want als je gaat overklokken heb je meestal niet genoeg aan een standaard koeler. Daarnaast vreet je computer steeds meer stroom. Toch weer twee dingen waar je voor betaald. Daarnaast verlies je volgens mij je garantie :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zelf een hele goede pc maar ik d8 van ik geef hem nóg wat xtra power ik heb hem gwn nog een beetje overklokt dat werkte gwn kei goed nks aan de hand en als je pc te warm word gwn een waterkoeller kopen

NKS AAN DE HAND JE MOET GWN FF GOED WETEN WAT HET INHOUd

grtzz my

Bewerkt: door TheBestOf GTA-Games
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...