Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

GTA IV ( 4 ) komt wel op de PC mensen!

Ik heb hem al dus

Dit is de hoes:

GTAIV_PC.jpg

Excuses dat ik even offtopic ga, maar Rj4, doe niet zo sneu met je gezwets, iedereen weet dat r* nog niet eens een pc release heeft aangekondigd... Je hebt een verkeerd idee van humor! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV ( 4 ) komt wel op de PC mensen!

Ik heb hem al dus

Dit is de hoes:

GTAIV_PC.jpg

Excuses dat ik even offtopic ga, maar Rj4, doe niet zo sneu met je gezwets, iedereen weet dat r* nog niet eens een pc release heeft aangekondigd... Je hebt een verkeerd idee van humor! :duh:

Ja, dit is gewoon nagemaakt. Want er staat PAL op, en dat is nooit bij computergames ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV ( 4 ) komt wel op de PC mensen!

Ik heb hem al dus

Dit is de hoes:

GTAIV_PC.jpg

Excuses dat ik even offtopic ga, maar Rj4, doe niet zo sneu met je gezwets, iedereen weet dat r* nog niet eens een pc release heeft aangekondigd... Je hebt een verkeerd idee van humor! :duh:

Ja, dit is gewoon nagemaakt. Want er staat PAL op, en dat is nooit bij computergames ^_^

Wat een Sjaak... lol :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV ( 4 ) komt wel op de PC mensen!

Ik heb hem al dus

Dit is de hoes:

GTAIV_PC.jpg

Excuses dat ik even offtopic ga, maar Rj4, doe niet zo sneu met je gezwets, iedereen weet dat r* nog niet eens een pc release heeft aangekondigd... Je hebt een verkeerd idee van humor! :duh:

Ja, dit is gewoon nagemaakt. Want er staat PAL op, en dat is nooit bij computergames ^_^

Wat een Sjaak... lol :schater:

Ja maar zo komt het er wel uit te zien alleen zonder die pal.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk idd wel dat ie op de pc uit komt, bijna alle andere game sites denken er zo wel over,

en, zoals een ander al zei,

de meeste GTA gamers spelen op de PC, dus als gta 4 niet op de pc komt lopen ze een hoop mis.

En ik denk niet dat de systeemeisen heel hoog zullen liggen, dat is meestal niet zo met Rockstar.

Als je een destijds super pc uit 2005 / 2006 hebt gekocht, zal die gta4 zeker trekken.

Gr, W0LF

Link to comment
Delen op andere websites

Eigelijk is het wel zeker dat die komt want.

Als iemand iets aan Rockstar vraagt over de pc versie zeggen ze altijd (GEEN COMENTAAR) dus als ze het niet uitbrengen hadden ze alang gezegt NEE.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet 100% cker dat hij uitkomt voor pc alle gtas toch? behalve de stories en advance maar dat was een handheld uitzondering

ze wachten er alleen mee vanwege de downloadbare versie dan zou niemand hem meer kopen waarom zou je hem dan op ps3 of x box kopen als je hem gratis kan downloaden?? zo simpel zit het dat is de reden dat ze ook niks zeggen want anders denken de mensen we wachten wel ff maar hij komt wel 100% cker:D

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet 100% cker dat hij uitkomt voor pc alle gtas toch? behalve de stories en advance maar dat was een handheld uitzondering

ze wachten er alleen mee vanwege de downloadbare versie dan zou niemand hem meer kopen waarom zou je hem dan op ps3 of x box kopen als je hem gratis kan downloaden?? zo simpel zit het dat is de reden dat ze ook niks zeggen want anders denken de mensen we wachten wel ff maar hij komt wel 100% cker:D

De downloadbare versie? Ik snap niet precies wat je bedoelt, maar volgens mij is het 100% onzin :puh: De reden dan waarom ze 'ermee wachten'. Ze wachten er niet mee, ze moeten het spel nog helemaal porten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

geloof mij ze wachten ermee want net zoals san andreas kan je gewoon illegaal downloaden als je het gratis kan downloaden waarom zou je het dan kopen daardoor zou rockstar veel veel minder winst maken illegale games zijn er veel meer op pc daarom doen ze eerst console versie en zeggen ze niks over pc totdat een bepaald punt dat het niet zo heel erg goett meer verkoopt en dan komt ie op pc want dan maken ze toch niet zoveel winst meer op console versie

Link to comment
Delen op andere websites

geloof mij ze wachten ermee want net zoals san andreas kan je gewoon illegaal downloaden als je het gratis kan downloaden waarom zou je het dan kopen daardoor zou rockstar veel veel minder winst maken illegale games zijn er veel meer op pc daarom doen ze eerst console versie en zeggen ze niks over pc totdat een bepaald punt dat het niet zo heel erg goett meer verkoopt en dan komt ie op pc want dan maken ze toch niet zoveel winst meer op console versie

Oh nou snap ik hem. Je bedoelt dat ze hem eerst voor de consoles maken om geld te verdienen, omdat ze als ze hem voor de PC maken niks verdienen. Dus eerst geld verdienen aan de console versie, en dan als het ware de PC versie 'weggeven'. Kom op zeg, dat piraterij op de PC word veel te ver genomen. Anders zouden PC-exclusives ook niks meer verkopen, en niet meer gemaakt worden. PC spellen worden nog genoeg verkocht, waarschijnlijk had Rockstar meer verdient met een PC release dan een console release.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik aandacht aan alle Chappies!

Niet gaan vertellen dat je GTA IV al hebt op de PC want de Game is nog niet eens aangekondigd voor de PC.

GTA IV is niet te zwaar voor de PC's want Consoles zijn gewoon PC's alleen dan met een andere constructie!

Eigenlijk zal Microsoft zich meer moeten richten aan Games, want Windows is van Microsoft en Windows staat geïnstaleerd op 90% van alle PC's.

Je moet elk gerucht als een zout korreltje nemen behalve als het ook echt bevestigd is door Rockstar Games.

Bewerkt: door AlphaSiix
Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik aandacht aan alle Chappies!

....Eigenlijk zal Microsoft zich meer moeten richten aan Games, want Windows is van Microsoft en Windows staat geïnstaleerd op 90% van alle PC's. ....

Dus. Google eens wie de 360 op de markt heeft gebracht... En wie moet zich meer richten op games volgens jou...? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ze zullen wel iets voor online verzinnen net als battlefield, dat je hem legaal moet kopen.

ik koop hem ook als ie voor pc komt, goede games koop ik (en steun ik zo)

en voor PC zal ie echt niet zwaarder worden als crysis. (wat ook op full te spelen was! wat ze toen beweerde dat he nog niet zou kunnen!(radeon 3750 amd 6000+ 4Gb ddr ). en tegenwoordig kost het echt niet meer dan 500€ (en straks minder)

Geneuzel over zware PC :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...