Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

ik denk (als er een pc versie komt) dat Gta IV dan uitkomt in 2009.

Want nu gaan ze het niet meer redden

Nu niet meer gaan redden? Misschien zijn ze er nu wel bezig mee en ondertussen klaar, je weet maar nooit :7

Dat het onaangekondigd is, hoeft niet te betekenen dat ze er niet mee bezig zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik denk (als er een pc versie komt) dat Gta IV dan uitkomt in 2009.

Want nu gaan ze het niet meer redden

Nu niet meer gaan redden? Misschien zijn ze er nu wel bezig mee en ondertussen klaar, je weet maar nooit :7

Dat het onaangekondigd is, hoeft niet te betekenen dat ze er niet mee bezig zijn ;)

Als er werkelijk een release van de PC versie komt, dan denk ik dat ze daar al mee bezig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk (als er een pc versie komt) dat Gta IV dan uitkomt in 2009.

Want nu gaan ze het niet meer redden

Nu niet meer gaan redden? Misschien zijn ze er nu wel bezig mee en ondertussen klaar, je weet maar nooit :7

Dat het onaangekondigd is, hoeft niet te betekenen dat ze er niet mee bezig zijn ;)

Als er werkelijk een release van de PC versie komt, dan denk ik dat ze daar al mee bezig zijn.

Of ze nemen even een maand rust.

Het is heel simpel om te zeggen ja nu gaan we weer aan de PC versie verder, maar die mensen hebben ook vakantie nodig.

Trouwens de PC versie in 2009. Dat verwacht ik niet. Ik verwacht gewoon de datum oktober/november.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus. Google eens wie de 360 op de markt heeft gebracht... En wie moet zich meer richten op games volgens jou...? :duh:

Je vult je zeker aangesproken of niet?

Lees me bericht eens goed door knul.

Microsoft is alleen maar bezig met de Microsoft Xbox 360 maar er is ook een Microsoft PC Gaming Team maar die doet niks aan PC Gaming behalve een beetje reclame maken voor DirectX 10.

Er is heel veel kans dat GTA IV op de PC uitkomt want zoals al eerder iemand zei volgens mij zal Rockstar gelijk 'Nee!' zeggen als er geen PC Version kwam van de Game nu zeggen ze alleen nog maar 'No Comment' wat dus betekend dat ze er over vergaderen en nadenken...

Bewerkt: door AlphaSiix
Link to comment
Delen op andere websites

dat je gta download voor de release kan ik nog een beetje begrijpen (omdat je de game wil zien) maar om nu de game alsnog te downloaden ben je gewoon homo

Link to comment
Delen op andere websites

Voor GTA IV heb je (waarschijnlijk) een videokaart nodig die DX10 ondersteunt. En de goedkoopste is 352 euri'sXD. Niet iedereen wil zoveel uitgeven aan een pc, maar ik wel ^_^ . En ik hoop echt wel dat GTA op de pc uitkomt!

Heej man wij hebben de nVidia GeForce 8600GT en die kostte 75 euro, en die ondersteunt Shader Model 4.0 en DirectX 10. Niet vervelend bedoeld hoor, maar de goedkoopste is dus niet 352 euri's :puh:. Ik hoop ook dat ie voor de PC komt. Ik denk dat als ie komt, dat hij tussen juni en juli uitkomt. Ik denk dat ik 'm ga kopen als ie voor de PC komt, maar hangt wel af van de prijs. Sparen, zou ik zeggen :puh:!!! Geduld. Dat is het enigste dat nuttig is :bonk: .

Link to comment
Delen op andere websites

Hey even een vraagje> Hoelang heeft de periode geduurd tussen de release van de console versies en de officiele aankondiging van de pc versie bij GTA SA? Want ik vind het nu wel erg lang duren, maar het vreemde is dat Rockstar nog steeds "No comment" antwoordt op iedere vraag over een pc-versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey even een vraagje> Hoelang heeft de periode geduurd tussen de release van de console versies en de officiele aankondiging van de pc versie bij GTA SA? Want ik vind het nu wel erg lang duren, maar het vreemde is dat Rockstar nog steeds "No comment" antwoordt op iedere vraag over een pc-versie.

Ongeveer 1 jaar

Link to comment
Delen op andere websites

Dus. Google eens wie de 360 op de markt heeft gebracht... En wie moet zich meer richten op games volgens jou...? :duh:

Je vult je zeker aangesproken of niet?

Lees me bericht eens goed door knul.

Microsoft is alleen maar bezig met de Microsoft Xbox 360 maar er is ook een Microsoft PC Gaming Team maar die doet niks aan PC Gaming behalve een beetje reclame maken voor DirectX 10.

Er is heel veel kans dat GTA IV op de PC uitkomt want zoals al eerder iemand zei volgens mij zal Rockstar gelijk 'Nee!' zeggen als er geen PC Version kwam van de Game nu zeggen ze alleen nog maar 'No Comment' wat dus betekend dat ze er over vergaderen en nadenken...

Haha, ik voel me zeker niet aangesproken, hoor! :D Knul? Ben jij ook al vader dan, ventje? Kom op zeg! :schater:

Ik roep niet dat er geen PC versie uitkomt, die komt er uiteraard wel! Maar wanneer is vooral de grote vraag, ook omdat R* een deadline heeft liggen in augustus om de downloadable content te releasen voor de 360, en diezelfde content is nu nog steeds in ontwikkeling. Uiteraard zijn ze al begonnen met het muteren van de 360 versie naar PC, maar niet het hele team kan zich daar momenteel over buigen dus dat heeft tijd nodig.

Ik denk, ook vanwege het uitstel van de console versies, dat GTA IV voor de PC idd niet eerder dan in het eerste kwartaal van 2009 gereleased wordt. Dit heeft ook nog eens te maken met de financiële situatie van R*: Vóór de release van de console versies zat R* erg krap bij kas, zogezegd. Om nu de enorme cashflow van de huidige console releases te kunnen spreiden, zullen ze dit jaar wel teren op de console releases en de inkomsten uit de eerste extra content. (Aangezien de 50 miljoen betaald door Microsoft voor de ontwikkeling van die extra content al is geboekt in 2007)

Het is boekhoudtechnisch dus véél aantrekkelijker om de PC versie begin 2009 te releasen!

Zo, nu weet je wat een accountant doet! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey even een vraagje> Hoelang heeft de periode geduurd tussen de release van de console versies en de officiele aankondiging van de pc versie bij GTA SA? Want ik vind het nu wel erg lang duren, maar het vreemde is dat Rockstar nog steeds "No comment" antwoordt op iedere vraag over een pc-versie.

Ongeveer 1 jaar

Nee niet de release van de pc-versie maar het bekendmaken. Dus gewoon de periode tussen de release van de consoleversies en de aankondiging van de pc versie

Link to comment
Delen op andere websites

Jacky-2007 heeft wel gelijk, ze hebben nog een deadline van Microsoft waarvoor Microsoft zich suf voor heeft betaald.

En nee Jacky-2007 ik ben nog geen vader was gewoon even kut bedoeld. XD

Maarja we moeten niet vergeten ookal heeft Rockstar Games een deadline van Microsoft er is heus wel een PC Team bij Rockstar actief want ik denk niet dat alle mensen die GTA IV voor de console ontwikkelen het ook kunnen doen op de PC, het kan wel maar ik denk dat de PC Team dan wel wat sneller klaar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...