Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

HEJ :N jongens ik hoorde laatst nog op de radio dat 2op de 3 gtaIV games op de xbox en ps3 gwoon vast loopt na 5min gamen dus

Dit gaat dus echt ook tótaal niet over dit topic... en dat was allang bekend :duh:

Ik denk wel dat ze sowieso een pc-versie gaan maken... ik bedoel... hoeveel hebben al gezegd: ik ga geen console kopen alleen voor gta, ik koop em wel als-ie op de pc komt. Als ze hem niet voor de pc converteren, missen ze denk ik enorm veel geld aan de pc-inkomsten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Denken jullie wel dat GTA 4 op een computer kan?

Is het spel daar niet te 'zwaar' voor?

Ik hoop echt dat hij op de PC komt, ik wil geen PS3 of Xbox 360 kopen, ik haat consoles..

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft de afgelopen twee jaar verschillende console releases gedaan, geen van die is op pc uitgekomen.

Eindelijk zijn ze slim geworden en zien ze dat het echte geld in de consoles zit..

Dat zegt voldoende lijkt mij ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt eraan of je nog genoeg ruimte hebt op je PC, Ja kijk, als je nog 1 GB overhebt, dan lukt het niet nee. Maar heb je 100GB over zoals ons. Dan lukt het wel :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

als gta IV op PC komt moeten we nog heel lang wachten want ze gaan natuurlijk

problemen met x360 en ps3 oplossen maar ik hoop echt dat de pc versie snel komt

want ik ga echt niet allen voor gta x360 of ps3 kopen

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Het is voor mij een ramp als GTA 4 niet voor de PC zou uitkomen.

Ik vind het nogal accosiaal van Rockstart Games dat ze niet eerst de PC versie maken, Die verdomde consoles worden steeds populairder en het speelt echt klote.

Ik heb het er wel voor over om een half jaartje te wachten. Dan maar even wachten, het is niet anders.

En om GTA 4 goed te kunnen spelen, Raad ik je de volgende PC specificaties aan(opgebouwd uit de XBOX 360 versie)

Minimaal 1 GB RAM

nVidea video kaart( de versies hoger dan 6300 schat ik)

1 CD/DVD ROM drive(logisch)

Minimaal 1 CPU op meer dan 1.8 Ghz.(AMD, Intel en dergelijke)

Speakers die 3d serround kunnen ontvangen en coderen zou ook een vet effect geven op deze game.

Minimaal 3 GB vrije schijf ruimte.

Bewerkt: door Hederik
Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)
Het is voor mij een ramp als GTA 4 niet voor de PC zou uitkomen.

Ik vind het nogal accosiaal van Rockstart Games dat ze niet eerst de PC versie maken, Die verdomde consoles worden steeds populairder en het speelt echt klote.

Ik heb het er wel voor over om een half jaartje te wachten. Dan maar even wachten, het is niet anders.

En om GTA 4 goed te kunnen spelen, Raad ik je de volgende PC specificaties aan(opgebouwd uit de XBOX 360 versie)

Minimaal 1 GB RAM

nVidea video kaart( de versies hoger dan 6300 schat ik)

1 CD/DVD ROM drive(logisch)

Minimaal 1 CPU op meer dan 1.8 Ghz.(AMD, Intel en dergelijke)

Speakers die 3d serround kunnen ontvangen en coderen zou ook een vet effect geven op deze game.

Minimaal 3 GB vrije schijf ruimte.

ja dat heb ik al lang gedaan ik ben er klaar voor als de pc versie niet komt

dan raakt rockstar veel fans kwijt +ze lopen geld mis

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Het is voor mij een ramp als GTA 4 niet voor de PC zou uitkomen.

Ik vind het nogal accosiaal van Rockstart Games dat ze niet eerst de PC versie maken, Die verdomde consoles worden steeds populairder en het speelt echt klote.

Ik heb het er wel voor over om een half jaartje te wachten. Dan maar even wachten, het is niet anders.

En om GTA 4 goed te kunnen spelen, Raad ik je de volgende PC specificaties aan(opgebouwd uit de XBOX 360 versie)

Minimaal 1 GB RAM

nVidea video kaart( de versies hoger dan 6300 schat ik)

1 CD/DVD ROM drive(logisch)

Minimaal 1 CPU op meer dan 1.8 Ghz.(AMD, Intel en dergelijke)

Speakers die 3d serround kunnen ontvangen en coderen zou ook een vet effect geven op deze game.

Minimaal 3 GB vrije schijf ruimte.

Waarom kies je voor zo'n low-end configuratie? Dit zijn zowat aanbevolen systeemeisen voor GTA SA. Eén gigabyte geheugen is tegenwoordig wel weinig, ik zie liever twee of drie gigabyte. Op een Nvidia 6300 loopt GTA SA al waardeloos, wil GTA IV daar zeker niet op spelen. CPU ~2Ghz (single) zou wel lukken, ook al zie ik liever een heerlijke C2D van ~2Ghz. Ik denk ook dat GTA IV zeker groter zal zijn dan 3Gb.

Daarnaast kun je specificaties niet zomaar toveren uit de X360; voor de PC zit je een stuk hoger.

Bewerkt: door Foxr
Link to comment
Delen op andere websites

ik snap trouwens ook niet waarom het gta 4 is, gta vice city en san andreas tellen tog ook mee lijkt me, maar iniedergeval, ik hoop dat hij wel op de pc uitkomt, maar ik zou snappen waarom niet, heel veel games voor de pc worden tegewoordig gekopieered, waardoor het duurder is om het op de pc uit te geven dan als ze dat niet doen, het moet wel winstgevend blijven

Link to comment
Delen op andere websites

Het is voor mij een ramp als GTA 4 niet voor de PC zou uitkomen.

Ik vind het nogal accosiaal van Rockstart Games dat ze niet eerst de PC versie maken, Die verdomde consoles worden steeds populairder en het speelt echt klote.

Ik heb het er wel voor over om een half jaartje te wachten. Dan maar even wachten, het is niet anders.

En om GTA 4 goed te kunnen spelen, Raad ik je de volgende PC specificaties aan(opgebouwd uit de XBOX 360 versie)

Minimaal 1 GB RAM

nVidea video kaart( de versies hoger dan 6300 schat ik)

1 CD/DVD ROM drive(logisch)

Minimaal 1 CPU op meer dan 1.8 Ghz.(AMD, Intel en dergelijke)

Speakers die 3d serround kunnen ontvangen en coderen zou ook een vet effect geven op deze game.

Minimaal 3 GB vrije schijf ruimte.

Doe dat maar x2 of x3 want dat is echt veels te weinig

Ik denk:

2GB Ram

Nivdia 8000 512MB of hoger

Single Core 3.2Ghz, Dual Core 2.0 Ghz

Minimaal 7GB vrije ruimte

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap trouwens ook niet waarom het gta 4 is, gta vice city en san andreas tellen tog ook mee lijkt me, maar iniedergeval, ik hoop dat hij wel op de pc uitkomt, maar ik zou snappen waarom niet, heel veel games voor de pc worden tegewoordig gekopieered, waardoor het duurder is om het op de pc uit te geven dan als ze dat niet doen, het moet wel winstgevend blijven

Omdat GTA 1, GTA 2, GTA 3 allemaal in Libert City zijn dacht ik

Link to comment
Delen op andere websites

Het is voor mij een ramp als GTA 4 niet voor de PC zou uitkomen.

Ik vind het nogal accosiaal van Rockstart Games dat ze niet eerst de PC versie maken, Die verdomde consoles worden steeds populairder en het speelt echt klote.

Ik heb het er wel voor over om een half jaartje te wachten. Dan maar even wachten, het is niet anders.

En om GTA 4 goed te kunnen spelen, Raad ik je de volgende PC specificaties aan(opgebouwd uit de XBOX 360 versie)

Minimaal 1 GB RAM

nVidea video kaart( de versies hoger dan 6300 schat ik)

1 CD/DVD ROM drive(logisch)

Minimaal 1 CPU op meer dan 1.8 Ghz.(AMD, Intel en dergelijke)

Speakers die 3d serround kunnen ontvangen en coderen zou ook een vet effect geven op deze game.

Minimaal 3 GB vrije schijf ruimte.

Je moet gewoon even consoles de tijd geven om eraan te wennen. Toen ik er voor het eerst op speelde kon ik er niks van en vind je het ook meteen minder leuk. Maar nu ik gewend ben wil ik niks anders. Dus ik vraag me af hoe vaak jij al op een console hebt gespeeld... En je zit niet met het probleem of je console het spel wel of niet aankan. PS3/Xbox kunnen dat gewoon. Zullen vast wel paar nadelen zijn maar heb blijft gewoon beter gamen dan pc...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...