Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Misschien leef je onder een steen ofzo, maar powerweb is de wbsite van het bekendste gameblad van NL, de power unlimited. En hun zijn aanwezig op de E3, een van de grootste gameevents van het jaar waar veel wordt aangekondigd. Dus wat denk je nu? ik denk dat ongein heeeeeeel wat anders is

Hoewel ik de PU idd een betrouwbarebron vind moet ik toch even zeggen dat ze dit je jaar de E3 niet bijwonen. Volgend jaar misschien wel weer. Ik hoop dat ze gelijk hebben. GTA IV op de DS zou ik wel vrij slap vinden, maja :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zoals je in de titel kan lezen is het (bijna) bevestigd dat gta4 op de pc zal komen(einde dit jaar), ook is er een gerucht over de ds! Het spel op de pc zal uitkomen inclusief de downloadebele content van de xbox360!

Er zal meer informatie komen met een persconferentie vandaag.

Bron: www.powerweb.nl

Beter ga je gewoon de zoekfunctie gebruiken ofzo! En als het op de pc zou uitkomen moet je wel een erg goeie pc hebben en dat zal r* ook wel beseffen dat niet iedereen Het geld er voor heb om een high end pc te kopen want stel dat het op de pc uitkomt zal het zeker nog zwaarder zijn dan crysis..

Link to comment
Delen op andere websites

Mja ik snap ook niet waarom ze het in godsnaam niet op de PC uitbrengen. Alleen al voor online mode zou ik hem kopen. Als ik Rockstar was zou ik toch wel een beetje pissig zijn om SA-MP en MTA, en zou ik hem juist op de PC uitbrengen zodat ik kon laten zien dat GTA's eigen online mode 10x beter kan zijn.

Maarja blijkbaar is Rockstar nogal kortzichtig, of ze worden in de tang gehouden door Microsoft en Sony.

Link to comment
Delen op andere websites

Mja ik snap ook niet waarom ze het in godsnaam niet op de PC uitbrengen. Alleen al voor online mode zou ik hem kopen. Als ik Rockstar was zou ik toch wel een beetje pissig zijn om SA-MP en MTA, en zou ik hem juist op de PC uitbrengen zodat ik kon laten zien dat GTA's eigen online mode 10x beter kan zijn.

Maarja blijkbaar is Rockstar nogal kortzichtig, of ze worden in de tang gehouden door Microsoft en Sony.

Of door de rechtbank met behulp van Jack Thompson ofzo xD

Link to comment
Delen op andere websites

waarom verspillen ze hun tijd aan china wars??

konden ze liever nog 1 spel maken voor de psp

Of een tolk inhuren die op dit forum in het verbeterpuntjes-

topic kijkt voor dingen waaraan Rockstar kan werken voor

GTA V voor de PS3 ofzo :$

Link to comment
Delen op andere websites

offtopic:

Euhm , heb je de bron bekeken? volgens mij heb je het artikel geeneens gelezen. Niet eerst Boe gaan roepen. Maar blijf jij het maar lekker denken. Dit is btw een nieuw topic omdat ik het een nieuwsbericht vond.

onntopic:

Ben btw benieuwd wat de specs worden, ga namelijk een nieuwe game pc kopen:D

Als je er even bijzet, waar dat nieuwtjes van GTA IV voor de PC dan staat (een directe link), dan kunnen we het checken, ik zie het er in ieder geval niet opstaan.

Misschien dat je het ergens op het forum daar ofzo gelezen hebt, maar daarmee is het ook al direct niets meer dan een verzinsel van een lid :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat deze bedoeld is:

SUPERSCOOP: GTA IV NAAR DS EN PC!

14 juli 2008 De E3 is nog maar net begonnen en we hebben hier al de superscoop van de dag voor je! Dat Wouter z'n koffer is kwijtgeraakt en hij momenteel al drie dagen in dezelfde boxershort loopt, vergeten we even. Er is namelijk veel belangrijker nieuws te melden!

Het duo heeft namelijk in Los Angeles in de wandelgangen vernomen dat GTA IV naar de PC komt. Oké, dat kunnen we begrijpen. Maar dat is niet alles! Het verhaal gaat namelijk dat de game van Rockstar ook naar de dubbelschermse handheld van Nintendo komt! Wtf!? GTA IV naar de DS? Je leest het goed!

De PC versie van GTA IV gaat zeer waarschijnlijk dit jaar nog uitkomen. Met de exclusieve, downloadable content voor de Xbox 360 die ook voor de kerst nog moet releasen, heeft het personeel van Rockstar de handen meer dan vol. Tel de DS versie daarbij op en die gasten kunnen een zomervakantie naar Aruba wel op hun buik schrijven.

Rockstar is zelf niet op de E3 met een stand, maar geeft wel een zakelijke perspresentatie. Meer zekerheid check je binnen 24 uur op PU.nl. Dus je weet waar je moet zijn om te weten of je binnenkort écht met Niko op de DS rondhuppelt.

Bron: http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek...&id=2519142

Maar zoals je leest is dat dus ook alleen maar speculatie... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...