Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

AeroCool (gast)
Ik heb bericht,

Houser zij dat ik daarvoor bij ene Rita moest zijn. kent iemand die?

Jup, haar e-mail staat in dit rijtje: Klik

heb even uit dat rijtje gehaald

rita@rockstargames.com

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom kan niemand nu gewoon wachten op bericht van R* ?????

:duh:

  • Het speculeren is leuk...
  • Mail sturen is ook leuk...
  • Fake berichten sturen is ook leuk....



Maar wachten op de officiele aankondiging is nog veeeeeeeeeel leuker....

Waarom heeft niemand hier geduld... Ook nu worden mensen steeds blij gemaakt met een dooie mus.

Waarom heeft niemand respect voor R* of voor de wachtende PC-gamers die er naar uitkijken ??

Zoals de Beatles al hebben gezegd. Let it Be!!!! en wacht gewoon op de aankondiging van R* :Y

Maar iedereen wil het meteen weten dus ze proberen het maar.. Ze willen niet wachten (ik dus ook) :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bericht,

Houser zij dat ik daarvoor bij ene Rita moest zijn. kent iemand die?

no

en rita gaat zeker zeggen dat je bij ene hans moet zijn

en zo gaat het maar door.... :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me echt geweldig als deze game op de PC uitkomt, ik denk dat het nog meer gaat verkopen dan de PS3 / Xdoos versie aangezien veel mensen op de PC versie hadden gewacht. Aan de graphics te zien gaat het zwaar worden voor je pc. Ik denk dat dit één van de beste games van het jaar worden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)
Lijkt me echt geweldig als deze game op de PC uitkomt, ik denk dat het nog meer gaat verkopen dan de PS3 / Xdoos versie aangezien veel mensen op de PC versie hadden gewacht. Aan de graphics te zien gaat het zwaar worden voor je pc. Ik denk dat dit één van de beste games van het jaar worden. :Y

ja maar dan moet het wel aangekodigt + uitkomen he:D:) maar zal wel te gek zijn

Link to comment
Delen op andere websites

yes, dit is wel bewijs toch? dat ie op de pc uit zal komen je kunt hem in duitsland al voorbestellen?!

www.citydisc.ch/games/detail.cfm?lang=d&section=pc&art_nr=9483014

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben alleen bang voor de systeemvereisten... :cry::N

Ikke niet :puh:

Koop over een maandje via de TU/e een gloednieuwe laptop waar ik de zwaarste 3D-tekenprogramma's op moet kunnen draaien. Dus dan zal GTAIV geen probleem worden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

zo tijd weg geweest van forum, eens even kijken of die IV nou zal uitkomen op PC, blijkt dat me eigen topic nog steeds draait :puh: egt lol.

ff weer eens door lezen of die nou zal komen...85 bladzeidens :duh:

edit: gelukkig alleen maar even deze bladzeide lezen. oke in duitsland al te bestellen

Ikke niet :puh:

Koop over een maandje via de TU/e een gloednieuwe laptop waar ik de zwaarste 3D-tekenprogramma's op moet kunnen draaien. Dus dan zal GTAIV geen probleem worden ;)

makkelijk praten heb je dan he :D

eigendunk :pgrapje[/font]

Bewerkt: door gta fan man
Link to comment
Delen op andere websites

zo tijd weg geweest van forum, eens even kijken of die IV nou zal uitkomen op PC, blijkt dat me eigen topic nog steeds draait :puh: egt lol.

ff weer eens door lezen of die nou zal komen...85 bladzeidens :duh:

edit: gelukkig alleen maar even deze bladzeide lezen. oke in duitsland al te bestellen

Ikke niet :puh:

Koop over een maandje via de TU/e een gloednieuwe laptop waar ik de zwaarste 3D-tekenprogramma's op moet kunnen draaien. Dus dan zal GTAIV geen probleem worden ;)

makkelijk praten heb je dan he :D

eigendunk :pgrapje[/font]

Ja, je topic loopt nog, en loopt als een trein.

Tevens zou het me niet verbazen als die niet op de pc zou komen, vanwege de vele downloaders ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...