Naudin Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 ik heb een 7600gt speciaal ontwikkeld voor Vista(ik heb dan wel een xp) dus die kan zeker directx10 aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIV08 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 ik heb een 7600gt speciaal ontwikkeld voor Vista(ik heb dan wel een xp) dus die kan zeker directx10 aan Ik heb geen nvidia maar ATI. Ik heb de serie HD 3870. Werkt perfect met vista vanaf de HD 26xx werken ermee! Dus zon vista kaart kan je zo kopen voor redelijke prijs! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 Op 21 November zal er een PC versie verschijnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 De officiële aankondiging, betekend het einde van dit roemruchte topic. Iedereen heel hartelijk bedankt voor jullie bijdragen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts