gompygompy Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 hallo, ik was aan het zoeken naar mods voor op de xbox, weet iemand waar ik mods kan vinden voor de xbox? of kan ik gewoon de mods die voor de pc zijn gemaakt gebruiken voor me xbox... (dingen op mijn xbox zetten is geen probleem) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 hallo, ik was aan het zoeken naar mods voor op de xbox, weet iemand waar ik mods kan vinden voor de xbox?of kan ik gewoon de mods die voor de pc zijn gemaakt gebruiken voor me xbox... (dingen op mijn xbox zetten is geen probleem) Voro zover ik weet is de mogelijkheid om te modden op de Xbox er nog niet. Enkel op de PC zijn modificaties te gebruiken, dus bijvoorbeeld ook niet op de PS2. Daarnaast zullende de modificaties van de PC op jou Xbox ook niet echt veel effect hebben, denk ik. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Nee, dat kan niet want je moet dan de DVD'tje van SA herschrijven en op een andere DVD'tje de mods branden. De Xbox kan dat standaard niet aan, dus je moet de Xbox ombouwen. Maar al had je al die dingen, er zijn heel weinig mods Ik raad je aan om SA voor de PC te kopen. Daar kan je wel mods voor gebruiken @hierboven: Die is snel... Bewerkt: 4 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
gompygompy Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Nee, dat kan niet want je moet dan de DVD'tje van SA herschrijven en op een andere DVD'tje de mods branden. De Xbox kan dat standaard niet aan, dus je moet de Xbox ombouwen. Maar al had je al die dingen, er zijn heel weinig mods Ik raad je aan om SA voor de PC te kopen. Daar kan je wel mods voor gebruiken @hierboven: Die is snel... maar, ik wil weten of de files van gta sa PC hetzelfde zijn als GTA xbox ... dan zou ik namelijk de mods die voor pc zijn gemaakt kunnen gebruiken Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Simpel antwoord, het kan wel, wat je dan moet doen is een pc-mod op een dvd te zetten, (btw je xbox moet omgebouwt zijn) gta sa op je harde schijf zetten, de mods ook. en klaar ben je, en ja het werkt echt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.