Jump to content

Tijd stoppen/veranderen

wizzard

Recommended Posts

Hey allemaal,

Ik heb GTA VC en daar is een mod voor dat de tijd hetzelfde is als de werkelijke tijd (dus als je om 16.00 achter de computer zit en VC speelt is de tijd daar ook 16.00) Nou ben ik ff aan het GTA 3-en en het valt me op dat het weer zo snel donker wordt enzo. Is er ook een cheat of iets dergelijks waardoor je de tijd kan stil zetten of gelijk kan laen lopen met de werkelijke tijd? bvd.

Groetjes

Bewerkt: door wizzard
Delen op andere websites

Hey allemaal,

Ik heb GTA VC en daar is een mod voor dat de tijd hetzelfde is als de werkelijke tijd (dus als je om 16.00 achter de computer zit en VC speelt is de tijd daar ook 16.00) Nou ben ik ff aan het GTA 3-en en het valt me op dat het weer zo snel donker wordt enzo. Is er ook een cheat of iets dergelijks waardoor je de tijd kan stil zetten of gelijk kan laen lopen met de werkelijke tijd? bvd.

Groetjes

Niemand?

Delen op andere websites

Het kan soms even duren voordat je een reactie krijgt want het GTA3 topic is niet meer het meest bezochte forum. Maar goed er is volgens mij geen mod die ervoor zorgt dat de tijd precies gelijk loopt met de ''echte'' tijd maar aangezien het er jou omgaat dat het zo snel donker is kan je weercheats gebruiken. Zoals skin cancer for me (dan is het zonnig) en bij de cheat boooooring gaat de tijd langzamer. Verdere cheats voor de pc ps en en x-box vind je hier. Nog veel plezier met GTA3!

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Delen op andere websites

Het kan soms even duren voordat je een reactie krijgt want het GTA3 topic is niet meer het meest bezochte forum. Maar goed er is volgens mij geen mod die ervoor zorgt dat de tijd precies gelijk loopt met de ''echte'' tijd maar aangezien het er jou omgaat dat het zo snel donker is kan je weercheats gebruiken. Zoals skin cancer for me (dan is het zonnig) en bij de cheat boooooring gaat de tijd langzamer. Verdere cheats voor de pc ps en en x-box vind je hier. Nog veel plezier met GTA3!

Tnx, alleen als ik het weer verander maakt dat voor de nachtelijke uren niets uit, en als de tijd langzamer gaat dan duurt de nacht dus ook veel langer. Wel jammer dat er voor GTA3 geen cheat is om de tijd te stoppen, met VC is die er wel. Toch bedankt.

Delen op andere websites

Je kan de cheat boring overdag gebruiken als je ook de cheat skin cancer for me hebt gebruikt. Je kan dan als het nacht is de cheat Time flies when you dan is de nacht snel voorbij en kan je weer goed zien.

Delen op andere websites

Je kan de cheat boring overdag gebruiken als je ook de cheat skin cancer for me hebt gebruikt. Je kan dan als het nacht is de cheat Time flies when you dan is de nacht snel voorbij en kan je weer goed zien.

Tnx! Ik ga dat wel doen dan, baal er wel van maarja! Supertje, tnx voor de hulp :dans:

Delen op andere websites

Waarom wil je dat soort cheats? Als je saved springt de klok namelijk 6 uur vooruit, dus dan klopt er ook al niks meer van. En als jij 's avonds saved en 's ochtends laad je weer, dan is het in de game nog steeds avond. De tijd loopt namelijk niet door als hij niet aanstaat.

Delen op andere websites

Waarom wil je dat soort cheats? Als je saved springt de klok namelijk 6 uur vooruit, dus dan klopt er ook al niks meer van. En als jij 's avonds saved en 's ochtends laad je weer, dan is het in de game nog steeds avond. De tijd loopt namelijk niet door als hij niet aanstaat.

Omdat ik (zoals eerder uitgelegd) een -xxx- hekel heb aan nacht in GTA3, dus met licht vind ik GTA3 op zijn best, maar dat ken dus niet.

>>> Door Bling: Dat had je ook wat beschaafder kunnen zeggen. Gecensueerd. :) <<<

Delen op andere websites

Maar zoals ~Lance Dance al zei, klopt die tijd toch niet meer zodra je gaat saven, afsluiten etc. Mijn tip, sla gewoon op totdat de tijd ergens tussen 6 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds staat, dan is het nog gewoon dag :Y

Delen op andere websites

Maar zoals ~Lance Dance al zei, klopt die tijd toch niet meer zodra je gaat saven, afsluiten etc. Mijn tip, sla gewoon op totdat de tijd ergens tussen 6 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds staat, dan is het nog gewoon dag :Y

Ja dat doe ik nu ook. Echt jammer dat het voor GTA VC wel kan en hier niet, shade!

Tnx voor de tips

En sorry voor mijn *** taalgebruik :clown:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...