Jump to content

Sex shop

Recommended Posts

Geplaatst:

he, kan je nou echt geen dildos of zo kopen daar later in het spel? nu loop ik binnen en ben weer net zo snel buiten echt vaag als je daar niks kan kopen :angry:.

Geplaatst:

weet ik ik kan alleen binnen in die van lv heb je daar die kettingzaag dildo zien hangen ziiet er erg melig uit :puh:

Geplaatst:

vind ik ook vet gaar van die sex shop je kan nix kopen ofzo!! R* moet bij de volgende versie van de XXX shop gewooon een soort speeltjes en kleding winkel maken :puh::D

Geplaatst:
Nee je kan geen dildo´s vibo´s etc kopen

je kan ze wel vinden

je kan dildo's en vibrators vinden in de politiestations ;)

is erg leuk als je ermee slaaat :D

Geplaatst:
Nee je kan geen dildo´s vibo´s etc kopen

je kan ze wel vinden

je kan dildo's en vibrators vinden in de politiestations ;)

is erg leuk als je ermee slaaat :D

Vooral als iemand ligt ;)

Geplaatst:
cool in ieder politie bureau??

alleen in ls! ;) zover ik weet. maar ey echt vaag dat je niks kan in de sex shop eigelijk hadden ze die sex shop er voor mij wel mogen uithalen hoor echt vaag :rolleyes: .

Geplaatst:

In de Missie Key to her heart ( geloof ik , weet de naam niet zeker ) kom je hier en krijg je hier een gimp-suit , sm-pakje zo heeft het toch nog enige nut

Geplaatst:
In de Missie Key to her heart ( geloof ik , weet de naam niet zeker ) kom je hier en krijg je hier een gimp-suit , sm-pakje zo heeft het toch nog enige nut

als je die gimp suit veel aan doet wel he :rolleyes: .

Geplaatst:

Had van die missie die dildo met twee eikels. Liep een beetje iedereen op zijn kano te rossen. Heerlijk.

Toen ging ik wat hoefijzers zoeken. Had er 25, natuurlijk NIET tussentijds gesaved, deed de missie per helicopter en vloog tegen een hoogspanningsmast.

Dood, wasted, wapens in moeten leveren.......... Zat nog te twijfelen..... Loaden en opnieuw een uur zoeken naar de hoefijzers of zonder wapens verder? Heb maar voor het laatste gekozen.

Dus: thanks for the tip! Ga meteen een politiebreau opzoeken!

Geplaatst:

ik was vandaag ook in die sex shop en toen zag ik een dildo op een motor.

Zoals de kettingzaag alleen dan zat er geen zaag op maar een dildo :lol:

Geplaatst:

dat is toch die paarse dildo die in de douches ligt maar wel dom als je die shotgun opraapt zit heel dat flikkenbureau achter je aan zelfde voor die 9mm

Geplaatst:
dat is toch die paarse dildo die in de douches ligt maar wel dom als je die shotgun opraapt zit heel dat flikkenbureau achter je aan zelfde voor die 9mm

in welke douches ligt die shotgun dan.

Die dildo waar ik over praat is geen echt wapen gewoon een object.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...