Hannes51 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Wie zou de flying school voor me willen doen? Alvast bedankt.. GTASAsf1.b
NandroDavids Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Wie zou de flying school voor me willen doen? Alvast bedankt.. Doe ik voor je
Hannes51 Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Wie zou de flying school voor me willen doen? Alvast bedankt.. Doe ik voor je Wel vandaag als het kan >>> Door Bling: Nog 6 uur te gaan dus.. Zonder gekheid: toon even wat geduld, wij zijn ook maar mensen. Je mag blij wezen dat iemand überhaupt de moeite voor je neemt. <<< Srry dude. Heb zin om verder te gaan
NandroDavids Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Wie zou de flying school voor me willen doen? Alvast bedankt.. Doe ik voor je Wel vandaag als het kan Dat kan wel, maar zoals Bling al terecht opmerkte: Heb geduld, het komt echt wel op tijd voor elkaar Mission Passed! >> Flying School Beloning: Flying Skill + en Respect + Gesaved bij: Verdant Meadows Cheats gebruikt: Geen enkele Savegame: GTASAsf2.b Bijzonderheden: Ik heb gesaved op slot 2, dus verander bij het opslaan de 2 even in een 1 om de savegame weer op je eigen slot te krijgen. Opmerkingen: Alle onderdelen zijn nu goud, behalve Parachute Onto Target. Ik heb altijd al problemen gehad om dat onderdeel goud te krijgen en aangezien je graag weer verder wilt heb ik genoegen genomen met zilver. Maar mocht je graag alles op goud willen dan is er vast wel iemand die je daarbij kan helpen. Alleen zul je dan wel wat geduld moeten tonen... Veel plezier en succes verder met San Andreas!
Hannes51 Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Wie zou de flying school voor me willen doen? Alvast bedankt.. Doe ik voor je Wel vandaag als het kan Dat kan wel, maar zoals Bling al terecht opmerkte: Heb geduld, het komt echt wel op tijd voor elkaar Mission Passed! >> Flying School Beloning: Flying Skill + en Respect + Gesaved bij: Verdant Meadows Cheats gebruikt: Geen enkele Savegame: GTASAsf2.b Bijzonderheden: Ik heb gesaved op slot 2, dus verander bij het opslaan de 2 even in een 1 om de savegame weer op je eigen slot te krijgen. Opmerkingen: Alle onderdelen zijn nu goud, behalve Parachute Onto Target. Ik heb altijd al problemen gehad om dat onderdeel goud te krijgen en aangezien je graag weer verder wilt heb ik genoegen genomen met zilver. Maar mocht je graag alles op goud willen dan is er vast wel iemand die je daarbij kan helpen. Alleen zul je dan wel wat geduld moeten tonen... Veel plezier en succes verder met San Andreas! Srry man.. EGT SUPER BEDANKT AL WAS HET BRONZE ALLEMAAL WAS IK BLIJ
Recommended Posts