janna Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 hey mensen ik heb 1 vraag voor jullie . Wanneer kan je kleding zelf kiezen en waar kan het. Plz reageer zo snel mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) hey mensen ik heb 1 vraag voor jullie . Wanneer kan je kleding zelf kiezen en waar kan het. Plz reageer zo snel mogelijk. Je kan eigenlijk niet je echt eigen kleding kiezen zoals dat in San Andreas kan. In bepaalde missies krijg je de gelegenheid om andere kleding aan te trekken, hier een klein overzicht: Missie: Four Iron > Golfer Outfit. Missie: Two Bit Hit > Havana Outfit. Missie: The Party > Soiree outfit. Missie: Riot > Coverall outfit. Missie: Treacherous Swine > Casual outfit. Missie: Supply & Demand > Race outfit. Missie: Copland > Cop outfit. Bewerkt: 4 mei 2007 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Je kan je kleding krijgen bij verschillende kleren winkels. Er zijn heel veel verschillende kledij's, en die kan je vinden over heel Vice City. Je kan ze krijgen door zo een pickup te komen met een T-Shirt op. Dan veranderd je Kledij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 Ze vraagt om zelf te kiezen, zoals Binco uit GTA San Andreas. Om je vraag te beantwoorden is het antwoord 'Nee'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janna Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Hey mensen kan iemand mij een site geven waar ik andere kleding mods kan krijgen. Alvast Bedankt >>> Door NandroDavids: Je had al een topic over kleding, hou het dan ook bij dat ene topic<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Op deze site kan je verschillende skins downloaden. Ook hier kan je verschillende kleding downloaden. Op deze duitse site kan je ook kleding downloaden. Je moet dan ff kijken bij gta vice city---> playermodels of bij skins. Veel succes! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janna Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Op deze site kan je verschillende skins downloaden. Ook hier kan je verschillende kleding downloaden. Op deze duitse site kan je ook kleding downloaden. Je moet dan ff kijken bij gta vice city---> playermodels of bij skins. Veel succes! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Ik heb een paar skins gedownload maar hoe activeer ik ze ? Ik zie ze nergens in het spel bij options/Player skin mode of zo iets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Ik heb een paar skins gedownload maar hoe activeer ik ze ? Ik zie ze nergens in het spel bij options/Player skin mode of zo iets Skins installeren is niet zo moeilijk, je hoeft enkel te knippen en te plakken. Als eerst moet je natuurlijk even een skin downloaden. Als je dat éénmaal gedaan hebt pak je de skin uit, het bestand dat daar uitkomt moet je in de map 'skin' gooien. Deze map vind je in je GTA Vice City main map, dat is meestal: '../Program Files/Rockstar Games/GTA Vcie City/Skins.' Start vervolgens GTA Vice City op en laad een savegame. Open dan in het spel het menu en ga dan naar 'options', en dan naar 'Player skin Setup'. Kies nu de skin die je zo juist hebt geïnstalleerd, druk dan op 'Use skin' en je zal nu met de desbetreffende skin rondlopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janna Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Ik heb een paar skins gedownload maar hoe activeer ik ze ? Ik zie ze nergens in het spel bij options/Player skin mode of zo iets Skins installeren is niet zo moeilijk, je hoeft enkel te knippen en te plakken. Als eerst moet je natuurlijk even een skin downloaden. Als je dat éénmaal gedaan hebt pak je de skin uit, het bestand dat daar uitkomt moet je in de map 'skin' gooien. Deze map vind je in je GTA Vice City main map, dat is meestal: '../Program Files/Rockstar Games/GTA Vcie City/Skins.' Start vervolgens GTA Vice City op en laad een savegame. Open dan in het spel het menu en ga dan naar 'options', en dan naar 'Player skin Setup'. Kies nu de skin die je zo juist hebt geïnstalleerd, druk dan op 'Use skin' en je zal nu met de desbetreffende skin rondlopen. ik heb alles gedaan wat je hebt gezegt en ik zie ze in me spel ook bij player skin setup maar als ik dan op Use Skine druk en weer naar de game ga dan heeft die nog steeds dezelfde kleding ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moeten de letters weg zijn als je hem hebt geactiveerd, of juist net andersom... In ieder geval heeft de geselecteerde skin niet wat de andere heeft, snap je (ik weet het, beetje ingewikkeld ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.