venturaburger Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 moet je in los santos alle gebieden veroverd hebben (om 100% te halen) of mag ik zo al aan green sabre beginnen,in angel pine is alles toch verdwenen Reageren
The Godfather Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 gebieden veroveren telt niet mee voor 100% Reageren
thabri Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 gebieden veroveren telt niet mee voor 100% dus je kan gewoon door ik had ook niet alles groen omdat het mij te lang duurde voordat ik alles groen had Reageren
CJ-SA Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 dus je kan gewoon door ik had ook niet alles groen omdat het mij te lang duurde voordat ik alles groen had Jaa je kan gewoon door Reageren
baszz Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 dus je kan gewoon door ik had ook niet alles groen omdat het mij te lang duurde voordat ik alles groen had Jaa je kan gewoon door Veroveren is wel handig om je wapenarsenaal en geld hoog te krijgen Reageren
CJ-SA Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Veroveren is wel handig om je wapenarsenaal en geld hoog te krijgen Das wel weer waar maar waar hij is heeft het toch geen nut , hij raakt ze na the green sabre missie allemaal kwijt Reageren
Devil in A Box Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Veroveren is wel handig om je wapenarsenaal en geld hoog te krijgen En je respect gaat er aanzienlijk van naar omhoog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.