Jump to content

Heeft iemand toevallig zin om met mij een MMORPG te maken?


ifc3

Recommended Posts

Ik had een hele tijd geleden een spel genaamd KrentGame, maar ben er weer mee gestopt (dat bugfixen en alles duurde heel lang, en ik ben geen ster in design en artwork.....), ik heb het script en alles weer eens uit de kast gehaald enzo, heeft iemand toevallig zin om mee te helpen?

Wat moet er nog gebeuren vooral:

# Nieuw artwork

# Meer spelers (er waren zo'n 300 toen ik stopte), nu weer 1

# Heel wat overbodige troep eruit halen.

# Admin & Moderator systeem versimpelen

# Goede ideeen

# Nieuwe naam

De link is nu nog http://kmnv.awardspace.com/

Link to comment
Delen op andere websites

En wanneer moet hij af?

Als het in juli af moet zijn,wil ik gerust helpen(maar ik hou me tot 18 juni beetje rustig,zie dat hij weer overbelast is :) )

Wanneer hij af moet zijn? Geen idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je ook een nieuwe website layout? Ik wil er wel een voor je ontwerpen. En met nieuw artwork bedoel je? Gewoon de plaatjes enzo? Ik wil graag mee helpen zeg maar of het je interesseert of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je ook een nieuwe website layout? Ik wil er wel een voor je ontwerpen. En met nieuw artwork bedoel je? Gewoon de plaatjes enzo? Ik wil graag mee helpen zeg maar of het je interesseert of niet.

Alle hulp is welkom :D

(wat nu de grootste fout is: Het cijfers-op-plaatje genereren werkt niet bij deze host, waardoor het spel bijna onspeelbaar is...).

Bewerkt: door ifc3
Link to comment
Delen op andere websites

ik wil idd ook wel helpen ;)

ik kan alleen niet om met scripts dus dat kan ik niet doen :puh:

wel zou ik mee willen helpen met ideeen voor het spel en plaatjes *bijvoorbeeld reclame pics*

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je ook een nieuwe website layout? Ik wil er wel een voor je ontwerpen. En met nieuw artwork bedoel je? Gewoon de plaatjes enzo? Ik wil graag mee helpen zeg maar of het je interesseert of niet.

Alle hulp is welkom :D

(wat nu de grootste fout is: Het cijfers-op-plaatje genereren werkt niet bij deze host, waardoor het spel bijna onspeelbaar is...).

Ik ben nog redelijk goed in scripts en al.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen ehh... Nu hebben we nog een Nieuwe naam nodig (maak ik wel ergens een ander host account, die mogelijk wel dat script ondersteund).

Wat heb je allemaal nodig? In ieder geval: PHP4 of hoger en MySql. Verder nog wat? Maar moet ik nou nog zo'm layout maken?.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen ehh... Nu hebben we nog een Nieuwe naam nodig (maak ik wel ergens een ander host account, die mogelijk wel dat script ondersteund).

Wat heb je allemaal nodig? In ieder geval: PHP4 of hoger en MySql. Verder nog wat? Maar moet ik nou nog zo'm layout maken?.

op kmnv.awardspace.com kun je zien wat het nu is. Die heeft al php, mysql en alles, maar voor die cijfers had je geloof ik een bepaalde extensie nodig op de servers, die niet iedereen heeft.

ps:

Je hebt een kernraket op Nederland gevuurd.

Script gefixed. De link stond verkeerd :bonk:

Is er nog iemand die een goede naam weet ?

jail.jpg

Bewerkt: door ifc3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel zin om zo af en toe wat voor je te programmeren. Ik heb ervaring genoeg, dus da's geen probleem. Tijd zal zo af en toe wel een probleem zijn, maar dat merken we vanzelf wel. Laat me maar weten als ik een keer wat kan doen.

Verder ben ik even aan het rondklikken geweest, maar wat ik het meest mis is een korte introductie, wat is nu het idee / bedoeling. Ik had dit verwacht na het voor de eerste keer aanmelden. Een textje als "op het beursplein kun je ...." etc... was wel welkom geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel zin om zo af en toe wat voor je te programmeren. Ik heb ervaring genoeg, dus da's geen probleem. Tijd zal zo af en toe wel een probleem zijn, maar dat merken we vanzelf wel. Laat me maar weten als ik een keer wat kan doen.

Verder ben ik even aan het rondklikken geweest, maar wat ik het meest mis is een korte introductie, wat is nu het idee / bedoeling. Ik had dit verwacht na het voor de eerste keer aanmelden. Een textje als "op het beursplein kun je ...." etc... was wel welkom geweest.

Ja, dat vind ik ook, maar ik ben de komende 4 dagen weg (school excursie naar Limburg).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...