ifc3 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ik had een hele tijd geleden een spel genaamd KrentGame, maar ben er weer mee gestopt (dat bugfixen en alles duurde heel lang, en ik ben geen ster in design en artwork.....), ik heb het script en alles weer eens uit de kast gehaald enzo, heeft iemand toevallig zin om mee te helpen? Wat moet er nog gebeuren vooral: # Nieuw artwork # Meer spelers (er waren zo'n 300 toen ik stopte), nu weer 1 # Heel wat overbodige troep eruit halen. # Admin & Moderator systeem versimpelen # Goede ideeen # Nieuwe naam De link is nu nog http://kmnv.awardspace.com/ Reageren
sevaboy Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 En wanneer moet hij af? Als het in juli af moet zijn,wil ik gerust helpen(maar ik hou me tot 18 juni beetje rustig,zie dat hij weer overbelast is ) Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 En wanneer moet hij af?Als het in juli af moet zijn,wil ik gerust helpen(maar ik hou me tot 18 juni beetje rustig,zie dat hij weer overbelast is ) Wanneer hij af moet zijn? Geen idee. Reageren
xgaming Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Moet je ook een nieuwe website layout? Ik wil er wel een voor je ontwerpen. En met nieuw artwork bedoel je? Gewoon de plaatjes enzo? Ik wil graag mee helpen zeg maar of het je interesseert of niet. Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Moet je ook een nieuwe website layout? Ik wil er wel een voor je ontwerpen. En met nieuw artwork bedoel je? Gewoon de plaatjes enzo? Ik wil graag mee helpen zeg maar of het je interesseert of niet. Alle hulp is welkom (wat nu de grootste fout is: Het cijfers-op-plaatje genereren werkt niet bij deze host, waardoor het spel bijna onspeelbaar is...). Bewerkt: 5 mei 2007 door ifc3 Reageren
.Djanick Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 ik wil idd ook wel helpen ik kan alleen niet om met scripts dus dat kan ik niet doen wel zou ik mee willen helpen met ideeen voor het spel en plaatjes *bijvoorbeeld reclame pics* Reageren
sevaboy Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Moet je ook een nieuwe website layout? Ik wil er wel een voor je ontwerpen. En met nieuw artwork bedoel je? Gewoon de plaatjes enzo? Ik wil graag mee helpen zeg maar of het je interesseert of niet. Alle hulp is welkom (wat nu de grootste fout is: Het cijfers-op-plaatje genereren werkt niet bij deze host, waardoor het spel bijna onspeelbaar is...). Ik ben nog redelijk goed in scripts en al. Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Alleen ehh... Nu hebben we nog een Nieuwe naam nodig (maak ik wel ergens een ander host account, die mogelijk wel dat script ondersteund). Reageren
xgaming Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Alleen ehh... Nu hebben we nog een Nieuwe naam nodig (maak ik wel ergens een ander host account, die mogelijk wel dat script ondersteund). Wat heb je allemaal nodig? In ieder geval: PHP4 of hoger en MySql. Verder nog wat? Maar moet ik nou nog zo'm layout maken?. Reageren
sevaboy Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 The dead village Chapter I:The lost peoplle? Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Alleen ehh... Nu hebben we nog een Nieuwe naam nodig (maak ik wel ergens een ander host account, die mogelijk wel dat script ondersteund). Wat heb je allemaal nodig? In ieder geval: PHP4 of hoger en MySql. Verder nog wat? Maar moet ik nou nog zo'm layout maken?. op kmnv.awardspace.com kun je zien wat het nu is. Die heeft al php, mysql en alles, maar voor die cijfers had je geloof ik een bepaalde extensie nodig op de servers, die niet iedereen heeft. ps: Je hebt een kernraket op Nederland gevuurd. Script gefixed. De link stond verkeerd Is er nog iemand die een goede naam weet ? Bewerkt: 5 mei 2007 door ifc3 Reageren
Goudvis Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik heb wel zin om zo af en toe wat voor je te programmeren. Ik heb ervaring genoeg, dus da's geen probleem. Tijd zal zo af en toe wel een probleem zijn, maar dat merken we vanzelf wel. Laat me maar weten als ik een keer wat kan doen. Verder ben ik even aan het rondklikken geweest, maar wat ik het meest mis is een korte introductie, wat is nu het idee / bedoeling. Ik had dit verwacht na het voor de eerste keer aanmelden. Een textje als "op het beursplein kun je ...." etc... was wel welkom geweest. Reageren
ifc3 Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik heb wel zin om zo af en toe wat voor je te programmeren. Ik heb ervaring genoeg, dus da's geen probleem. Tijd zal zo af en toe wel een probleem zijn, maar dat merken we vanzelf wel. Laat me maar weten als ik een keer wat kan doen.Verder ben ik even aan het rondklikken geweest, maar wat ik het meest mis is een korte introductie, wat is nu het idee / bedoeling. Ik had dit verwacht na het voor de eerste keer aanmelden. Een textje als "op het beursplein kun je ...." etc... was wel welkom geweest. Ja, dat vind ik ook, maar ik ben de komende 4 dagen weg (school excursie naar Limburg). Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Met welk programmaatje moet je dat dan maken? En als het niet al te ingewikkeld is wil ik wel meehelpen. Reageren
ifc3 Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Met welk programmaatje moet je dat dan maken? En als het niet al te ingewikkeld is wil ik wel meehelpen. Met bijvoorbeeld kladblok, Photoshop en DreamWeaver? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.