Jump to content

Heeft iemand toevallig zin om met mij een MMORPG te maken?


ifc3

Recommended Posts

1 minder fijn ding die MMORPG games zijn zeer slecht gescripted zoals ik je al vertelde ifc3. Ik denk beter dat je helemaal opnieuw kunt beginnen en dan alles goed scripten. Ook zitten er in dit soort games enorm veel bugs. Verder als je een eigen webserver hebt, vreet dit letterlijk veel dataverkeer. Ik wil je wel helpen met de layout etc. en met wat script. Zoals ik al eerder zei in het topic :sigaar:.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk zelf dat ifc3 ons via pb even moet zeggen of hij diegene nodig heeft of niet want er word nu al gepraat over hoe het moet maar de mensen die nog vragen te kunnen helpen krijgen daardoor geen antwoord en die blijven maar wachten :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

1 minder fijn ding die MMORPG games zijn zeer slecht gescripted zoals ik je al vertelde ifc3. Ik denk beter dat je helemaal opnieuw kunt beginnen en dan alles goed scripten. Ook zitten er in dit soort games enorm veel bugs. Verder als je een eigen webserver hebt, vreet dit letterlijk veel dataverkeer. Ik wil je wel helpen met de layout etc. en met wat script. Zoals ik al eerder zei in het topic :sigaar:.

Dataverkeer: het is een gratis host, mij een zorg.

Ik heb ook al heel veel bugs gefixed en heel veel dingen op nieuw gescript...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...