Nuke[NL] Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Als je een Vista-uiterlijk wilt voor je Messenger, kun je beter gewoon Windows Live Messenger 8.2 downloaden, die ziet er standaard al zo uit. Bovendien krijg je er het handige programma Windows Live Mail bij, waarmee je je Hotmail/Livemail account zeg maar als vaste e-mailaccount kan openen. Nuke[NL] Reageren
Maaike Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Moet je ook Windows Vista hebben om deze te kunnen instaleren? want mij lukt het niet Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Je hebt nodig: Je computer Je hersenen MSN 8.0 JA 8.0 dus niet 8.1 En de uitleg (...) Zo te zien niet, en volgens mij hebben 8.1 en 8.5 al standaard een Vista-uiterlijk. Dus kijk even welke versie je hebt. Reageren
Timske Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Dus deze mooie uitgelegde TuT is voor Windows XP? Dus die komt er het zelfde uit te zien als Vista msn? Btw Vista Msn is volgens mij gewoon het zelfde behalve dan het design en sounds meer weet ik er niet van ik let er eigenlijk niet helemaal op Maar ik heb Vista en daar zit automatisch Vista msn op Reageren
.Phobia Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 ok, hulp graag, ik deed alles wat je zei enzo, en dat vakje met die foto is lelijk en ik zie men contact personen niet, en als ik messenger 8.0 down, zegt hij dat ik die al heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.