~Lance Vance Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Waar vind ik interiors in de map editor? Zoals Bloodbowl enzo. Srry dat ik een nieuw topic maak maar ik heb het gevoel dat anders niemand reageert Reageren
kevin software Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Waar vind ik interiors in de map editor? Zoals Bloodbowl enzo. Srry dat ik een nieuw topic maak maar ik heb het gevoel dat anders niemand reageert volgens mij kan dat niet Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Waar vind ik interiors in de map editor? Zoals Bloodbowl enzo. Srry dat ik een nieuw topic maak maar ik heb het gevoel dat anders niemand reageert volgens mij kan dat niet Kan je mij dan misschien uitleggen waarom er in MTA maps zijn die in de Bloodbowl plaatsvinden Reageren
Timb0 Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Waar vind ik interiors in de map editor? Zoals Bloodbowl enzo. Srry dat ik een nieuw topic maak maar ik heb het gevoel dat anders niemand reageert volgens mij kan dat niet Kan je mij dan misschien uitleggen waarom er in MTA maps zijn die in de Bloodbowl plaatsvinden Die gebruiken meestal een script van iemand anders en editen die... Suc6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.