Agent Kellerman Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Alweer Snoop Dogg, Ik heb me voor al op de BG geconcentreerd Rates -&&- Comments Reageren
Woetsha Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Eventjes mijn eigen rate systeem … _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Lettertype: Grappig, Ik vind alles goed van de font alleen maar de kleur je had beter zwart genomen dan was het goed ! Kleur 4/10 l Plaatsing 9/10 l Lettertype 8,5/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Achtergrond: Goede achtergrond, alleen geen effecten dan, maar dat is geen probleem. Het geeft een soort van gevangenis gevoel en wat echt pas bij de signature Effecten 5/10 l Kleur 9,5/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Render: De beste render die je kan nemen voor deze signature en hij is ook goed uitgeknipt dus een goede render en zeker dat lichteffectje op het staartje. Originaliteit 7,5/10 l Knippen 10/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Rand: De rand had nu beter in chrome stijl geweest zijn aangezien je alles toch in het grijs gebruikt ! Dikte 8/10 l kleur 6/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Commentaar: Ik heb maar 2 ding te zeggen. Er bestaan veel meer kleuren dan zwart, wit en grijs! Eindcijfer: 67.5/90 -> 7.5/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Woetsha. Bewerkt: 4 mei 2007 door Woetsha Reageren
.Syfes Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Eindelijk . Je hebt iets nieuws geprobeerd en het is veel verbeterd . DeBG is heel erg mooi . Wat ik wel spijtig vind is de font die past er niet zo goed bij . 8/10 Greetings .Syfes Bewerkt: 5 mei 2007 door .Syfes Reageren
Rivel Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ik vind dit een erg leuke sig. goeded kleuren combo die perfect bj de sig. past! Maar je font past hier helaas niet goed bij, zoek anders op www.dafont.com of www.1001fonts.com een leuk font, en gebruik die voor je sig.! 8/10 Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Bedankt voor Rates en Comments Ik zal is even achter de Fronts aangaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.