Jump to content

klein rood vliegtuigje


janna

Recommended Posts

hoi mensen help me ff. Ik moet met een rood klein vliegtuigje een paar haitanen ofzo iets en de boten van hun opblazen maar ik ken de besturing niet weet iemand dat ?
Je hebt het duidelijk over de missie Bombs Away! die je voor Auntie Poulet moet voltooien. De RC Baron, het kleine rode vliegtuigje, is te besturen met de pijltjestoetsen. Maar daarmee ben je natuurlijk nog niet in de lucht, want daar zijn andere toetsen voor: NumPad-6 en NumPad-9. Met NumPad-6 stijg je op en met NumPad-9 kun je het vliegtuigje laten dalen. Het is af te raden om NumPad-6 constant in te houden, want als je blijft opstijgen zul je op den duur de controle over de RC Baron verliezen en neerstorten. Gebruik de toetsen dus gedoseerd. Overigens is Bombs Away! een vrij lastige missie, dus geef niet te snel op: Oefening baart kunst.

Mocht je het spel niet op de PC spelen, maar op een andere console, dan zul je uiteraard andere toetsen moeten gebruiken. NumPad-6 staat in dit geval gelijk aan de toets om een wheelie te maken en NumPad-9 staat gelijk aan de toets waarmee je een stoppie kunt maken. Als dit op andere consoles volgens hetzelfde principe werkt kun je dus zelf even uitvinden welke toets je precies moet gebruiken.

Veel succes met de missie!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...