Jump to content

Hoe laad ik een gedownloade savegame?


janna

Recommended Posts

hey mensen ik heb van iemand al een save gekregen die is heel erg goed. Maar ik wil er nog een dus ik doe hem weer kopieren naar txd en ik start GTA: VC op maar dan zie ik hem niet in de load game staan hoe kan dit ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een betere topic titel zou geen overbodige luxe zijn, dan zien mensen namelijk direct waar het over gaat en kunnen zij beslissen of ze wel naar binnen gaan of niet. Al goed ik zal je vraag even beantwoorden. Je hebt een savegame gedownload en die moet je in het spel zetten, kopieer de savegame (het GTAVCsf1.b -waar 1 ook 1 t/m 8 kan wezen). Ga naar Deze Computer, dan naar Mijn Documenten en vervolgens GTA Vice City User Files. Druk op plakken en de savegame staat in de goede map, je hoeft niks in een TXD te zetten, want dat zijn de interne bestanden van het spel en een savegame is extern, maar wel nodig om je spel op te slaan. Succes en viel plezier met je savegame! Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het uiteraard graag. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een betere topic titel zou geen overbodige luxe zijn, dan zien mensen namelijk direct waar het over gaat en kunnen zij beslissen of ze wel naar binnen gaan of niet. Al goed ik zal je vraag even beantwoorden. Je hebt een savegame gedownload en die moet je in het spel zetten, kopieer de savegame (het GTAVCsf1.b -waar 1 ook 1 t/m 8 kan wezen). Ga naar Deze Computer, dan naar Mijn Documenten en vervolgens GTA Vice City User Files. Druk op plakken en de savegame staat in de goede map, je hoeft niks in een TXD te zetten, want dat zijn de interne bestanden van het spel en een savegame is extern, maar wel nodig om je spel op te slaan. Succes en viel plezier met je savegame! Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het uiteraard graag. ;)

srry dat ik je nog een keer stoor maar ik snap hem niet ? (srry ben een meisje :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een betere topic titel zou geen overbodige luxe zijn, dan zien mensen namelijk direct waar het over gaat en kunnen zij beslissen of ze wel naar binnen gaan of niet. Al goed ik zal je vraag even beantwoorden. Je hebt een savegame gedownload en die moet je in het spel zetten, kopieer de savegame (het GTAVCsf1.b -waar 1 ook 1 t/m 8 kan wezen). Ga naar Deze Computer, dan naar Mijn Documenten en vervolgens GTA Vice City User Files. Druk op plakken en de savegame staat in de goede map, je hoeft niks in een TXD te zetten, want dat zijn de interne bestanden van het spel en een savegame is extern, maar wel nodig om je spel op te slaan. Succes en viel plezier met je savegame! Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het uiteraard graag. ;)

srry dat ik je nog een keer stoor maar ik snap hem niet ? (srry ben een meisje :puh:)

Geeft uiteraard niet. ;) Ik zal het nogmaals uitleggen, je hebt een savegame gedownload en dat is een bestand. Dit bestand sleep je naar de map: 'Mijn documenten > GTA Vice City User Files' en zet je daar neer. Als je dan de savegame wilt bespelen kun je naar ''Start Game > Load Game'' gaan in het spel GTA Vice City, zodat je hem kunt spelen. Mocht je heel iets anders bedoelen, dan moet je het nog even wat duidelijker uitleggen, want dit is volgens mij de enige manier om een savegame toe te voegen, want via een TXD is het volgens mij niet mogelijk, maar goed... misschien heb ik het fout. Dus laat het me even weten, dan kunnen we verder kijken naar je probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Een betere topic titel zou geen overbodige luxe zijn, dan zien mensen namelijk direct waar het over gaat en kunnen zij beslissen of ze wel naar binnen gaan of niet. Al goed ik zal je vraag even beantwoorden. Je hebt een savegame gedownload en die moet je in het spel zetten, kopieer de savegame (het GTAVCsf1.b -waar 1 ook 1 t/m 8 kan wezen). Ga naar Deze Computer, dan naar Mijn Documenten en vervolgens GTA Vice City User Files. Druk op plakken en de savegame staat in de goede map, je hoeft niks in een TXD te zetten, want dat zijn de interne bestanden van het spel en een savegame is extern, maar wel nodig om je spel op te slaan. Succes en viel plezier met je savegame! Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het uiteraard graag. ;)

srry dat ik je nog een keer stoor maar ik snap hem niet ? (srry ben een meisje :puh:)

Geeft uiteraard niet. ;) Ik zal het nogmaals uitleggen, je hebt een savegame gedownload en dat is een bestand. Dit bestand sleep je naar de map: 'Mijn documenten > GTA Vice City User Files' en zet je daar neer. Als je dan de savegame wilt bespelen kun je naar ''Start Game > Load Game'' gaan in het spel GTA Vice City, zodat je hem kunt spelen. Mocht je heel iets anders bedoelen, dan moet je het nog even wat duidelijker uitleggen, want dit is volgens mij de enige manier om een savegame toe te voegen, want via een TXD is het volgens mij niet mogelijk, maar goed... misschien heb ik het fout. Dus laat het me even weten, dan kunnen we verder kijken naar je probleem.

hey een save bestandje heb ik wel eerst opgeslagen in mijn documenten. En dan gekopieerd naar txd en toen deed die het. Maar nou had ik nog een save bestandje en ik deed hetzelfde wat ik bij die andere deed maar dat lukt niet meer. (snap je het nou) ???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp het niet helemaal. Ik heb naar mijn inzien nog nooit gehoord van een ''txd'' bij savegames. Je savegames hebben toch altijd een bestandsnaam die lijkt op GTAVCsf1.b (bijvoorbeeld)? Dit bestand plaats je dan in de map 'Mijn documenten\GTA Vice City User Files', zoals ik al zei.

Of bedoel jij niet een ''save game''? Waar je dus een spel mee kunt starten, want ik heb naar mijn indenken geen andere mogelijkheid om een savegame in dit spel te zetten. En ik zou ook wel willen weten wat ''txd'' is voor een savegame? Ik wacht op je antwoord. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp het niet helemaal. Ik heb naar mijn inzien nog nooit gehoord van een ''txd'' bij savegames. Je savegames hebben toch altijd een bestandsnaam die lijkt op GTAVCsf1.b (bijvoorbeeld)? Dit bestand plaats je dan in de map 'Mijn documenten\GTA Vice City User Files', zoals ik al zei.

Of bedoel jij niet een ''save game''? Waar je dus een spel mee kunt starten, want ik heb naar mijn indenken geen andere mogelijkheid om een savegame in dit spel te zetten. En ik zou ook wel willen weten wat ''txd'' is voor een savegame? Ik wacht op je antwoord. ;)

txd is een mapje. Dan moet je naar deze computer/c schijf/progam files/rockstar games/Grand theft auto: Vice CIty/ en daar staat ie dan. maar ik snap het ook niet hoe jij het doet ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat jij verkeerd zit.

Je download het bestand vb: GTAVCsf1.b. Je zet dit bestandje in GTA Vice City User Files, die je kan vinden in Mijn Documenten. Maar je moet wel oppassen dat er niet al een bestand in staat met de zelfde naam. Dan moet je de naam van GTAVCsf1.b wijzigen naar GTAVCsf*.b. | * = 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. Niet verder gaan dan 8 , want je kan maar zoveel save games hebben.

Je moet dus niets doen met txd.

Edit @ hieronder: Je was nog niet aan het typen toen ik begon. Ik zag wel dat je het onderwerp bekeek. ^^

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

txd is een mapje. Dan moet je naar deze computer/c schijf/progam files/rockstar games/Grand theft auto: Vice CIty/ en daar staat ie dan. maar ik snap het ook niet hoe jij het doet ?

Om een savegame te laden hoef je niet eens in C:/Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto: Vice City te komen. Een savegame plaats je door: Start->Mijn Documenten->GTA Vice City User Files->plaats je savegame. In de txd map staan alle loadingscreens (die je dus krijgt te zien als het spel laad). Als je die soms bedoelt, een loadingscreen is wel even wat anders dan een savegame. :)

@ hierboven: Inhalen is niet netjes...

>>> Door PatrickW: En zeuren erover nog veel kinderachtiger :duh: <<<

Ok, ok, relax. Stom van mij...

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...