Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb weer probleem bij deze missie freefall.. je moet door die rode cirkel vliegen van voor kant of achterkant..?

Maar ik vlieg bij voorkant er door gebeurt niks en ik draai om dan.. en dan haal ik het niet voor dat die bij dat land is... en nog wat als je daar boven bij lucht bent krijg je ook zeg maar zon grijse wolken als ik daar komt krijg ik tering lag..?

Iemand idee.. dankje.

Geplaatst:

Toen ik met het spel begon had ik ook last van deze missie, maar door een aantal keer proberen en wat tips op het internet het ik een geschikte manier. Om te beginnen geef je aan dat je veel lag hebt tijdens het doorboren van de lucht en in veel gevallen is dat bij de wolken problematisch voor oude videokaarten. Zet je instellingen erg laag, dit kun je doen op de standaard manier van het spel op de PC. Als je dit gedaan hebt raad ik je ook aan om de frame limmiter uit te zetten, want de frame limmiter kan ervoor zorgen dat je frames oftewel beelden worden tegengehouden tijdens veel vragende (qua geheugen/capaciteiten) acties/gebeurtenissen binnen het spel.

Dan vlieg je heel erg hoog met het vliegtuig in de missie zelf zodat je vanaf boven in de rode ring/corona kan duiken. Door het naar beneden duiken maak je snelheid waardoor je de missie veel makkelijker kunt halen. Vlieg erg hoog, dan zie je vanzelf wel wanneer het vliegtuig onder je vliegt, want van boven heb je een beter zicht. Ik hoop dat het je lukt en mocht het niet lukken dan kan je altijd je savegame aanvragen in het savegame aanvraag forum. Veel succes en mocht er naast dit nog wat anders zijn dan hoor ik het wel. ;)

Geplaatst:

Kijk, beetje lag ben ik gewent maar probleem is als je van voren er in vliegt. doet niks?:S dus dan moet je draaien en achter hem aan.. en dan is het tog al te laat?:S dat snap ik niet

Geplaatst:
Kijk, beetje lag ben ik gewent maar probleem is als je van voren er in vliegt. doet niks?:S dus dan moet je draaien en achter hem aan.. en dan is het tog al te laat?:S dat snap ik niet

Vlieg gewoon vanaf het vliegveld constant omhoog. Je zult dan vanzelf hoog genoeg zitten, zelfs al voordat je moet draaien, omdat het vliegveld richting land gaat. Zoals ik al zei, je zit dan zo hoog in de lucht dat je naar beneden kunt vliegen. Naar beneden vliegen gaat stukken sneller, omdat alles wat van boven komt sneller naar beneden gaat, zoals je zelf ook wel begrijpt. Dus dan kan je hem makkelijk halen, maar mocht dat nog niet lukken dan heb ik nog wel een tip voor je.

Vlieg gewoon zo hoog mogelijk en probeer onderweg de wolken te vermijden, omdat die bij jouw lag veroorzaken. Dan keer je direct als het andere vliegtuig op de radar komt, en dan vlieg je er van bovenaf, op af zodat je zoals ik al zei meer snelheid hebt en de slaag kans is dan veel hoger. En mocht het dan nog niet lukken? Dan kun je altijd even de WikiGTA pagina er bij pakken, en anders kun je hem aanvragen zoals ik al zei. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe dom kun je zijn als mij... zo ik had het.. ik vlieg voor de kust ik chek of dat ding wielen had ik knop drukken en wat doe ik ik druk enter zo vlieg tuig tegen muur boem mission failed ja :@:@:@:@:@ en nu weer 2x geprobeerd maar dat vliegtuig he.. gaat zelf ook hoog vliegen :S

Ik doe liever save game aan vragen voordat ik me pc kapot sla^^

Bewerkt: door ContRa
Geplaatst:
Hoe dom kun je zijn als mij... zo ik had het.. ik vlieg voor de kust ik chek of dat ding wielen had ik knop drukken en wat doe ik ik druk enter zo vlieg tuig tegen muur boem mission failed ja :@:@:@:@:@ en nu weer 2x geprobeerd maar dat vliegtuig he.. gaat zelf ook hoog vliegen :S

Ik doe liever save game aan vragen voordat ik me pc kapot sla^^

Nu haal ik met moeite de corona in deze game. Wat is nu de grootste kunst in deze missie? Steeds op (t) blijven drukken zodat je veel snelheid krijgt? Of heeft iemand anders andere theorieen waardoor je deze missie op tijd redt?

Geplaatst:
Nu haal ik met moeite de corona in deze game. Wat is nu de grootste kunst in deze missie? Steeds op (t) blijven drukken zodat je veel snelheid krijgt? Of heeft iemand anders andere theorieen waardoor je deze missie op tijd redt?

De kunst is eigenlijk om op het goeie moment te reageren. Vanaf het vliegveld moet je, zoals reeds gezegd, direct omhoog gaan en proberen niet op één lijn te vliegen met het andere vliegtuig. Als je dat doet wordt de draai naar de corona makkelijker. Daarnaast moet je ervoor zorgen hoger te vliegen als het andere vliegtuig, aangezien deze sneller is. Ik zorg altijd dat ik aan de rechterkant van het tegemoetkomend vliegtuig vlieg. Zo kom ik precies in de corona uit als ik op het goede moment een halve bocht naar links maak. Ik heb deze missie al vele tientallen keren gedaan en het is voor mij dan ook geen moeilijke missie meer. Voor een beginnende vlieger is mijn tactiek nog iets te moeilijk. Als beginner kun je het beste zo hoog mogelijk gaan vliegen om gebruik te maken van de snelheid.

Geplaatst:

Pak gewoon de Dodo, stijg op en vlieg recht op het vierkantje af. Op een gegeven moment zal de Shamal je voorbij vliegen, draai dan snel om en vlieg de corona in.

Je moet er achterlangs in vliegen anders werkt het niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...