Gino99 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Heey.Sinds kort speel ik Gta 3 weer.En nu mijn vraag.Als ik Msx Fm luister hoor ik drum en bass muziek.Als ik Jah Radio luister hoor ik hetzelfde alleen dan een ander liedje!.Maar normaal is op Jah Radio altijd Reaggea.Dit zelfde is ook me Double Cleff en Lips106 Reageren
GTA Monster Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Jij bedoeld als je zept op naar een andere radiozender dat het nahoort, dit is gewoon normaal. Reageren
ArticLight Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Heey.Sinds kort speel ik Gta 3 weer.En nu mijn vraag.Als ik Msx Fm luister hoor ik drum en bass muziek.Als ik Jah Radio luister hoor ik hetzelfde alleen dan een ander liedje!.Maar normaal is op Jah Radio altijd Reaggea.Dit zelfde is ook me Double Cleff en Lips106 Je zou kunnen proberen de patch te installeren, of anders even een back-up van je savegames maken en je GTA3 opnieuw installeren. Het is trouwens KJah Radio. Reageren
Grove4L Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Heey.Sinds kort speel ik Gta 3 weer.En nu mijn vraag.Als ik Msx Fm luister hoor ik drum en bass muziek.Als ik Jah Radio luister hoor ik hetzelfde alleen dan een ander liedje!.Maar normaal is op Jah Radio altijd Reaggea.Dit zelfde is ook me Double Cleff en Lips106 Je zou kunnen proberen de patch te installeren, of anders even een back-up van je savegames maken en je GTA3 opnieuw installeren. Het is trouwens KJah Radio. Nee, in GTA3 is het Jah, in SA is het K Jah... Reageren
ArticLight Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Nee, in GTA3 is het Jah, in SA is het K Jah... O ja? Kijk hier maar eens. Reageren
nickjanssen1 Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ok Ok het antwoord over de Jah of K-Jah Discussie: K-Jah is GTA LCS Jah Radio is GTA III K-Jah West is GTA SA GEnoeg info hoop ik zo Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 *bump* als je tussen alle radio stations Zapt zie je Jah Radio , maar die leipe gast op de radio zegt volgens mij toch K-Jah En bij opties en dan Audio zie je ook Kjah. Reageren
leone Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Is het normaal dat wanneer ik uit een auto stap en ik ben in de buurt van een gebouw(vb.safehouse) dat de commercials te horen zijn ? Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 dat lijkt me erg sterk , als je uit een auto bent hoor je de reclame's niet meer te horen Reageren
Boris H. Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik he hier ook last van gehad maar er was iets van een patch ofzo. Die ff draaien en alles werkt weer goed. Verder lijkt het me sterkt dat je de radio buiten de auto kan horen. Bij GTA IV is dit overigens wel zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.