Jump to content

Radiozender bug


Gino99

Recommended Posts

Heey.Sinds kort speel ik Gta 3 weer.En nu mijn vraag.Als ik Msx Fm luister hoor ik drum en bass muziek.Als ik Jah Radio luister hoor ik hetzelfde alleen dan een ander liedje!.Maar normaal is op Jah Radio altijd Reaggea.Dit zelfde is ook me Double Cleff en Lips106

Link to comment
Delen op andere websites

Heey.Sinds kort speel ik Gta 3 weer.En nu mijn vraag.Als ik Msx Fm luister hoor ik drum en bass muziek.Als ik Jah Radio luister hoor ik hetzelfde alleen dan een ander liedje!.Maar normaal is op Jah Radio altijd Reaggea.Dit zelfde is ook me Double Cleff en Lips106

Je zou kunnen proberen de patch te installeren, of anders even een back-up van je savegames maken en je GTA3 opnieuw installeren.

Het is trouwens KJah Radio. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Heey.Sinds kort speel ik Gta 3 weer.En nu mijn vraag.Als ik Msx Fm luister hoor ik drum en bass muziek.Als ik Jah Radio luister hoor ik hetzelfde alleen dan een ander liedje!.Maar normaal is op Jah Radio altijd Reaggea.Dit zelfde is ook me Double Cleff en Lips106

Je zou kunnen proberen de patch te installeren, of anders even een back-up van je savegames maken en je GTA3 opnieuw installeren.

Het is trouwens KJah Radio. ;)

Nee, in GTA3 is het Jah, in SA is het K Jah...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Ik he hier ook last van gehad maar er was iets van een patch ofzo. Die ff draaien en alles werkt weer goed. Verder lijkt het me sterkt dat je de radio buiten de auto kan horen. Bij GTA IV is dit overigens wel zo. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...