ganton_gangster007 Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 nou...??? B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Van je eigen garage in San Fierro denk ik, passen 4 wagens in. Eigelijk 3 alleen je moet gewoon tegen de garage deur aanlopen en snel je 4e auto/motor erin rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 ja, maar je moet oppassen dat je ze niet teen elkaar zet eh:) heb dat ook is gedaan dan krijgt ge er geen ene meer uit :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 De grootste garage is de hangar van de Airstrip (Pilotschool). Daar kan namelijk een AT-400 in. Daar kunnen 5 voertuigen in. Als je de deur open laat staan (voertuig tussen de deuren) kunnen er veeeeeeeel meer in, maar die zullen wel verdwijnen, net zoals dat bij VC gebeurde bij dit truckje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 die in sf te hashbury kunnen er 4 in maar prima voor Getunde wagens vlak bij de wheel arch angels kan je ze er ook makkelijk uithalen(als je ze schuin zet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 die in sf te hashbury kunnen er 4 in maar prima voor Getunde wagensvlak bij de wheel arch angels kan je ze er ook makkelijk uithalen(als je ze schuin zet) heeft die boerderij ergens op het platte land een garage??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 niet dat ik weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Daar kunnen 5 voertuigen in. Als je de deur open laat staan Er kunnen toch maar 4 voertuigen in. Ik kon er maar 4 getunde auto's in stoppen en de andere pasten er niet meer in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Ik vind de garages vreemd, als ik er 4 inzet en de volgende keer dat ik GTA San Andreas speel staat er nog maar een in! :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 wist je dat: ze worden gejat uit je garage! en me andere antwoord de hangar op je eigen vliegveld is de grootste maar hoe wil je een AT-400 in krijgen :blink: ik kreeg dat ding net op me vliegveld en die paste niet eens tussen de gebouwen links en de hangar maar oke :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 gejat uit u garagE????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 wist je dat: ze worden gejat uit je garage! en me andere antwoord de hangar op je eigen vliegveld is de grootste maar hoe wil je een AT-400 in krijgen :blink: ik kreeg dat ding net op me vliegveld en die paste niet eens tussen de gebouwen links en de hangar maar oke :lol: wil je effe uitleggen wat je bedoelt je begint opeens over iets heel anders zonder een puntje ofzo te zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 wist je dat: ze worden gejat uit je garage! en me andere antwoord de hangar op je eigen vliegveld is de grootste maar hoe wil je een AT-400 in krijgen :blink: ik kreeg dat ding net op me vliegveld en die paste niet eens tussen de gebouwen links en de hangar maar oke :lol: wil je effe uitleggen wat je bedoelt je begint opeens over iets heel anders zonder een puntje ofzo te zetten wel grappig dat je zelf dan ook geen puntjes gebruikt................................................................... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Je hebt ook zo'n garage in de buurt van Chinatown. Die heeft ook wel een grote garage, ik had er een stuk of vijf brandweerwagens in staan. (Voor als ik die missie's ga doen.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 (bewerkt) wist je dat: ze worden gejat uit je garage! en me andere antwoord de hangar op je eigen vliegveld is de grootste maar hoe wil je een AT-400 in krijgen :blink: ik kreeg dat ding net op me vliegveld en die paste niet eens tussen de gebouwen links en de hangar maar oke :lol: wil je effe uitleggen wat je bedoelt je begint opeens over iets heel anders zonder een puntje ofzo te zetten wel grappig dat je zelf dan ook geen puntjes gebruikt................................................................... Kijk. Je auto kan worden Gejat uit je garage. Hoe wil je AT-400 in de hangar op je vliegveld krijgen. Na mijn ervaring als virtuele piloot kreeg ik dat ding niet eens tussen de gebouwen links en de hangar rechts. En ik begin niet over wat anders want ik geef een mening op een vraag maar heb nooit zin om op Quote te drukken. Hier de opmerking van 8-ball nog een x : Ik vind de garages vreemd, als ik er 4 inzet en de volgende keer dat ik GTA San Andreas speel staat er nog maar een in! En mij antwoord was: wist je dat: ze worden gejat uit je garage! Ik ben wel eens vaag maar als je dat niet snapt weet ik ook niet meer :blink: Bewerkt: 7 december 2004 door neophyte13-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.