Jump to content

Coming Soon: Flight 93 The Movie!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

FLIGHT 93

flight93ba3.png

Verhaal:

De film die ik ga maken in SA gaat over de vlucht van New York naar San Fransisco, die gekaapt werd. Maar de 40 dappere passagiers kwamen in opstand tegen de terroristen en het vliegtuig stortte neer in een veldje in Pennsylvania. Hierdoor kwamen alle 44 passagiers om het leven(inclusief de 4 terroristen) maar werd een veel grotere ramp voorkomen op de dag die de Amerikaanse Geschiedenis voor altijd veranderde. We zullen 11 September 2001 nooit vergeten.

Het verhaal wordt wel een beetje aangepast vanwege SA's beperkingen.

Hulp gevraagd:

Clown Entertainment zoekt nog mensen die graag mee willen helpen met de film. Meld je aan door me te PB'en.

Release Datum:

Nog onbekend.

Meer informatie zal binnenkort volgen.

©Clown Entertainment 2007, alle rechten voorbehouden.

Laatste update:

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:

Ik denk dat ik je verkeerd begrijp, maar je wil dus een fantasieverhaal over 11 September maken? Lijkt me niet echt een goed idee... :N

Geplaatst:
Ik denk dat ik je verkeerd begrijp, maar je wil dus een fantasieverhaal over 11 September maken? Lijkt me niet echt een goed idee... :N

Ik sluit me bij hem aan, San Andreas vind ik daar eerlijk gezegt niet zo een geschikt spel voor!

Dus meewerken wil ik zeker niet...

Geplaatst:

ben ik het ook mee eens, kun je geen misdaadfilm of een actiefilm maken ofzo? dat is toch veel vetter? ik denk dat de meeste mensen niet herinnerd willen worden aan die erge dag! veel succes met een andere film, maar ik werk ook niet mee, grtz

Geplaatst:
ben ik het ook mee eens, kun je geen misdaadfilm of een actiefilm maken ofzo? dat is toch veel vetter? ik denk dat de meeste mensen niet herinnerd willen worden aan die erge dag! veel succes met een andere film, maar ik werk ook niet mee, grtz

Voor de herinering van die dag vind ik het niet erg.

World Trade Center en United 93 vind ik allebei top films! Maar het is gewoon niets voor San Andreas vind ik...

Geplaatst:

Dat zien jullie nog wel, ik heb onlangs de film gezien en het is geen fantasie verhaal, ik maak zeg maar de film na als een tribute voor de slachtoffers.

Geplaatst:

Ik snap wel waarom Clowntje dit wil maken, het wordt een film over de aanslagen van 11 september. Zolang dit geen actiefilm wordt, vind ik alles best hoor. De film gaat over de moed van de passagiers lijkt mij, dat is wat ik er uit op kan maken. Als andere regisseurs dit mogen maken, waarom Clowntje dan niet? En wat maakt het uit dat het in SA gebeurt? Stel: Een film in het echt hierover maken kost duizenden euro's, maar als je het in SA maakt, kost het, nou, 30 euro?

Geplaatst:

Nou, waarom denk je dat de missies van Darkel in GTA 3 geschrapt zijn? Daarin moest je ook aanslagen plegen, en GTA 3 kwam uit rond de tijd van 11 september. Dat ligt nogal gevoelig.. ik snap zoiezo niet hoe je het wil maken, er is maar 1 interior van een vliegtuig... Ik zou er persoonlijk mee stoppen en een ander soort film maken...

Geplaatst:
Nou, waarom denk je dat de missies van Darkel in GTA 3 geschrapt zijn? Daarin moest je ook aanslagen plegen, en GTA 3 kwam uit rond de tijd van 11 september. Dat ligt nogal gevoelig.. ik snap zoiezo niet hoe je het wil maken, er is maar 1 interior van een vliegtuig... Ik zou er persoonlijk mee stoppen en een ander soort film maken...

Ja daar sluit ik mij bij aan.

Darkel was ook een terrorist die ze hebben geschrapt omwille van 9/11. Dus dit lijkt mij geen fantastisch idee, zoals ik al eerder heb gezegt.

Geplaatst:

Er zijn er twee: Van de Andromada en van de Shamal.

En dat Darkel geschrapt was is eeuwig zonde, maarja het kwam allemaal niet goed uit.

Geplaatst:

ik denk dat ze die schoenen bij zip in san fierro veel goedkoper konden maken.

maar goed ik denk dat het wel mogelijk is om zo'n film te maken.

kijk

maar na.
Geplaatst:

kijk

maar na.

Ja zoiets wil ik dus ook maken(niet zo'n film). En het wordt een speelfilm, geen actiefilm. Als je naar de videotheek gaat en je kijkt onder speelfilm dan zie je United 93 en Flight 93, beide niet echt bedoeld om winst op te maken maar als gedenk voor de slachtoffers. Over vlucht 93 lijkt me het makkelijkst want er zijn geen Twin Towers of Pentagon in San Andreas.

Geplaatst: (bewerkt)

kijk

maar na.

Ja zoiets wil ik dus ook maken(niet zo'n film). En het wordt een speelfilm, geen actiefilm. Als je naar de videotheek gaat en je kijkt onder speelfilm dan zie je United 93 en Flight 93, beide niet echt bedoeld om winst op te maken maar als gedenk voor de slachtoffers. Over vlucht 93 lijkt me het makkelijkst want er zijn geen Twin Towers of Pentagon in San Andreas.

nou suk6 ik dank dat je daarvoor een camera hax voor nidig hebt...

stuur maar een PB als je niet weet waar je het kunt halen...

Bewerkt: door superjetze

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...