Jump to content

Vliegtuig?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb sinds kort de missies in San Fiero er bij gekregen. Nu vraag ik me af wanneer ik een vliegtuig kan nemen, want de luchthaven is niet open :s

en het is vrij ver terug naar huis om mn liefje te zien :engel:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb sinds kort de missies in San Fiero er bij gekregen. Nu vraag ik me af wanneer ik een vliegtuig kan nemen, want de luchthaven is niet open :s

Je kan pas een vliegtuig pakken als je de vliegschool gehaald hebt met allemaal minimaal brons.

De vliegschool moet je kopen tijdens de missie Verdant Meadows Maar dat is pas na dat je de missies in San Fiero hebt gehaald.

Bewerkt: door Mirrrr
Geplaatst:

Je kan pas een vliegtuig pakken als je de vliegschool gehaald hebt met allemaal minimaal brons.

De vliegschool moet je kopen tijdens de missie Verdant Meadows Maar dat is pas na dat je de missies in San Fiero hebt gehaald.

bedankt voor dit late antwoord :-) :puh:

Geplaatst:

Je kan ook een Ambulance tegen de hekken zetten en er zo over klimmen. De vliegtuigen en helikopters op Easter Bay Airport zijn allemaal gesloten. Dit vanwege de missie Mike Toreno die grotendeels op die luchthaven plaatsvind. De vliegtuigen op LSX zijn echter wél open.

Geplaatst:

Je kan als je die truuk gebruikt die Big Boss daarnet vertelde. Een halfuurtje vlliegen met de Shamal en dan krijg je je pilot license en dan openen de luchthavens gewoon de deuren voor je! Vliegen met de Shamal is erg simpel dus dat moet niet zo'n probleem zijn. Succes.

Betere Weg: De Code Van Full Flying Skil,Driving Skil;enzv

Maximum voertuigskills: NATURAL TALENT (PC)

Dan kan je in ALLE Luchthavens.Aleen je kunt maar in vliegtuigen als je in het volgende land bent.

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:

Peun gewoon een auto tegen dat hek aan, klim erop, en spring over het hek. Zo deed ik dat altijd toen ik nog in LS zat.

Voor Easter Bay Airport pakte ik meestal een motor, reed naar de tunnel die net ten zuiden van Easter Bay zit en sprong van daaruit op de hangar er vlak onder. Daar vlakbij staat een Maverick die gelijk beschikbaar is, daarmee vloog ik terug. Overigens heb ik Denise gelijk doodgeschoten, omdat je die pimp-suit toch wel kunt krijgen zonder haar en zij dus vrij nutteloos maar wel vervelend is.

[edit]overigens wel grappig dat ze in de stats hierna als "dumped" komt te staan :puh:[/edit]

Bewerkt: door morfanaion
Geplaatst:

Niet alle vliegtuigen zijn gesloten als je nog in LS zit toch?

Toen ik nog in LS was gebruikte ik een jetpack om over het hek heen te komen en dan kon ik gewoon in de AT-400.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...