juul Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Kende hem al , en je moet eerst de missie van mad dogg doen , Voor die missie is er in het hele spel geen enkele te krijgen voor die missie kun je hem echt wel krijgen. je moet gewoon alle voertuigen inleveren voor export. en dan kun je hem kopen als Import. waar kan je voertuigen inleveren voor export Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Kende hem al , en je moet eerst de missie van mad dogg doen , Voor die missie is er in het hele spel geen enkele te krijgen voor die missie kun je hem echt wel krijgen. je moet gewoon alle voertuigen inleveren voor export. en dan kun je hem kopen als Import. waar kan je voertuigen inleveren voor export juul, je weet ondertussen toch wel de zoekfunctie te vinden? Reageren
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 hey kent iemand toevallig GOED de besturing van dat ding want ik kan tot nu toe er niet mee vliegen Reageren
woutersar Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ja maar ik had er gister ook 1 gevonden die ergens bij water stond maar weet niej meer waar dat was Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 hey kent iemand toevallig GOED de besturing van dat dingwant ik kan tot nu toe er niet mee vliegen Weet jij wel precies wat een hovercraft is? Een hovercraft zweeft net iets boven het oppervlak en daarom kan hij over water en land. Maar vliegen is niet mogelijk! Reageren
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ja ik weet wat het is ik heb er ingezeten in amerika en die zweefde 4/5 meter boven de grond enne bij de boatschool vlieg/zweef je er ook aardig hoog mee Reageren
Joker Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Je kan alleen een jump verlengen, op dezelfde manier hoe je verder komt met een parachute, maar vliegen is niet mogelijk Reageren
NoobKlier Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Maar bij mij staat ie er niet, je moet tog bij het water, in die gracht zijn, want daar aan die oever staat ie nie bij mij ....... Reageren
BrokenTable Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Maar bij mij staat ie er niet, je moet tog bij het water, in die gracht zijn, want daar aan die oever staat ie nie bij mij ....... Hij ligt bij een steiger en het einde (noorden) van dat watertje. Hij ligt er niet vanaf het begin van het spel. Pas vanaf een bepaalde missie. Welke dat is weet ik niet, maar ik neem aan de enige missie waar je een vortex in gebruikt en die is pas aan het einde van de verhaallijn. Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 ja ik weet wat het is ik heb er ingezeten in amerikaen die zweefde 4/5 meter boven de grond enne bij de boatschool vlieg/zweef je er ook aardig hoog mee :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 4/5 METER boven de grond? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: En jij beweert dat je in een Hovercraft hebt gezeten?! Wanneer had je die lacvwekkende droom ? Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Misschien vind je het lachwekkend maar ik was vorig jaar op de Dominicaanse Republiek en daar hadden ze een Hoovercraft waarmee je idd kon vliegen. Lange afstanden op een hoogte van een meter of 20. Moet nog ergens een foto hebben..... Okay, moet wel bekennen dat er een deltawing op was gemonteerd dus het was een hoovercraft met vleugels Je hebt gelijk, zelfstandig kan een hoovercraft namelijk niet vliegen! B) Reageren
timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 bedoel je soms een draagvleugel boot? dat is toch iets anders Reageren
BrokenTable Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 bedoel je soms een draagvleugel boot?dat is toch iets anders Hoe kom je nou ineens bij een draagvleugelboot? (De laatste die ik gezien heb kon ook niet vliegen btw.) Reageren
NoobKlier Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Hmm ik moet nog een paar missies.... Ff me broers memorycard jattuh uit zen ps2 en zijn cd,(mijn cd heeft kras ) kijken of ie er dan staat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.