Hanneswasco Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Heey, Ik zat me af te vragen of er een partituur bestaat van het GTA Vice City Theme? Is dat er dus? Zoja, waar kan ik het krijgen? Groeten, hanneswasco Edit: Oh ja, ik speel piano, dus voor de piano als dat kan? Bewerkt: 5 mei 2007 door hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 Nee, ik denk het niet. Ik ken iemand die dat heeft gedaan, maar is gestopt... Dus is het denk ik 'Nee'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 Ik kan me herinneren dat er een programma'tje bestaat. Namelijk Guitar Pro, en daarmee kun je een liedje analyseren en zie je welke noten er worden gespeeld (ik neem aan dat je dat bedoelt?). Ik weet niet zeker of dat ook met een piano gaat, maar het valt wel te proberen. Het is wel een trial, daarna zul je hem moeten kopen. Download hier de trial versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 De muziek van die theme schijnt uit dit nummer te komen: summer madness van Kool & the Gang Misschien dat je daarmee een partituur kunt vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.