iamyourghost Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 in de eerste trailer van vice city stories heb ik wat ondekt want bij het stuk waneer lance vance in de maverick zit heeft hij dat eerste pak nog aan en nog iets wanneer victor vance op die jetski is heeft hij bij zijn rechterhand een tattoo dit heb ik met een beta versie gezien Reageren
Pietje II Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Dat klopt, op de allereerste screenshots van GTA Vice City Stories was ook een Victor Vance met een tatoeage op zijn arm te zien. Daaruitvolgend ontstonden er dergelijke geruchten die luidden als "Misschien kan je wel tatoeages laten plaatsen, net zoals in GTA San Andreas!" Echter waren dit dus screenshots uit een vroeger stadium toen GTA Vice City Stories nog in ontwikkeling was, dus kennelijk zijn enkele opties/uiterlijkheden verwijderd/aangepast in de uiteindelijke versie van GTA Vice City Stories. Dit is dus eigenlijk heel oud nieuws, dus wat je nu eigenlijk met dit topic probeert te bereiken is mij niet helemaal duidelijk. Reageren
Dastard Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Eigenlijk Staan er op Youtube GTA BETA Filmpjes,zoek op youtube: GTA VCS Beta Reageren
profile Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) Dat klopt, op de allereerste screenshots van GTA Vice City Stories was ook een Victor Vance met een tatoeage op zijn arm te zien. Daaruitvolgend ontstonden er dergelijke geruchten die luidden als "Misschien kan je wel tatoeages laten plaatsen, net zoals in GTA San Andreas!" Echter waren dit dus screenshots uit een vroeger stadium toen GTA Vice City Stories nog in ontwikkeling was, dus kennelijk zijn enkele opties/uiterlijkheden verwijderd/aangepast in de uiteindelijke versie van GTA Vice City Stories. Dit is dus eigenlijk heel oud nieuws, dus wat je nu eigenlijk met dit topic probeert te bereiken is mij niet helemaal duidelijk. Cool dat wist ik zelf ook niet. Dat heeft R* dus gedaan voor ze het game uitbrachten. Want anders dan zouden we nu wel tatoos kunnen laten zetten Dit is misschien ook omdat victor vance bij het leger heeft gezeten. Om dat stoere legerkarakter te produceren . Bewerkt: 6 mei 2007 door profile Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.