~Mario~ Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Beste forum leden, Ik had even een vraag over het spel Rollercoaster tycoon 2, ik ben nu al een tijdje bezig met dit spel en ik heb al heel wat levels uitgespeeld, maar ik krijg er maar geen èèn bij. Bij Rollercoaster tycoon 1 was het altijd zo dat als je een level had uitgespeeld kreeg je er altijd èèn bij, maar bij Rct 2 krijg ik helemaal niets of komt dat nog? Ik hoor het graag als er extra levels beschikbaar kunnen komen door andere levels uit te spelen. Verder weet ik wel dat ik levels kan downloaden voor zowel Rct 1 en 2, maar daar ben ik nu even niet naar opzoek. Groetjes, Mario Bewerkt: 5 mei 2007 door ~Mario~ Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Ik heb wat voor je op internet gezocht en ik heb heleboel sites gevonden waaronder dit en dit waar het antwoord staat: Je kan geen levels unlocken bij RCT2 Bewerkt: 5 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
Rullez Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ik heb wat voor je op internet gezocht en ik heb heleboel sites gevonden waaronder dit en dit waar het antwoord staat: Je kan geen levels unlocken bij RCT2 Zoals hier boven mij al staat... Je kan geen levels unlocken. Je heb alle levels al aan het begin. Wat je daarna kan doen. Is een eigen level ontwerpen. Of natuurlijk een uitbreidingpakket kopen voor een 10tje. Hier zijn iets van 50 levels meer en heel wat thema's atracties enz vrij. MVG, Rullez Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ik heb wat voor je op internet gezocht en ik heb heleboel sites gevonden waaronder dit en dit waar het antwoord staat: Je kan geen levels unlocken bij RCT2 Zoals hier boven mij al staat... Je kan geen levels unlocken. Je heb alle levels al aan het begin. Wat je daarna kan doen. Is een eigen level ontwerpen. Of natuurlijk een uitbreidingpakket kopen voor een 10tje. Hier zijn iets van 50 levels meer en heel wat thema's atracties enz vrij. MVG, Rullez ikzelf heb de uitbreidingsset en dat is dat €10,- wel waard. er zijn velen levels die je erbij kan halen en ben je dus nog even zoet. mijn tip is dus als je meer levels wilt die te nemen voor dat €10,- Reageren
Verrity Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Is die nog steeds verkrijgbaar dan dat uitbreidingspakket. Reageren
Nickonly Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Koop die uitbreidings sets vooral NIET mensen! Ik heb tot nu toe alle RCT spellen, op RCT3 dierendingens ofzo na. RCT1 vond ik het beste spel. RCT2 was gewoon precies het zelfde spel met wat dingentjes toegevoegd. En RCT3 is helemaal in 3d, maar de leukheid van het spel gaat er echt af. Ik dacht ook dat dat gebeurde met de uitbreidings sets van RCT2. Zonder die sets is RCT leuker. Met die sets gaat alleenmaar de leukheid van het spel eraf! Dus laat het gewoon zoals je het nual hebt! Laat die uitbreidings sets lekker in de winkel liggen! En RCT3? Pas kopen als je wanhopig bent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.