timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 (bewerkt) mocht er nog iemand zijn die zich afvraagt of het spel het geld waard is... als je geen ps2 hebt en je moet die nog kopen + spel => 150,- + 60,- = 210,-. JA ZELFS DAN IS HET SPEL HET GELD WAARD. Bewerkt: 7 december 2004 door timbof5 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 mocht er nog iemand zijn die zich afvraagt of het spel het geld waard is... als je geen ps2 hebt en je moet die nog kopen + spel => 150,- + 60,- = 210,-. JA ZELFS DAN IS HET SPEL HET GELD WAARD. Doe er nog maar 30 euro bij voor een mem.card... (ik heb ook een PS2 voor SA gekocht, en vind het het ook waard :-) ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 (bewerkt) ik heb san andreas bij mediamarkt gehaald 28 oktober (enschede) voor 49,95 is niet duur hoor Bewerkt: 7 december 2004 door gtamaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 als ik jou was zou ik hem meteen gaan kopen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 En ik wacht net zo als velen op de PC versie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 ceza had het voornemen het spel gister te gaan kopen, dus topic kan op slot. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts