JasonStatham Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) ik zie op scrreenshots nooit mensen over straat lopen in GTA: III.... lopen er wel mensen.....??.....graag snel antwoord...... Bewerkt: 5 mei 2007 door Bling Topictitel verduidelijkt. Reageren
Eros Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Er lopen wel degelijk mensen over straat. Anders zou het toch geen echte GTA zijn. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 bedankt eros want ik dacht al....anders zou ik het spel morgen niet kopen Reageren
Dastard Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Zoals Eros al zei,er lopen mensen.In elke GTA Is dat zo! Welkom Op Het Forum & Nog Veel Plezier Op GTA III! >>> Door Bling: Je herhaalt dus feitelijk gewoon hetgeen wat Eros reeds zei? Niet nodig dus, aangezien dit onder spam valt.<<< EDIT:Sry.. Bewerkt: 5 mei 2007 door Dastard Reageren
-ScOrp1 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Er lopen wel degelijk mensen over straat. Anders zou het toch geen echte GTA zijn. lol,ja precies anders zou het welheel erg groot zijn voor jou alleen en dan nog eens 3 steden.Nee, Er zou heus wel een paar screenshots zijn waar mensen lopen. Denk ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.