Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kon niet langs airaid die rot vliegtuigen mollen de atennes dan is het mission failed weet er iemand een goed plan om die k*t speelgoed bomewerpers uit de lucht te knallen

Geplaatst:
ik kon niet langs airaid die rot vliegtuigen mollen de atennes dan is het mission failed weet er iemand een goed plan om die k*t speelgoed bomewerpers uit de lucht te knallen
Tip nummer 1 kan ik je alvast geven: Raak niet gefrustreerd als de missie niet in één keer lukt. Dan ga je namelijk geforceerd spelen en daarvan wordt het over het algemeen niet beter. Blijf je rustig concentreren op de vliegtuigjes en schiet ze zorgvuldig uit de lucht. Op bepaalde momenten zijn er vrij weinig vliegtuigjes in de buurt en het is dan aan te raden om om je heen te kijken. Hierdoor is de kans dat je een vliegtuigje over het hoofd ziet kleiner en zullen de antennes minder snel kapot zijn. Daarnaast zie je ze dan van grote afstand aankomen, waardoor je meer tijd hebt om ze uit de lucht te schieten. Verder natuurlijk nog de clichétip: Oefening baart kunst.

Mocht het je echt niet gaan lukken en je speelt San Andreas op de PC, dan kun je ook nog altijd een savegame-aanvraag doen in het daarvoor bestemde subforum. Iemand anders zal de missie dan voor je halen, wat je een hoop frustratie bespaart en je lekker verder kunt met het spelen van de game.

Geplaatst: (bewerkt)

De vliegtuigjes komen meestal in groepjes dus als je de missie een paar keer hebt gedaan weet je waar ze vandaan komen en kan je al van veraf schieten. Ik weet niet of je al op wikigta hebt gekeken maar daar staan ook wat tips op. Als het echt niet meer gaat, je hoeft dit level niet perse uit te spelen om de storyline te halen maar de Zero-missies zijn wel leuk. Succes.

Edit: NandroDavids was me voor maar misschien heb je hier ook wat aan.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:
heb het heel vaak achter elkaar aan gedaan ik word er gewoon gek van dus!

Dan is even stoppen op dit moment het beste. Zoals NandroDavids ook al aangaf wordt het er niet beter op, zolang je gefrustreerder raakt. Laat de missie gewoon even voor wat het is en probeer het later op de avond nog eens weer. Overigens is het zo dat de vliegtuigjes in een systeem komen. De hele missie zullen dus hetzelfde aantal vliegtuigen uit de zelfde richting komen, dus niet willekeurig. Ik raad je daarom aan gebruikt te maken van dat systeem. Met welke kant meeste moeite hebt pak je die gewoon als eerst. Overigens, ik weet niet of het helpt, maar maak het ook zo comfortabel mogelijk voor jezelf. Zet bijvoorbeeld de mouse sensitivity in het menu wat lager, of juist sneller. Nogmaals, stop er eerst even mee en probeer later weer.

Geplaatst:

je hoeft de levels van zero niet de doen om gta sa de halen heb ik ook niet gedaan werd er helemaal gek van

Geplaatst:

Ik raad je aan om de missie steeds 3 keer achter elkaar te proberen, en dan weer wat anders te doen. Ik was in het begin ook heel slecht in deze missie, maar na hem een aantal keer gedaan te hebben is het me toch gelukt :)

Geplaatst:

Op de PC heb ik hem al 4 keer gehaald, maar op de XboX zit ik nog steeds te struggelen bij die missie... :$

Geplaatst:

Ik vond dit nog wel de makkelijkste Zero missie. Kijk gewoon goed in de lucht, en als je ook maar een stipje in de lucht ziet, knallen die hap. De Minigun heeft een enorme reikwijdte dus je kan ze vanaf heel ver al neerhalen.

Geplaatst:

het is van mij al veel gelukt ik doe het zo :

eerst doe ik de code van slow motion dan duurt de missie wel langer maar is het echt potgemakkelijk

veel geluk :tu::tu:

• 2 maanden later...
Geplaatst:
je hoeft de levels van zero niet de doen om gta sa de halen heb ik ook niet gedaan werd er helemaal gek van

hoef je de missie niet perse te doen om 100% te halen, ik hoop dat je het niet perse hoeft, want is het inderdaad een k*t missie

alvast bedankt Guusje

Geplaatst:
hoef je de missie niet perse te doen om 100% te halen, ik hoop dat je het niet perse hoeft, want is het inderdaad een k*t missie

alvast bedankt Guusje

De Zero missies moet je wél doen voor de 100%, maar ze hoeven niet voltooid te worden om verder te kunnen gaan met de storyline. Ik denk dat 'Rogier' dat bedoelde. Je kunt de missies dus gewoon overslaan als je met de storyline bezig bent, want de missies van Zero hebben daar verder geen aandeel in.

• 2 weken later...
Geplaatst:
als het je echt niet lukt en je peelt dit op de pc dan even lezen:

het is vrij simpeldat je er iemand bij haalt en die moet dan bv de muis hanteren, zodat jij je zelf kan concentreren

op de andere dingen, zo heb ik het de eerste keer gedaan :puh:

Welke andere dingen??

Tis toch gewoon linker muisknop inhouden en maaien? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...