Jump to content

help me met een forum

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik wil graag een forum op mijn site maar ik weet niet hoe ik dat moet maken wil iemand mi jer mee helpen?

Geplaatst:
hallo

ik wil graag een forum op mijn site maar ik weet niet hoe ik dat moet maken wil iemand mi jer mee helpen?

Ik weet niet of het om de site in jouw sig gaat, maar op die hosting kan je volgens mij niet een ander forum krijgen dan dat je nu al hebt. Ik neem dan even aan dat dat forum die ene is die je vanaf hier snel en gratis kan installeren.

Voor andere systemen zoals phpBB hebben PHP en MySQL ondersteuning nodig, en die heeft jouw host volgens mij niet (staat er iig niet bij). Ook installeren is weliswaar niet al te moeilijk, maar je moet wel weten waar je moet kijken. Om je veel problemen te besparen zou je kunnen denken aan een forum die je mag gebruiken, maar niet op je eigen site staat. Die kan je bijvoorbeeld Hier of hier gratis aanmaken.

Bij vragen mag je altijd vragen :bier:

Geplaatst:

Zoals Preddy zegt is Invisionfree een goed alternatief, het enig probleem is, IF (InvisionFree) gaat een nieuwe weg heen en dit word dus ZetaBoards (of te wel ZB). Je kan dus beter een beta forum van ZB maken deze word later volledig gemaakt. En heb je een goed lopend forum met meer opties dan SpreeBB of IF.

Geplaatst:
Zoals Preddy zegt is Invisionfree een goed alternatief, het enig probleem is, IF (InvisionFree) gaat een nieuwe weg heen en dit word dus ZetaBoards (of te wel ZB). Je kan dus beter een beta forum van ZB maken deze word later volledig gemaakt. En heb je een goed lopend forum met meer opties dan SpreeBB of IF.

Waar kan je zo'n zetaboard aanmaken gratis....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...