headhunterke Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Kheb daarnet de missie Supply Lines begonnen. Na een keer of 10 proberen is da nog altijd ni gelukt. Kwas in VC ook geen krak om me zo een RC'ke te vliege. Heeft er iemand tips? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Kheb daarnet de missie Supply Lines begonnen. Na een keer of 10 proberen is da nog altijd ni gelukt. Kwas in VC ook geen krak om me zo een RC'ke te vliege. Heeft er iemand tips?De tip die mij absoluut heeft geholpen kan ik je wel geven: Laat de missies van Zero eerst voor wat ze zijn en ga verder met de storyline. Na een tijdje kom je namelijk bij de Flying School, waar je moet leren vliegen. Als je deze hebt voltooid kun je met een gerust hart teruggaan naar Zero en geloof me: De missies zijn een stuk makkelijker. Ik had eerst ook erg veel moeite met de missies van Zero en heb ze pas voltooid nadat ik had leren vliegen bij de Flying School.Mocht je dat al gedaan hebben en nog altijd problemen ondervinden, dan raad ik je aan om -als je het spel op de PC speelt- een savegame-aanvraag te doen in het daarvoor bestemde subforum. Doe je dat, dan haalt iemand anders de missie Supply Lines voor je en kun je zonder frustratie verder met het spel. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Kheb daarnet de missie Supply Lines begonnen. Na een keer of 10 proberen is da nog altijd ni gelukt. Kwas in VC ook geen krak om me zo een RC'ke te vliege. Heeft er iemand tips? Vliegen is dan misschien moeilijk voor je, maar heb je al overwogen om te rijden? Als het goed is heb je 3 'targets' in de buurt, daar kan je dus heen rijden. Dan zijn er nog 2 andere verder van je weg. Voor deze moet je wel vliegen, probeer daar eens heen te vliegen en laat je dan maar gewoon vallen op de weg. Daardoor ga je niet kapot. Een filmpje kan voor je wel handig zijn, kan eens naar dit filmpje bijvoorbeeld en bekijk hoe het vliegtuigje wordt bestuurd. Mocht je GTA op de PC hebben dan kan je natuurlijk ook terecht in het savegame-aanvraag forum waar iemand anders de missie voor je zou doen. Ik raad je aan deze missie naast je neer te leggen totdat je wat meer en beter kan vliegen. Als je het spel volgens de storyline volgt zul je binnenkort bij de vliegschool aankomen waar je leert te vliegen. Dat wat je daar leert kan je toepassen later in het spel, én bij die missie. De controls kunnen ook van belang zijn, stel je toetsen zo in dat jij het alleen maar makkelijk hebt. Welke toetsen zijn voor jou bijvoorbeeld het meest comfortabel om te gebruiken. En tot slot, vlieg niet door alle straten maar vlieg over de stad. Zo knal je ook niet tegen palen, auto's en gebouwen aan. Hiermee maak je de kans dat je explodeert kleiner. Het is lastig dat kleine, speelse vliegtuigje maar ik denk dat het vooral oefenen is. Je kan de missie bijvoorbeeld ook gewoon starten en dan oefenen, zonder je op het eigenlijke doel van de missie te richtten. Reageren
headhunterke Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Kheb daarnet de missie Supply Lines begonnen. Na een keer of 10 proberen is da nog altijd ni gelukt. Kwas in VC ook geen krak om me zo een RC'ke te vliege. Heeft er iemand tips? Vliegen is dan misschien moeilijk voor je, maar heb je al overwogen om te rijden? Als het goed is heb je 3 'targets' in de buurt, daar kan je dus heen rijden. Dan zijn er nog 2 andere verder van je weg. Voor deze moet je wel vliegen, probeer daar eens heen te vliegen en laat je dan maar gewoon vallen op de weg. Daardoor ga je niet kapot. Een filmpje kan voor je wel handig zijn, kan eens naar dit filmpje bijvoorbeeld en bekijk hoe het vliegtuigje wordt bestuurd. Mocht je GTA op de PC hebben dan kan je natuurlijk ook terecht in het savegame-aanvraag forum waar iemand anders de missie voor je zou doen. Ik raad je aan deze missie naast je neer te leggen totdat je wat meer en beter kan vliegen. Als je het spel volgens de storyline volgt zul je binnenkort bij de vliegschool aankomen waar je leert te vliegen. Dat wat je daar leert kan je toepassen later in het spel, én bij die missie. De controls kunnen ook van belang zijn, stel je toetsen zo in dat jij het alleen maar makkelijk hebt. Welke toetsen zijn voor jou bijvoorbeeld het meest comfortabel om te gebruiken. En tot slot, vlieg niet door alle straten maar vlieg over de stad. Zo knal je ook niet tegen palen, auto's en gebouwen aan. Hiermee maak je de kans dat je explodeert kleiner. Het is lastig dat kleine, speelse vliegtuigje maar ik denk dat het vooral oefenen is. Je kan de missie bijvoorbeeld ook gewoon starten en dan oefenen, zonder je op het eigenlijke doel van de missie te richtten. Bedankt jongens. En dat rijden heb ik geprobeerd, maar ik kan niet draaien al rijdend.(althans daarjuist niet) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Bedankt jongens.En dat rijden heb ik geprobeerd, maar ik kan niet draaien al rijdend.(althans daarjuist niet) Dat kan wel, als je het goed doet. Als je rijdt over straat, dus met de 'W' toets dan moet je met de 'Q' of 'E' bijsturen. Daarnaast helpt het ook als je regelmatig even remt met 'S' en dan de 'Q' of 'E' indrukt, zo maak je de bocht namelijk scherper. Maar goed, rijden raad ik je aan als je echt niet kan vliegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.