sevaboy Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 Hoe zet je een 2de savegame op je psp? Een vraagje van me vriend.Omdat hij 2 savegames gedwont heeft en dat er een besschadigt is.(2de savegame) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 Hoe bedoel je precies? Wil jouw vriend een savegame erbij plaatsen of wil hij een savegame op zijn PlayStation Portable vervangen? Wil hij dat eerste, dan moet hij gewoon zijn PSP met een USB-kabeltje aan zijn PC verbinden, en de desbetreffende savegame in de map 'PSP/SAVEDATA' plaatsen. Wil hij dat laatste, dan moet hij gewoon de savegame die hij wil vervangen van zijn PSP verwijderen en de andere savegame er weer gewoon op plaatsen. Wil jouw vriend voor iets anders een oplossing dan dat ik hierboven gegeven heb, dan heb ik het verkeerd begrepen en dan zou een betere uitleg gewenst zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 Hoe bedoel je precies? Wil jouw vriend een savegame erbij plaatsen of wil hij een savegame op zijn PlayStation Portable vervangen? Wil hij dat eerste, dan moet hij gewoon zijn PSP met een USB-kabeltje aan zijn PC verbinden, en de desbetreffende savegame in de map 'PSP/SAVEDATA' plaatsen. Wil hij dat laatste, dan moet hij gewoon de savegame die hij wil vervangen van zijn PSP verwijderen en de andere savegame er weer gewoon op plaatsen. Wil jouw vriend voor iets anders een oplossing dan dat ik hierboven gegeven heb, dan heb ik het verkeerd begrepen en dan zou een betere uitleg gewenst zijn. Het eerste,maar het lukte niet.Als je die andere savegamer erbij plaats dan zegt hij dat die naam al bestaat.En dan kan het er niet op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 Misschien kan je hier eens kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 Bedankt,Pietje II en Hannewasco. Ik ben weer wijzer gekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 Hoe bedoel je precies? Wil jouw vriend een savegame erbij plaatsen of wil hij een savegame op zijn PlayStation Portable vervangen? Wil hij dat eerste, dan moet hij gewoon zijn PSP met een USB-kabeltje aan zijn PC verbinden, en de desbetreffende savegame in de map 'PSP/SAVEDATA' plaatsen. Wil hij dat laatste, dan moet hij gewoon de savegame die hij wil vervangen van zijn PSP verwijderen en de andere savegame er weer gewoon op plaatsen. Wil jouw vriend voor iets anders een oplossing dan dat ik hierboven gegeven heb, dan heb ik het verkeerd begrepen en dan zou een betere uitleg gewenst zijn. Het eerste,maar het lukte niet.Als je die andere savegamer erbij plaats dan zegt hij dat die naam al bestaat.En dan kan het er niet op. Dan staat er op dat slot al een Savegame. Start je game op en sla het op een ander slot op. Je kunt dit kiezen door in het CD'tje te lopen en een ander vakje te kiezen. Zet dan de Savegame die op de PSP erbij moet komen gewoon in SAVEDATA en als hij vraagt of je het wil overschrijven klik je op 'Yes, to all' of 'Ja, op alles'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.