.Syfes Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Had weer eens inspiratie De eerste vind ik echt niet mooi maar wil je jullie commentaar 1: 2: 3: Comments en Rates pleas Bewerkt: 5 mei 2007 door .Syfes Reageren
Rivel Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ik zal ze aar om te beurt raten! Sig. 1: Ik vind ddat je render hier nogal afgedrukt is, hij is erg uitegrokken vind ik! De BG is wel mooi, maar de render is nogal klein, waardoor de sig. nogal leeg oogt! 6/10, ook zou ik nog een border eromheen zetten! Sig.2: Ik vind deze ook wel wat simmpel, je hebt wat gebrushed(ik denk met dezelfde bruhses als sig. 1 en 3) en dan er een render opgezet! Je kan beter die render er wat meer inblenden, en nu oogt hij ook zo leeg! 6.5/10 Sig. 3: Deze vind ik erg leeg, hij is nog niet helmaal af vind ik! De render is er gewoon opgezet en dan de BG wat gebrushed! Hier kan ik jammer genoeg niet veel over zeggen en daarom geef ik je een 5/10 Conclusie: Dit zijn niet je beste sigs. Ik weet dat jebeter kan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.