Agent Kellerman Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ik werk de laatste tijd veel zwart-wit , Hier 2 nieuwe sig's Pharrel Williams Xzibit - De Front is iets minder, maar kon geen Gepaste erbij vinden. Rates And Comments Reageren
Rivel Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Je ziet de lens flare er nog gewoon in! Ik vind ze zelf ook wel wat leeg, je kan je render er ook inblenden en hem wat meer opfleuren! 7/10 Reageren
Woetsha Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Rate alleen de eerste signature _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Lettertype: Bij de eerste is de lettertype goed alleen maar moet hij een beetje grote gemaakt worden ! Kleur 9/10 l Plaatsing 2/10 l Lettertype 10/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Achtergrond: Dat is wat ik noem een achtergrond voor deze signature zeer mooie effectjes gebruikt en ook de kleuren zijn goed gekozen, alleen zijn die 3 cirkels nou echt niet nodig, maar goed ! Effecten 8/10 l Kleur 7,5/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Render: Goede render, wat ik er juist zo goed aan vind is dat de render zijn kleuren nog behoud maar de rest niet, daarom is het een goed, waarbij de render goed opvalt. Originaliteit 7/10 l Knippen 10/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Rand: Goed, maar je had er beter een dun randje naast gezet zodat er twee randen naast elkaar staan maar zo is het ook goed Dikte 7,510 l kleur 8/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Commentaar: Goede signature Agent Killerman, weer één van je goede sigs, doe zo voort en je word nog PRO, ! Eindcijfer: 61/90 -> 6,7/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Woetsha. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Bedankt voor de Rates @Rivel Ik had die Lens Flare juist expres laten zitten, wou eens kijken hoe dat was Reageren
profile Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik vind hem mooi hoor. Mooie foto. Dat zwart wit past goed bij het plaatje. En je hebt pharrel williams op een goede plaats geschreven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.