JasonStatham Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 ik kwam deze alfbeelding tegen op het internet en ik vind het raar dat bigsmoke en sweet andere kleren aan hebben..... want bij mij hebben ze altijd groene kleren aan en op deze foto heeft biig smoke een witte t-shirt aan en sweet een witte t-shirt met een zwarte t-shirt eroverheen ^o) .......waarom dat....ik wist niet dat zij ook van kleren konden wisselen want big smoke zie ik de hele spel behalve bij het laatste missie met een groene shirt (grove kleren) en nu niet...het zelfde geld voor sweet als hier iets al over verteld is in een topic dan mag deze topic gesloten worden Reageren
kristof01 Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 ik kwam deze alfbeelding tegen op het internet en ik vind het raar dat bigsmoke en sweet andere kleren aan hebben..... want bij mij hebben ze altijd groene kleren aan en op deze foto heeft biig smoke een witte t-shirt aan en sweet een witte t-shirt met een zwarte t-shirt eroverheen ^o) .......waarom dat....ik wist niet dat zij ook van kleren konden wisselen want big smoke zie ik de hele spel behalve bij het laatste missie met een groene shirt (grove kleren) en nu niet...het zelfde geld voor sweet als hier iets al over verteld is in een topic dan mag deze topic gesloten worden Deze screen heet R* vrijgegeven bij de bètaversie. In deze versie hadden Sweet en Big Smoke andere kleren, kon je homies in interieurs nemen, kon je een zaak runnen, etc... Heel veel mensen klagen ook dat de bètaversie op de meeste vlakken beter is dan de orgineleversie. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 ik kwam deze alfbeelding tegen op het internet en ik vind het raar dat bigsmoke en sweet andere kleren aan hebben..... want bij mij hebben ze altijd groene kleren aan en op deze foto heeft biig smoke een witte t-shirt aan en sweet een witte t-shirt met een zwarte t-shirt eroverheen ^o) .......waarom dat....ik wist niet dat zij ook van kleren konden wisselen want big smoke zie ik de hele spel behalve bij het laatste missie met een groene shirt (grove kleren) en nu niet...het zelfde geld voor sweet als hier iets al over verteld is in een topic dan mag deze topic gesloten worden Deze screen heet R* vrijgegeven bij de bètaversie. In deze versie hadden Sweet en Big Smoke andere kleren, kon je homies in interieurs nemen, kon je een zaak runnen, etc... Heel veel mensen klagen ook dat de bètaversie op de meeste vlakken beter is dan de orgineleversie. bedankt dat tog iemand reageert:)....want ik snapte eer helemaal niks van Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Als je goed kijkt zie je ook dat Smoke een ander wapen vast houdt, in plaats van de Tec-9 die hij nu heeft in die missie. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Als je goed kijkt zie je ook dat Smoke een ander wapen vast houdt, in plaats van de Tec-9 die hij nu heeft in die missie. Sweet heeft dat wapen ook vast. En kan je ook ergens een mod downloaden die Sweet en BigSmoke vervangt met diegene in de screen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Als je goed kijkt zie je ook dat Smoke een ander wapen vast houdt, in plaats van de Tec-9 die hij nu heeft in die missie.Sweet heeft dat wapen ook vast.En kan je ook ergens een mod downloaden die Sweet en BigSmoke vervangt met diegene in de screen? Ik heb hier iets gezien met oude Grove St. members, hier vond ik nog een topic over de oude Sweet en Smoke en hier nog een mod die Sweet een andere look krijgt. Verder vond ik nog niks over de oude Big Smoke, ik zal nog even voor je verder zoeken .Overigens kreeg ik deze resultaten met de zoekfunctie. Bewerkt: 5 mei 2007 door VWO-er Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Als je goed kijkt zie je ook dat Smoke een ander wapen vast houdt, in plaats van de Tec-9 die hij nu heeft in die missie. Sweet heeft dat wapen ook vast. En kan je ook ergens een mod downloaden die Sweet en BigSmoke vervangt met diegene in de screen? Helaas zijn die mods er nog niet maar een goeie modder moet het wel kunnen. Bij Sweet hoeft alleen het petje weggehaald te worden, en een mutsje erop gemoddelleerd. Dan zijn shirt en muts een grijze texture geven. Bij Smoke is het wat lastiger, zijn hoed moet weggehaald worden zodat hij gewoon een kaal hoofd heeft, en dan een baseball shirt gemodelleerd ipv zijn jas. Dan moet er ook nog een texture op met precies dezelfde letters etc. als de beta. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.