Blue Yoshi 97 Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Weet iemand hoeveel peds er in SA zitten dan weet ik of ik ze allemaal heb misschien heeft iemand wel een lijst met peds? Heb het nodig voor een mod.. Dit is exclusief peds die ook in cutscenes zitten die je niet kunt veranderen (bijv: Jizzy B, Woozie) Dit is inclusief peds die niet in cutscenes zitten, of alleen in cutscenes die je wel kunt veranderen (bijv: Old reece) ThanK Ya! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 En peds die in cutscenes zitten en in het gewone spel? Jizzy zie je namelijk ook buiten cutscenes. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Hmmm....Ik weet niet als ik Jizzy's uiterlijk wil veranderen (bijvoorbeeld) crasht de game dan niet bij de "echte" cutscenes? Crasht die dan trouwens ook niet bij de eh..."ingame" cutscenes? Denk het niet want kun je "echte" cutscenes behalve tekst wel modden? En bij "ingame" cutscenes kun je ook cheats enzo doen en zelfs degene die tegen je praat vermoorden.. Dus als het niet vastloopt dan mag het wat ~Lance Vance zegt! Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Personen in Cutscenes (DFF en TXD)kan je vinden in de map models/cutscene.img. Hij werkt bijna op de manier als GTA3.img alleen staat er CS voor de naam van de bestanden. Jizzy heet daarin dus csjizzy.dff en csjizzy.txd. die kan je gewoon modden Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Personen in Cutscenes (DFF en TXD)kan je vinden in de map models/cutscene.img.Hij werkt bijna op de manier als GTA3.img alleen staat er CS voor de naam van de bestanden. Jizzy heet daarin dus csjizzy.dff en csjizzy.txd. die kan je gewoon modden Ya bedoelt ook de "echte" cutscenes?¿? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Alles wat in de "echte" cutscenes te vinden is kan je vinden in Cutscene.img Alles wat in de "andere" cutscenes te vinden is kan je vinden in GTA3.img Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Dat klopt niet helemaal, alle kleding en dingen van CJ staan wel in player.img met cs_ ervoor. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Cj heeft alles in player.img staan. Hij heeft een aparte DFF en TXD voor elk lichaamsdeel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.