Rivel Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Leuke sig. goede BG leuke effecten! geen - punten 10/10 Reageren
Pitbull Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Zeer mooi Eros, top het creeert echt een oorlog-sfeer, daarom is het kleurgebruik, BG, render, tekst zeer mooi... En er is natuurlijk die mooie, originele border, ook zeer mooi gelukt... mijn complimenten Eros. 9/10 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Leuke sig. goede BG leuke effecten! geen - punten 10/10 Vind ik ook 9/10! Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Mooie Signature Eros, een van je betere werken: BG: Mooi... Echt alsof het in de oorlog is. In het midden zie je 2 ramen, het lijkt van een vliegtuig en dat vind ik mooi Render: Mooie renders, alleen vind ik jammer dat het Mannetje links over het Middelste mannetje heen loopt Front:"Mooi, past er goed bij, niks op aan te merken Border: Mooie Border, goeie dikte Eindcijfer = 9/10 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik vind deze signature buiten gewoon mooi ik vind de manier waarom je signature gemaakt is dus border, render, text, enz.. Is er mischien een soort van tutorial hierover ergens te vinden ik vind dit echt mooi gemaakt mijn complimenten. 10/10 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Zal wel een Antwerpse gedachte zijn dat een week 8 dagen heeft maja het zal wel. Aller eerst vind ik de sig wel leuk. Maar er is een probleem en dat is je afwerking, die is knudde, vooral de tekst is slecht af gewerkt. Te veel effecten op de tekst is niet goed, ook vind ik de licht val die je op de eerste render hebt gedaan goed, maar op de tweede render klopt ie niet en dat vind ik erg jammer, want dat is een min punt, je brengt leuke effecten naar voren maar toch vergeet je het uit te werken. Ook zijn bij veel mensen de brushes een beetje flat (plat) probeer dus wat meer diepte in te brengen door middel van tuts, of kijk naar Tunix's Killzone sig voor diepte... Reageren
clifdon Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 nice =) lkkr goed opgevult =) ik vindt hem echt gaaf. goede kleuren vindt ik ook wel =) 9/10 Reageren
profile Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Mooi maar niet echt mijn stijl. Een 9 (maar het is niet echt mijn smaak) Reageren
Eros Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Zal wel een Antwerpse gedachte zijn dat een week 8 dagen heeft maja het zal wel. Het klopt niet ik weet het, maar het is gewoon om de boodschap over te brengen dus het hoeft toch niet juist te zijn. En bedankt voor de rates en tips allemaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.