arnoldje Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) kan iemand mij uitleggen hoe ik die bestanden er goed in kan zetten als ik bijv die golf erin wil zetten want als ik ze erin zet zoals op de read me staat dan loopt het spel vast als ik new game of load game wie kan mij helpen groetjes arnold Bewerkt: 5 mei 2007 door arnoldje Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Ik denk dat dit komt omdat je V2 hebt, met V2 kan je nl. niet modden. SA heeft 3 versies, V1, V1.1 en V2. Ik zal zo het verhaal van die versies wel posten Hieronder is het verhaal van de versies te lezen, dan weet je dat ook meteen ... Je hebt 3 versies. V1, V1.1 en V2.V1: Je ziet niks rechtsonder in het beginscherm. V1.1: Je ziet het rechtsonderin staan. V2: Je ziet het rechtsonderin staan. Modden: V1: Kan, wel bugs. V1.1: Kan, geen bugs. V2: Kan niet, geen bugs. Het verhaal: Eerst, toen er nog helemaal geen Hot Coffee Mod was, had R*, die nog helemaal niet aan meerdere versies dacht, GTA: San Andreas geïntroduceerd. Een aantal modders had toen verborgen sex[/font]scenes weten te vinden. Zij hadden toen een mod gemaakt waarin je dat zag. R* had al een keer voor de rechter moeten staan en wou dit toen natuurlijk niet. Ze brachten V2 uit, deze versie was niet meer te modden. R* was zo slim om gelijk wat vervelende bugs eruit te halen. V1 ging per direct van de markt en V2 kwam er voor in de plaats. Fans van GTA: San Andreas vonden het niet leuk dat je niet meer kon modden. Ze brachten toen een patch uit dat je wel kon modden en dat de bugs eruit waren. DAT is nu V1.1 geworden. Zoals ik al zei kan je met V2 niet modden, daarom zul je je SA moeten downgraden met deze patch. Het is vrij simpel en wijst zichzelf. Nu zul je wel kunnen modden!Maak voor de zekerheid back-ups van Main.scm en Script.img! Ik ben hier niet aanprakelijk voor! Bewerkt: 5 mei 2007 door VWO-er Reageren
arnoldje Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) bedankt voor je hulp groetjes arnold maar nu heb ik dat bestand verplaatst de orginele em mi staat er file does not excist ofterwijl heeft er iemand nog een tip voor mij hoe ik dat probleen kan verhelpen Bewerkt: 8 mei 2007 door arnoldje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.