Jump to content

missie


janna

Recommended Posts

hey mensen heb een vraagje ik heb Keep Your Friends Close missie gedaan. Maar wat moet je daarna doen ?
Na Keep Your Friends Close heb je de storyline uitgespeeld, maar zijn er nog tal van andere dingen die je kunt gaan doen. Zo kunnen er bijvoorbeeld nog bedrijven zijn die je nog niet hebt uitgespeeld en kun je het spel voor 100 % uitspelen. Het 100 % uitspelen van Vice City levert leuke beloningen op, dus het is zeker aan te raden om dat nog te doen. Een 100 %-checklist kun je vinden op WikiGTA, om precies te zijn hier: *KLIK*.
Link to comment
Delen op andere websites

hey mensen heb een vraagje ik heb Keep Your Friends Close missie gedaan. Maar wat moet je daarna doen ?
Na Keep Your Friends Close heb je de storyline uitgespeeld, maar zijn er nog tal van andere dingen die je kunt gaan doen. Zo kunnen er bijvoorbeeld nog bedrijven zijn die je nog niet hebt uitgespeeld en kun je het spel voor 100 % uitspelen. Het 100 % uitspelen van Vice City levert leuke beloningen op, dus het is zeker aan te raden om dat nog te doen. Een 100 %-checklist kun je vinden op WikiGTA, om precies te zijn hier: *KLIK*.

en welke leuke beloningen krijg je ?

Link to comment
Delen op andere websites

hey mensen heb een vraagje ik heb Keep Your Friends Close missie gedaan. Maar wat moet je daarna doen ?
Na Keep Your Friends Close heb je de storyline uitgespeeld, maar zijn er nog tal van andere dingen die je kunt gaan doen. Zo kunnen er bijvoorbeeld nog bedrijven zijn die je nog niet hebt uitgespeeld en kun je het spel voor 100 % uitspelen. Het 100 % uitspelen van Vice City levert leuke beloningen op, dus het is zeker aan te raden om dat nog te doen. Een 100 %-checklist kun je vinden op WikiGTA, om precies te zijn hier: *KLIK*.

en welke leuke beloningen krijg je ?
Je krijgt 3 bodyguards tot je beschikking die je kunt inhuren in de Vercetti Estate. Daarnaast worden je maximum health en armour verhoogt tot 200 en krijg je een t-shirt met deze opdruk: I completed Vice City for 100 %, and all I got was this lousy t-shirt. Deze outfit is beter bekend als de Franky Outfit. Naast dit alles is de grootste beloning natuurlijk de voldoening van het compleet uitspelen van de game...tenminste, dat was bij mij het geval.
Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb je de hoofdmissies allemaal uitgespeeld.

Nu kan je je bezighouden met de zijmissies, hidden packages, unique stuntbonus, enz.., om aan 100% te geraken als je dit wil.

vééél te laat...

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Nu je de storyline hebt uitgespeeld heb je ook de geweldige hunter tot je beschikking die je kan vinden op de militaire basis. Veel plezier.

nou heb ik ff een nieuwe vraag voor jullie :puh:. Ik heb een porsche gedownload en in IMG Tool gedaan ik ben in de game naar de spawn point gegaan waar altijd eigenlijk die andere auto staat. Maar daar moest eigenlijk nou de porsche staan maar hij staat er niet hoe kan dit ?

Link to comment
Delen op andere websites

Nu je de storyline hebt uitgespeeld heb je ook de geweldige hunter tot je beschikking die je kan vinden op de militaire basis. Veel plezier.

nou heb ik ff een nieuwe vraag voor jullie :puh:. Ik heb een porsche gedownload en in IMG Tool gedaan ik ben in de game naar de spawn point gegaan waar altijd eigenlijk die andere auto staat. Maar daar moest eigenlijk nou de porsche staan maar hij staat er niet hoe kan dit ?

Dan heb je hoogstwaarschijnlijk de mod niet goed, of in ieder geval niet voldoende geïnstalleerd. Ik raad je gewoon aan de mod even opnieuw te instaleren, waarschijnlijk met de IMG Tool. Mocht de IMG Tool niet lukken, probeer anders een automatische installer, zoals deze.

Om je allemaal te vergemakkelijken zijn er verscheidene tutorials te vinden waarin wordt uitgelegd hoe je met beide programma's een voertuig installeert.

  • 1]
Tutorial IMG Tool
2] Tutorial IMG Tool
Download IMG Tool!

Uiteraard kan het ook zijn dat de auto toevallig daar even niet spawnt. Loop dan een blokje om, of loop een savehouse binnen en sla je spel een keer op. Wellict dat het voertuig er daarna wel staat.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...